Toon posts:

[win xp] Black & White werkt helemaal niet onder win XP prof

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een probleempje, ik wilde vandaag Black & White weer spelen, want ik heb hem nooit uitgespeeld. En ik heb ondertussen Windows XP Proffesional SP1 geinstalleerd. Nu is mijn probleem als ik Black & White wil gaan spelen dat hij eerst het opstart schermpje weergeeft met het logo van Black & WHite, dat gaat weg en dan komt er een venstertje met de titel Black & White, dat minimaliseert en sluit weer af, en verder gebeurt er niets :S.

Wie heeft hier een oplossing voor? Alvast bedankt!

Dave

PS: Ik heb de compatibaliteit al geprobeerd, maar dan krijg ik een error :(

• Spaceman Spiff
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
Bij mij werkt B&W wel onder XP. Ik heb alleen SP1 (nog) niet geïnstaleerd.
Heb je wel de laaste patches voor B&W gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik gedownloaded, die 1.10, van bwgame.com... Ik zie ook op sommige sites info over 1.20 maar ik kan de d/l er niet van vinden....

Ik heb trouwens een Itouch toetsenbord van Logitech geinstalleerd vandaag en daarna B&W.. mischien is dat iets?

Verwijderd

Topicstarter
V1.20 geinstalled, werkt nog steeds niet :-S

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
sorry voor de (zeer) late schop, maar ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb patch 1.10 erop gezet en 1.300 gedownload, maar als ik die probeer te installeren zegt ie dat ik eerst B&W moet geïnstalleerd hebben, maar dat heb ik dus ook (legale versie)! Iemand een oplossing?

Specs: Win XP Home, ATI 8500, 512 MB Ram, AMD XP 1600+ (volledig)

Verwijderd

weet iemand al hoe je dit probleem op kunt lossen??
Zal waarschijnlijk aan xp liggen of niet?
Het zou wel fijn zijn als iemand me/ons kon helpen

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
sry voor de kick, maar ik heb de oplossing!

hoe ik het heb opgelost:

1) Black & White deïnstalleren, of, in mijn geval, per ongeluk de map weggooien |:(
2) naar regedit gaan
3) backup van je register maken :)
4) eerst zoeken naar 'lionhead' en alle sleutels daarvan verwijderen
5) dan zoeken naar 'white' en alle sleutels die gerelateerd zijn aan het spel verwijderen
6) pc opnieuw opstarten, black & white opnieuw installeren en bij mij deed ie het toen gewoon weer.
Pagina: 1