[GTA3] Bulletproof Hummer

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ik sta op het punt GTA3 de missies uit te spelen maar voor 1 missie heb ik denk ik een bulletproof hummer nodig, maar waar kan ik die vinden? het niet die BF Injection, die is niet echt kogelvrij...wie weet hem wel te staan?

Elect a clown, expect a circus.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

giveusatank :)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 23:25
Die bulletproof hummr krijg je volgens mij na een bepaalde missie...

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ja die hummer kreeg je als je iemand hielp ontsnappen ofzo, het is al een hele tijd geleden maar zo was het op de playstation2.

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 17:31
(jarig!)
klopt,

je moet de vent uit de wc's zo snel mogelijk naar de luchthaven brengen, als het je lukt, krijg je zijn bulletproof hummer en nog wat wapens

naiko

PSN: nicovc

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
naiko schreef op 03 november 2002 @ 10:40:
klopt,

je moet de vent uit de wc's zo snel mogelijk naar de luchthaven brengen, als het je lukt, krijg je zijn bulletproof hummer en nog wat wapens

naiko
o ja, nu weet ik het weer.. dan moet je naar zijn garage gaan en daar staat hij.. maar waar is die garage ook al weer? op het 2e eiland....dat ding zal er vast niet meer staan nu denk ik

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
heeft iemand mischien een paar tips om de laatste missie uit te spelen? daarin moet je een helicopter volgen naar de dam, er staan heel veel mannetjes die het vuur op je openen, en je hebt geen sniper-rifle om iedereen neer te knallen....wie o wie :)

Verwijderd

Nee, die bulletproof hummer die staat er waarschijnlijk niet meer omdat je het anders meteen zou moeten halen (met blauwe pijl -> missiestijl)

Laatste missie... dat is bij dat stuwmeer he?

Zo ja,

rijd er gewoon naar toe
stap van een afstandje uit en zorg ervoor dat jij ze steeds neerschiet voordat ze jou hebben gezien
Dan rennen ze tenminste niet allemaal naar jou toe

Ik weet niet precies hoe ik het had gedaan
maar je moet de eerste twee bewakers overrijden of met een pistool doodschieten
dan heb je ak's
dan rij je een stukje verder
zet je je auto dwars neer (das best leuk, heeft verder niet veel nut denk ik :P)
ga erachter staan en schiet over je motorkap de volgende bewakers en mannetjes neer

het kan allemaal van een afstandje nog voordat hun je zien
En op een gegeven moment schiet je dan mensen dood die m4a1's hebben en die moet je ook snel pakken

Hier en daar liggen nog wat brandstof vaten (die rode vaten) die kun je ook kapotschieten en dichtstbijzijnde mannetjes mee killen

gewoon rustig van een afstandje en niet naar binnen raggen met een wagen.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Slasher schreef op 04 november 2002 @ 12:52:
heeft iemand mischien een paar tips om de laatste missie uit te spelen? daarin moet je een helicopter volgen naar de dam, er staan heel veel mannetjes die het vuur op je openen, en je hebt geen sniper-rifle om iedereen neer te knallen....wie o wie :)
Jat een tank van het leger, en ros daarmee alles kapot. 't Is geen cheaten, en 't werkt goed :)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Devil N schreef op 04 november 2002 @ 17:32:
[...]

Jat een tank van het leger, en ros daarmee alles kapot. 't Is geen cheaten, en 't werkt goed :)
die staat toch ergens op het 2e eiland? maar waar ook alweer :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 22:00
Slasher schreef op 04 november 2002 @ 18:25:
[...]

die staat toch ergens op het 2e eiland? maar waar ook alweer :)
helemaal in het zuiden, waar je ook wat wapens kan kopen. Zo'n leger instelling ofzoiets... daar staat volgens mij een tank :)

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

als je hem eenmaal hebt en hij gaat toch stuk krijg je hem nie weer,
je krijgt hem mar 1 keer dus als je hem verneukt is 't over..
maar hij staat idd in die garage
het is vlak bij het politie bureau, het is naast de brug nar het 1e eiland ( ben ff al die namen kwijt , het is ook zo lang geleden)

jep

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je met zo'n DODO moet vliegen?
Ik beland steeds in het water. Dan lijkt het als of hij van de grond komt. En daarna maakt hij een duikvlucht. Ik snap het niet?
Dit is met de PC versie.

Verwijderd

apehaar: zie de sticky's in de SP sectie. Staat er duidelijk in. Forum- en Gamefaqs

En deze vragen zijn me te Basic om open te blijven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.