Kleine Aopen fannetje eraf

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
ik heb een zalman processor koele zo';n ultra stille en een stille voeding alleen die kleine aopen fan op me cpu maakte nog herrie. die heb ik dus eraf gehaalt, of iig het stekkertje eruit getrokken. volgens een collega van me kan het geen kwaad. kan iemand die bevestigen? en het is wel lekker stil zo

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-01 16:22

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Ik neem aan dat je je chipset op je mobo bedoelt. Het maakt helemaal nix uit die fan. Bij mij is de temp nog lager dan met die gare (kapotte) fan erop :)

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ja, lekker stil totdat de stilte de eeuwige stilte van je processor veroorzaakt.

Ligt er overigens aan welke processor je hebt

ARME AOW’er

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 17:29

.Frank

Frank.

ik mag idd hopen dat het je mobo fannetje was, anders is je collega óf malafide >:) óf niet hemaal slim 8)7

Maar als het om je mobo fannetje gaat kan het in principe wel ja.. tenzij je gaat OCen :)

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:33

Maximus

There is no substitute

waarom stoppen ze die fan er eigenlijk op? Het heeft totaal geen nut, de heatsink doet zijn werk perfect. Alleen om te showen? fan wij hebben wel een fan op het mobo?

komt bij mij over als: ze kenne dat ding niet koud krijgen.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Tja, een heatsink is toch iets beter dan zo'n standaard gaar fannetje.
Maar een blue orb op je mobo staat wel mooi en koelt hopelijk ook goed. :9

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

M@ximuS schreef op 02 november 2002 @ 17:02:
waarom stoppen ze die fan er eigenlijk op? Het heeft totaal geen nut, de heatsink doet zijn werk perfect. Alleen om te showen? fan wij hebben wel een fan op het mobo?
komt bij mij over als: ze kenne dat ding niet koud krijgen.
Denk niet dat een fabrikant iets erop zet wat niet noodzakelijk is. Tenslotte kost het geld. Northbridge chipsets worden nu eenmaal erg heet soms.

ARME AOW’er

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:37:
Tja, een heatsink is toch iets beter dan zo'n standaard gaar fannetje.
Maar een blue orb op je mobo staat wel mooi en koelt hopelijk ook goed. :9
en je wordt gek van die herrie. Kep gewoon een koelblokkje er op.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:16

Mentalist

[avdD]

Dick schreef op 02 november 2002 @ 23:40:
[...]

Denk niet dat een fabrikant iets erop zet wat niet noodzakelijk is. Tenslotte kost het geld. Northbridge chipsets worden nu eenmaal erg heet soms.
Op de MSI KT3 Ultra zit alleen een klein heatsinkje, geen fan. Op de MSI KT3 Ultra ARU met dezelfde chipset zit een fan...

Tuurlijk :z. Fannetje is dus alleen voor overclocken, dus de ARU zal wel beter overclocken. Noodzakelijk? Nee, want dan zou die fan ook op de gewone KT3 Ultra moeten.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Searchvraag...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.