Problemen met branden door Detonator Drivers

Pagina: 1
Acties:

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Topicstarter
Ik las net ergens hier op het forum dat iemand problemen had met branden door de Detonator Drivers, wie heeft hier nog meer last van?? Wat gaat er dan niet goed??

Ik heb zelf een probleem dat Nero problemen heeft met het medium ("Speed is not a valid speed for this medium") of zo iets (krijg ik bij 1x, 2x 4x en 6x). Kan dat hier ook aan liggen.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

Verwijderd

Nero zuigt imo

Heb een poging ondernomen om dat te gebruiken maar hij wilde mijn DVD-Rom niet eens herkennen :(

Je kan veel beter Easy CD-Creator de luxe gebruiken ;)

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Topicstarter
Nero heb ik anders never last mee, tot nu. Maar ja, smaken verschillen. En PC configuraties ook.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

Verwijderd

Ik heb geen problemen met nero, ik gebruik ook dezelfde drivers als jouw. Ik heb nu de laatste versie van nero, maar ik heb bij vorige versie ook geen problemen ontdekt.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 13:32 schreef PyTh het volgende:
Nero zuigt imo

Heb een poging ondernomen om dat te gebruiken maar hij wilde mijn DVD-Rom niet eens herkennen :(

Je kan veel beter Easy CD-Creator de luxe gebruiken ;)[/quote]je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Als iets zuigt dat is het wel dat mickey mouse programma van adaptec! Die dvdrom van jou is blijkbaar onbekend ofzo want nero komt regelmatig met updates (wat zeker NIET van adaptec kan worden gezegd). Bovendien kan je gewoon die dvdrom laten herkennen door nero met een speciale test cd (downloaden bij aheade.de.

Verwijderd

Hmmm vergeet ik waar het uiteindelijk over ging :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb zelf een probleem dat Nero problemen heeft met het medium ("Speed is not a valid speed for this medium") of zo iets (krijg ik bij 1x, 2x 4x en 6x). Kan dat hier ook aan liggen[/quote]Waarschijnlijk is het een cdrw??? Zo niet dan moet je misschien iets duurdere cdtjes kopen. Cdtjes die echt voor jouw snelheid zijn gecetificeerd (6x waarschijnlijk?)
Pagina: 1