Toon posts:

Chello op MAC OSX 10.2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik wil graag weten hoe het moet als je woont in een regio waar je geen chello internet kan nemen op mac OSX 10.2 (dat wil zeggen dat staat op de UPC site) het is volgens hun alleen mogelijk in sommige regios,

Nu wil ik weten of ik met mijn base station van mijn draadloos netwerk van APPLE (airport) dat wel voormekaar krijg ik weet dat het op een manier wel mogelijk is maar hoe ?

Zou ik het mac adress aan de monteur mee kunnen geven ? dat het daarna voor me geregeld wordt ?!

Iedereen die iets weet ?! graag .....

Bedankt ! :)

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhm ... internet is mogelijk op elke pc, of het nu een normale DESKTOP PC is of een iMAC, dat maakt totaal niet uit.
Wat ze ermee bedoelen is dat er in sommige regio's geen ondersteuning is, dit houdt in dat zodra de monteur er is dat deze alles volledig voor je installeert, zo ook op je pc/imac. In principe hoeft er bij een iMAC vrij weinig te gebeuren. Hou er alleen rekening mee dat er een netwerkkaart dient in te zitten (normaal is dit standaard bij imac geloof ik, alleen bij hele oude niet). Mocht er _geen_ netwerkkaart inzitten dan moet je zelf daarvoor zorgen en kan die monteur dus ook niks doen op je imac.

Dat is wat ze ermee bedoelen :)