Ik vind dat weather control errug bruut en het is eigenlijk veel te zwaar....zwaarder dan de nuke van de russen...
valt wel mee hoor
met een nuke krijg je elk willekeurig gebouw plat, en met die onweerwolk krijg je die nuke silo niet dood in 1 keer
iig vind ik dus dat soort wapens gewoon SAAI
niemand valt meer aan en gaat gezellig uit z'n base de ander nuken/beonweerswolken
blij dat er een optie is om het uit te zetten
met een nuke krijg je elk willekeurig gebouw plat, en met die onweerwolk krijg je die nuke silo niet dood in 1 keer
iig vind ik dus dat soort wapens gewoon SAAI
niemand valt meer aan en gaat gezellig uit z'n base de ander nuken/beonweerswolken
blij dat er een optie is om het uit te zetten
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Yup zeker fijn dat dat uit kan, moet nog zien of iedereen gaat defenden en superweapons bouwen op het volgende LAN.
Maar nuke vind ik wel beter, je weet nl zeker wat je wel en niet sloopt.
Trouwens chronosphere en Iron Curtain zijn ook erg goed. Veel truukjes mee mogelijk.
Maar nuke vind ik wel beter, je weet nl zeker wat je wel en niet sloopt.
Trouwens chronosphere en Iron Curtain zijn ook erg goed. Veel truukjes mee mogelijk.
Die Chrono Legionaires (of iets dergelijks) zijn ook wel zeer machtig 
Maar ik vind toch echt die Aircraft Carriers van de Allied wel zeeeeeer zwaar....2 of 3 van die bootjes en hoppa....weg gebouwtje !
Maar ik vind toch echt die Aircraft Carriers van de Allied wel zeeeeeer zwaar....2 of 3 van die bootjes en hoppa....weg gebouwtje !
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Die Wheather Storm Device vind ik ook te sterk eigenlijk. Daar kun je soms 3 of 4 gebouwen mee paken.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>valt wel mee hoor
met een nuke krijg je elk willekeurig gebouw plat, en met die onweerwolk krijg je die nuke silo niet dood in 1 keer[/quote]Echt niet. Een Chrono Spere krijg je bijvoorbeeld niet kapot. Een een Construction Yard is ook moeilijk. Alleen als je soms mazzel hebt lukt het.
De Apocalypse Tank van de Soviets is ook een beest zeg. Met 4 of 5 van die dingen kun je al HEEL veel schade doen!
Overall vind ik trouwens de Alies en Soviets ongeveer even sterk. Ze hebben allebei hun eigen voordelen. Kan uitgebalanceerd.
In multiplayer (op inet) mis ik wel een NO Engineers optie. Er zijn altijd van die lui die proberen binnen 5 minuten met Engineers een game te winnen...
Je speelt toch voor de lol, niet voor punten.
met een nuke krijg je elk willekeurig gebouw plat, en met die onweerwolk krijg je die nuke silo niet dood in 1 keer[/quote]Echt niet. Een Chrono Spere krijg je bijvoorbeeld niet kapot. Een een Construction Yard is ook moeilijk. Alleen als je soms mazzel hebt lukt het.
De Apocalypse Tank van de Soviets is ook een beest zeg. Met 4 of 5 van die dingen kun je al HEEL veel schade doen!
Overall vind ik trouwens de Alies en Soviets ongeveer even sterk. Ze hebben allebei hun eigen voordelen. Kan uitgebalanceerd.
In multiplayer (op inet) mis ik wel een NO Engineers optie. Er zijn altijd van die lui die proberen binnen 5 minuten met Engineers een game te winnen...
hoe leuk is dat 'world domination' eigenlijk wat je ook over Inet zou moeten kunnen spelen? Iemand ervaringen daarmee? Lijkt me namelijk wel geinig
Jouw advertentie hier??
Ik speel ontzettend vaak skirmisch of multiplayer via mijn eigen lannetje.
De optie om superwapens uit te zetten is ideaal, want die nukes en waetherstorms gedoe verneuken in een keer je halve basis en dat is voor weerszijden zeer frustie.
Wel is met superwapens de uitdaging om het apparaat of gebouw wat het veroorzaakt te vernietigen voordat het gectiveerd kan worden.
P.S. mijn ene LAN PC heeft 256 MB intern en de andere 32 MB intern, erg kloote want 32 MB hapert soms wel eens... (moset ik effe kwijt)
De optie om superwapens uit te zetten is ideaal, want die nukes en waetherstorms gedoe verneuken in een keer je halve basis en dat is voor weerszijden zeer frustie.
Wel is met superwapens de uitdaging om het apparaat of gebouw wat het veroorzaakt te vernietigen voordat het gectiveerd kan worden.
P.S. mijn ene LAN PC heeft 256 MB intern en de andere 32 MB intern, erg kloote want 32 MB hapert soms wel eens... (moset ik effe kwijt)
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Verwijderd
Als je superweapons uit zet dan zijn de chronosphere en het iron curtain ook weg? Dat is dan wel jammer, want daar zijn echt leuke strategien mee te verzinnen.
Tegen engineerrushes moet je echt zorgen dat je je conyard ommuurd hebt.
Prism tanks zijn trouwens uitstekende base killers! 4 blazen in notime een gebouw op. Ze zijn wel in 2 schoten dood, dus dat compenseert:)
Tegen engineerrushes moet je echt zorgen dat je je conyard ommuurd hebt.
Prism tanks zijn trouwens uitstekende base killers! 4 blazen in notime een gebouw op. Ze zijn wel in 2 schoten dood, dus dat compenseert:)
5 van die apocolypse tanken werkt errug goed..
een aantal prism tanks met een zooitje gewone tanks ervoor en hoppa! dag basis!
easy en medium is gewoon te makkelijk....
easy en medium is gewoon te makkelijk....
Verwijderd
Post strategien! :
Engineers in een flaktrack en die dan met ironcurtain onkwetsbaar maken en dan dwars door de base defenses rijden , uitladen en innemen!
Werkt erg goed als de tegenstander geen verdediging heeft in zijn basis:):):)
Uiteraard de bijna onstopbare combo sea scorpions + submarines = bijna niet tegen te houden!
Engineers in een flaktrack en die dan met ironcurtain onkwetsbaar maken en dan dwars door de base defenses rijden , uitladen en innemen!
Werkt erg goed als de tegenstander geen verdediging heeft in zijn basis:):):)
Uiteraard de bijna onstopbare combo sea scorpions + submarines = bijna niet tegen te houden!
met libië spelen
4 demolition trucks bouwen
iron curtain erover
zorgen dat ze alle 4 vlak bij elkaar blijven en tegen de construction yard van de vijand rijden
voor pics: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/63568
4 demolition trucks bouwen
iron curtain erover
zorgen dat ze alle 4 vlak bij elkaar blijven en tegen de construction yard van de vijand rijden
voor pics: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/63568
Verwijderd
Wat ik ook nog super vind in Red Alert 2 is dat je je infanterie kunt 'garissonen' (legeren) in gewone gebouwen. Werkt heel goed tegen tanks e.d.
3 words:
Crono crazy-ivan.
Heeft iemand die al gehad?
Je heb ook een super yuri.
Wel lache die zeldzame units die je bijna niet zal zien op multiplay.
Crono crazy-ivan.
Heeft iemand die al gehad?
Je heb ook een super yuri.
Wel lache die zeldzame units die je bijna niet zal zien op multiplay.
Thy will see the light...
Verwijderd
Ja maar dan moet je eerst een allied warfactory over nemen, anders heb je geen IFV's.
Je kan daar idd leuke dingen mee doen
IFV's met teslatroopers zijn ook leuke teslatanks:) Zijn alleen een beetje snel dood.
Je kan daar idd leuke dingen mee doen
IFV's met teslatroopers zijn ook leuke teslatanks:) Zijn alleen een beetje snel dood.
Gewoon superweapons AAN zetten en afspreken om de Wheaterdinges en de nuke NIET te gebruiken. 
Laats speelde ik skirmish met Sovjets en kreeg ik een ALLIED MCV in een kraatje!!!

BUG of coole Feature¿
Laats speelde ik skirmish met Sovjets en kreeg ik een ALLIED MCV in een kraatje!!!
BUG of coole Feature¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik liep met een spy een allied battle lab binnen en ik had een chrono seal/commando (wat was het?)
ook heel kick. verplaats alleen niet je ventje direct vanuit je basis in zijn basis. hij doet er dan wel errug lang over om helemaal te verschijnen....
ook heel kick. verplaats alleen niet je ventje direct vanuit je basis in zijn basis. hij doet er dan wel errug lang over om helemaal te verschijnen....
Ik zag dat toen ik de RA2.mix aan het uitspitten dat je ook een koe in een IVF kan zetten?! Of ben ik gek.
Wat wordt dat dan...een 'distributed.net mobile client'
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 13:19 schreef Major Carnage het volgende:
valt wel mee hoor
met een nuke krijg je elk willekeurig gebouw plat, en met die onweerwolk krijg je die nuke silo niet dood in 1 keer[/quote]Echt niet met die Nuke kreeg ik niet die haven in een keer plat. Dus het gaat niet op, dat de nuke alles plat gooit
valt wel mee hoor
met een nuke krijg je elk willekeurig gebouw plat, en met die onweerwolk krijg je die nuke silo niet dood in 1 keer[/quote]Echt niet met die Nuke kreeg ik niet die haven in een keer plat. Dus het gaat niet op, dat de nuke alles plat gooit
Verwijderd
met de nuke krijg je ook de weather control niet plat en ook de chronosphere niet.........
het beste wapen in de game is nog altijd de apocalypse tank...en de desolator...
het beste wapen in de game is nog altijd de apocalypse tank...en de desolator...
Pagina: 1