ik heb een zalman processor koele zo';n ultra stille en een stille voeding alleen die kleine aopen fan op me cpu maakte nog herrie. die heb ik dus eraf gehaalt, of iig het stekkertje eruit getrokken. volgens een collega van me kan het geen kwaad. kan iemand die bevestigen? en het is wel lekker stil zo
Ik neem aan dat je je chipset op je mobo bedoelt. Het maakt helemaal nix uit die fan. Bij mij is de temp nog lager dan met die gare (kapotte) fan erop
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Ja, lekker stil totdat de stilte de eeuwige stilte van je processor veroorzaakt.
Ligt er overigens aan welke processor je hebt
Ligt er overigens aan welke processor je hebt
ARME AOW’er
ik mag idd hopen dat het je mobo fannetje was, anders is je collega óf malafide
óf niet hemaal slim
Maar als het om je mobo fannetje gaat kan het in principe wel ja.. tenzij je gaat OCen
Maar als het om je mobo fannetje gaat kan het in principe wel ja.. tenzij je gaat OCen
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
waarom stoppen ze die fan er eigenlijk op? Het heeft totaal geen nut, de heatsink doet zijn werk perfect. Alleen om te showen? fan wij hebben wel een fan op het mobo?
komt bij mij over als: ze kenne dat ding niet koud krijgen.
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Verwijderd
Tja, een heatsink is toch iets beter dan zo'n standaard gaar fannetje.
Maar een blue orb op je mobo staat wel mooi en koelt hopelijk ook goed.
Denk niet dat een fabrikant iets erop zet wat niet noodzakelijk is. Tenslotte kost het geld. Northbridge chipsets worden nu eenmaal erg heet soms.M@ximuS schreef op 02 november 2002 @ 17:02:
waarom stoppen ze die fan er eigenlijk op? Het heeft totaal geen nut, de heatsink doet zijn werk perfect. Alleen om te showen? fan wij hebben wel een fan op het mobo?
ARME AOW’er
Verwijderd
en je wordt gek van die herrie. Kep gewoon een koelblokkje er op.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:37:
Tja, een heatsink is toch iets beter dan zo'n standaard gaar fannetje.
Op de MSI KT3 Ultra zit alleen een klein heatsinkje, geen fan. Op de MSI KT3 Ultra ARU met dezelfde chipset zit een fan...Dick schreef op 02 november 2002 @ 23:40:
[...]
Denk niet dat een fabrikant iets erop zet wat niet noodzakelijk is. Tenslotte kost het geld. Northbridge chipsets worden nu eenmaal erg heet soms.
Tuurlijk
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()