NForce

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
Sinds 2 weken heb ik mijn Epox kta3 + aan de wilgen gehangen en heb ik de gok gewaagd en een Asus A7N266 geplaatst.
Ik moet zeggen dat het een fijn ding is deze plaat waarop een NVidia NForce krispy als het kloppend hart zijn rappe werk mag doen.
700 punten meer bij 3dmark2001SE en dan maak ik nog niet eens gebruik die 128 bits verwerking die je bij 2 gevulde bankjes er zomaar bij krijgt.
Lekker stabiel,snel goed over te klokken en geen rare dingen met mijn AW 8 geluids kaart wat met mijn abit kt7a wel anders was.
Wat mij opvalt is dat er vrij weinig ervaringen met deze chip set op dit forum door gebruikers beschreven zijn wat kan betekenen dat met de kat nog steeds uit de boom kijkt betreffende dit product of dat ik 1 van de weinige ben die gelukkig is met de NForce (en dan komt de NForce 2 ook nog eens uit :9 )
Ik hoop dat hier niet direct een slotje op gedaan zal worden maar ik ben gewoon nieuwsgierig............ :+

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

En je vraag is?????

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Ja wat wil je eigenlijk met deze topic ?

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:02:
Ervaringen met de NForce chipset delen denk ik :)

-Edit-
Wat ik me trouwens nou afvraag. Op zo'n bordje zit een Geforce 2 (MX?), right? Hoe presteerd dat nou met games, gaat dat nog goed mee in de tijd van de ATI 8500 en Geforce 4?

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:52
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:02:
z'n ego strelen.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• edgar108
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 15:21

edgar108

www.dune.de

Ik heb ook een A7N266-c bordje. Geweldig! zeer stabiel en goed over te klokken! Totaal geen problemen mee. Ik zit dan ook met smart te wachten op een nForce2 bordje :)

Het is idd jammer dat er weinigen zijn die ook een nForce bord hebben, het blijft toch vaak bij VIA en af en toe SIS. Of je moet het positief zien, geen topics over een nForce chipset, dus ook geen vragen, dus geen problemen.... :p

inderdaad AAD

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Het bord bestaat al een poos, dus zo'n topic als dit is helaas een beetje kansloos, temeer de Nforce2 z'n opwachting al maakt (wordt t.z.t. vast wel een topic over geopend ;) ). Dit gaat nu toch nergens heen dus doe ik 'm dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.