[RCT2] Achtabanen gauw te eng!!

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Hallo alle tweakers,

Dit gaat even over het feit dat een achtbaan die jezelf bouwd in het spel of rollercoaster editor dat ie gauw te eng is voor de mens in je park, zelfs als je bij scenario editor people like more intense rides aan vinkt.
Dit is echt waanzin je kunt om het zo te zeggen wel een leuke achtbaan maken maar gat er gewoon niemand in omdat ie te gauw te intens is :( maar het flauwe erachter is dat de achtbanen uit six flags en andere parken gewoon de mensen erin gaan :'(

Wie er nog meer met dit probleem zit post dan hier je bericht met uitleg of screens!

greetz neo643

Verwijderd

remmen in de baan stoppen enzo :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ja heb ik ook last van super gave 8baan gaan ze d'r nie in :'(
bedankt M1sT1x voor je tip (was ik vergeten) volk wil d'r nu wel in

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 14:58:
remmen in de baan stoppen enzo :)
het werkt wel maar dan is het niet meer echt een spectaculaire achtbaan terwijl het in rct1 wel makkelijk was om een beetje enge achtbaan te maken waar mensen wel ingingen. hopen op een patch :D

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Groeten hoeft niet in de gathering trouwens. Maar zoals eerder vermeld was bouw wat remmen in.

TMAXTINT

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmm ik maak enge achtbanen maar ze durfen er wel in.
Het is gewoon een kwestie van om te kijken waar de verkeerde G krachten zitten en dat stukkie aanpassen.
Dus als je met volle snelheid door een bocht laat gaan kunnen ze er niet tegen dus dan ga je eerst een stukkie omhoog en doe je daarna de bocht.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
het ligt niet aan het spel hoor, dus ik betwijfel ook sterk of ze hier een patch voor gaan uitbrengen. Ik zat in het begin (met RCT1 dus) ook altijd te klooien met die dingen. Het enige waar je op moet letten dat je niet te snel door bochten of over heuvels gaat. Dus na de eerste drop laat je de baan eerst weer een stuk omhoog lopen, zodat de karretjes afgeremd worden. Als ze dan toch met snelheid door een bocht moeten, zorg gewoon dat je niet die scherpe bochten pakt, en eigenlijk altijd schuin maken. Bochten terwijl de baan horizontaal blijft vinden ze altijd klote, tenzij het langzaam gaat.

Het inbouwen van remmen doe ik zelf (bijna) nooit, das eigenlijk zonde. Die karretjes hadden dan namelijk genoeg snelheid om nog een keer omhoog te gaan en de baan langer te maken...

Verwijderd

[Dit is van toepassing op RCT 1, kweenie hoe dat is met RCT 2]

Gebruik geen scherpe bochten maar banks (helling naar links/rechts). In RCT 1 scheelt dit echt héél veel op de intensiteit rating (minder G-krachten)
Pagina: 1