Ik heb al gezocht op google en ook in de search van GoT, dus neem me niet kwalijk als er al een topic hierover is, want die heb ik niet gevonden.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een formulier gemaakt waarmee gebruikers zich kunnen aanmelden voor een website. Wat de bedoeling hierbij is, is dat de gegevens in een database worden gezet en dat er een mailtje gestuurd wordt. Het probleem zit hem dus in het laatste. Ik wil namelijk graag variabelen uit het formulier meesturen in de mail. Ik weet alleen niet hoe dat moet.
Ik wil het volgende:
$message = '
Er heeft zich een nieuwe gebruiker ($voornaam $achternaam) aangemeld.
';
Hoe moet ik nou die variabelen aangeven? Quotes(") werken niet en een enkele quote(') ook niet.
Is hier een simpele manier voor, en zo ja, welke is dat dan?
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een formulier gemaakt waarmee gebruikers zich kunnen aanmelden voor een website. Wat de bedoeling hierbij is, is dat de gegevens in een database worden gezet en dat er een mailtje gestuurd wordt. Het probleem zit hem dus in het laatste. Ik wil namelijk graag variabelen uit het formulier meesturen in de mail. Ik weet alleen niet hoe dat moet.
Ik wil het volgende:
$message = '
Er heeft zich een nieuwe gebruiker ($voornaam $achternaam) aangemeld.
';
Hoe moet ik nou die variabelen aangeven? Quotes(") werken niet en een enkele quote(') ook niet.
Is hier een simpele manier voor, en zo ja, welke is dat dan?