am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
nee, geen firewall
ik kan trouwens ook met quake en elite force niet connecten, ze vinden geen servers
ik kan trouwens ook met quake en elite force niet connecten, ze vinden geen servers
iets meer info over configuratie aub;
zoals os?
zoals os?
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
windows xp pro, dat staat er,
ik heb 2 netwerk kaarten en die zitten samen onder een netwerk brug, maar zonder netwerk brug doet ie het ook niet
ik heb 2 netwerk kaarten en die zitten samen onder een netwerk brug, maar zonder netwerk brug doet ie het ook niet
Ik kom niet echt duidelijk uit je verhaal.
Je deelt je verbinding gewoon met standaard Windows ICS ?
Je deelt je verbinding gewoon met standaard Windows ICS ?
Dat maakt niet uit als hij dat zou hebben, die firewall doet toch bijna niks.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 12:20:
Heb je niet toevallig de firewall van XP geactiveerd op je inet verbinding?
En je kan met die aan zeker gewoon icq & msn gebruiken, wat de topicstarter dus niet kan.
nee, ik heb een server met ms windows nt4 server, en die deelt het internet met msproxy server, daarvan heb ik gewoon de client geinstalled, en internet deed het volledig.
totdat hij het niet meer deed (jaaa heel logisch)
maar ik had gewoon gecomputerd, een beetje eliteforce gespeeld via internet en toen heb ik mijn pc uitgezet en ben ik tv gaan kijken
daarna mijn pc weer aan om nog ff iets te downen, maar opeens doet kazaa het niet, en totnu toe doet ie het nog niet terwijl ik intussen alwel windows opnieuw heb geinstalled. c: geformat en windows geinstalled, maar het werkt niet!
totdat hij het niet meer deed (jaaa heel logisch)
maar ik had gewoon gecomputerd, een beetje eliteforce gespeeld via internet en toen heb ik mijn pc uitgezet en ben ik tv gaan kijken
daarna mijn pc weer aan om nog ff iets te downen, maar opeens doet kazaa het niet, en totnu toe doet ie het nog niet terwijl ik intussen alwel windows opnieuw heb geinstalled. c: geformat en windows geinstalled, maar het werkt niet!
[ Voor 0% gewijzigd door Eleison667 op 02-11-2002 14:34 . Reden: typos ]
Is dat een transparante proxy?
wat is een transparante proxy?
Een proxy die je niet op de clients hoeft in te stellen, het lijkt voor de clients gewoon een gateway maar stiekem proxy't hij druk.
Pagina: 1