Toon posts:

[D-Cam] Kodak Digitale Camera Easyshare CX4200 => €199.00

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een digitale camera, geen gezeik met rolletjes, rol wegbrengen, foto ophalen, betalen keer op keer. Je kent het wel.

Ik heb er geen pap van gegeten en ben eigenlijk net begonnen met sparen. In de loop van de tijd zou ik mij gaan verdiepen in dit alles, maar volgende weer ben ik jarig, en mijn ouders dachten aan deze camera...
Kodak Digitale Camera Easyshare CX4200 => €199.00
Dus nu moet ik snel wat feedback hebben, omdat de tijd wat krap is.

Ik wil geen troep, ik wil een goede camera met goede kwaliteit foto, is dit:
1. Een goede camera
2. Een goede prijs/qualiteit verhouding

Info uit krantje:
* 2.0 MegaPixel camera geeft tot 20x25 cm
* 2x Digitale zooom
* 16Mb intern geheugen is onbeperkt uit te breiden met MMC/SD geheugen kaarten
* TFT 40.6 mm. LCD kleuren scherm
* USB en video poort / i jaar garantie / NL handleiding en Kodak service lijn.
* van €249 voor €199

Heb nog even op sites gezocht naar meer info, maar kodak zelf geeft ook deze info..

Iemand met info voor mij?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
av>gt

Verwijderd

Wil je voor een budgetprijs een goede cam, ga dan voor de DX3900 bij Mediamarkt.

3 Megapixel, 2x optische zoom (digitale zoom is nix, vergeet die functie, crop dan in photoshop) en een goede beeldkwaliteit. Deze cam is normaal een stuk duurder maar mediamarkt heeft hem in de aanbieding voor 299 Euro. Er hoort ook een dockingstation bij, maar die heb je niet nodig. Gwoon de bijgeleverde USB kabel gebruiken. ER zit helaas maar 8 MB CF bij, das wel jammer, maar je koopt toch wel een extra kaart, of je nu 32 of 8 MB bijgeleverd krijgt.

Verwijderd

En als je heel erg lief bent geweest dit jaar dan zou je je ouders kunnen atenderen op de Nieuwe Canon G3 die binnenkort uitkomt. :P

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Niet kopen, voor 199 euro (zelf nog iets minder, zie pricewatch) kan je beter de Canon Powershot A200 kopen. Dat is een hele goed camera, hij mist alleen een zoomfunctie (wel digitale zoom, maar daar heb je niks aan). Wil je die, is de goedkoopste mogelijkheid de Olympus C220Z (tevens voordelige keus consumentengids) van iets van 265.

Bovenstaande kodak is ook erg interessant, maar qua beeldkwaliteit is hij niet veel beter dan een goede 2mpix camera, maar daar is de prijs ook naar.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
De dx3900 heb ik ook van de mediamarkt, was 225EUR kwijt + 50EUR voor een tasje + 64MB CF. Wereld cam :7

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
fetcher schreef op 02 november 2002 @ 16:59:
De dx3900 heb ik ook van de mediamarkt, was 225EUR kwijt + 50EUR voor een tasje + 64MB CF. Wereld cam :7
Ehhhm, welke mediamarkt (duitsland zeker), want dat is wel een heeel lekker prijsje.

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-02 22:24
Neem dan zijn grotere broer de cx 4230 die maakt goede foto's

Leeg

Verwijderd

Topicstarter
fetcher schreef op 02 november 2002 @ 16:59:
Ok, waar heb je die dan gekocht? Die wil ik ook !!!
:D

Ik bedoel dus, welke mediamarkt, gewoon in Nederland? Dan ga ik morgen meteen ff hier in Groningen kijken...

Verwijderd

Ik bezit zelf een Kodak DC215 met zoom (niet digitaal). Gekocht voor 200 Euro 2 jaar geleden en er is perfect mee te werken. Voeger heb ik Minolta en Ashai Pentax gehad (kleinbeeld) en in vergelijking komt de kodak er erg goed uit, veel beter dan ik voor mogelijk hield. Ik gebruik niet het JPG formaat maar FPX, wat leesbaar is onder AcDsee.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Uhm rotterdam cappelle a/d ijsel, al 3 weken terug ofzo :)
Ik dacht dat het een landelijke actie was.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 15:41:
...

Info uit krantje:
* 2.0 MegaPixel camera geeft tot 20x25 cm
...
Een 2 megapixel geeft geen scherp foto-afdrukken tot 20*25, daar heb je 3 mpix voor nodig.

Een 2 mpix gaat echt scherp tot 10*18. Misschien maakt het voor jou niks uit, maar ik moest het toch even zeggen!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-02 18:00

M_V

fetcher schreef op 04 november 2002 @ 15:44:
Uhm rotterdam cappelle a/d ijsel, al 3 weken terug ofzo :)
Ik dacht dat het een landelijke actie was.
En, hoe bevaltie? Kan je er ook nog wat aan instellen (sluitertijd, diafragma ed), zo ja wat allemaal?
Pagina: 1