Ok dan
offtopic:
Damn, ik belde twee dagen geleden met Zon en mij werd verteld dat de lengtemeting aan de gang was en dat de KPN contact met mij op zou nemen, toen ontving ik deze mail -->
---------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs hebben wij van u een opdracht ontvangen voor het leveren van een Zon Breedband-aansluiting. Wij willen u bedanken voor het in Zon gestelde vertrouwen.
Zon Breedband is in uw gebied nog niet direct beschikbaar, maar zal binnenkort beschikbaar komen. Doordat u nu al besteld heeft, wordt u straks als acute als een van de eerste aangesloten.
Inmiddels hebben wij uw opdracht in behandeling genomen en de opdracht voor het leveren van een Mxstream-aansluiting doorgestuurd naar KPN Telecom.
KPN Telecom zal u de komende tijd schriftelijk op de hoogte houden over de voortgang van uw opdracht. Zodra wij van KPN bericht krijgen dat uw aansluiting gereed is zullen wij dit via e-mail aan u berichten. U ontvangt dan bovendien informatie over hoe u kunt inloggen en via welk telefoonnummer u ons kunt bereiken voor eventuele vragen.
-----------------------------------------
Dus ik bellen: maar de helpdesk wist ook niet wat dit precies betekende

!!! Ik zou moeten wachten op bericht van de KNP. DAMN!!! Ik dacht, bestel ADSL, wacht een maandje en komt goed, maar neeeee, altijd sores