Toon posts:

[BEN] Aanbod contractverlenging

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je er dan nog 2 jaar op je huidige erbij:S dus moet je nu met deze 2,5 jaar doen:s of gaat vanaf dat je em krijgt de 2 jaar in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:43

Stewie!

Keen must die!

delyver schreef op 02 november 2002 @ 12:54:
dat ging bij mij om het zelfde abbo..

ik heb nl een 6510 gratis gekregen.. maar kon ook uit dezelfde foons kiezen als jij..
maar dan allemaal gratis...

en die van mij is niet gesimlocked..
waarom jij gratis en hij moet bijlegen?!

Raar. Ik wacht met verlengen op de 6610, mooie foon is dat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
bij vodafone kijken ze naar je belgedrag om de korting te bepalen bij contractsverlengingen. misschien bij ben ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

BrZ

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 12:01:
Nokia 8310 voor 109 euro
Nokia 6510 voor 15 euro
Vaag :?
6510 is technisch gezien beter dan een 8310 en imho ook mooier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
BrZ schreef op 02 november 2002 @ 16:44:
[...]

Vaag :?
6510 is technisch gezien beter dan een 8310 en imho ook mooier :?
8310 is altijd duurder dan 6510.
Weet er trouwens iemand wat het verschil is tussen de twee, behalve de kleur van de ledjes en het frontje?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zo nog wat toestelletjes voor niets of weinig. Er staat alleen dat ik me contract met 2 jaar moet verlengen, er staat niet of dit om het Ben Soms abo gaat, maar daar zou ik dan van uit gaan aangezien dat is wat ik gevraagd heb. Maar deze prijzen zijn zo ontzettend laag...klopt dit echt denken jullie? Zo ja, bellen jongens :D.
Het gaat gewoon om een Ben soms hoor. Kan ook voor 1 jaar. De prijzen zijn dan:

SonyEricsson T68i: 295
Nokia 8310: 255
Nokia 6510: 165

Zijn sinds een week geleden flink verbeterd, zelfs voor klanten die weinig bellen (zoals jij) zijn ze redelijk scherp.
StanTheMan schreef op 02 november 2002 @ 16:04:
bij vodafone kijken ze naar je belgedrag om de korting te bepalen bij contractsverlengingen. misschien bij ben ook?
klopt helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:23
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 17:45:
[...]

Het gaat gewoon om een Ben soms hoor. Kan ook voor 1 jaar. De prijzen zijn dan:

SonyEricsson T68i: 295
Nokia 8310: 255
Nokia 6510: 165

Zijn sinds een week geleden flink verbeterd, zelfs voor klanten die weinig bellen (zoals jij) zijn ze redelijk scherp.
Hoe kom je aan deze info? Heb je meer abo/toestel/jaar-combinaties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, ik werk namelijk op die afdeling die dit doet (bel de mensen op en biedt ze dit aan:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

hhhm. doen jullie nou wel aan die shit? Ik heb verdomme anderhalf jaar geleden gebeld dat ik m'n ben vaak '99 abo wel met twee jaar wilde verlengen voor een 6210 en toen werd me gewoon verteld dat dat niet gebeurde :{

Nah, dan ga ik nog maar een keer bellen

* JvS is een tevreden ben gebruiker, met precies het goede abonnement :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx jongens, cool :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail anders ff je telnr naar me tinyboy18@hotmail.com

dan stuur ik de volgende keer dat ik werk een aanbod op, hoef je niet eens te bellen:-) Kan je zelfs evt opbellen als je wil:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
heb je enig idee wanneer BEN de nokia 7210 krijgt bij een abo verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

lol, ik werk ook op die afdeling :) Gewoon doen hoor, die aanbieding van Ben is gewoon top ;)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stelletje spammers :P. Maar ehh supersjinees, verwacht binnenkort maar een mailtje dan, me vader wil ook een nieuwe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb precies hetzelfde mag ook toestellen uitkiezen en verlengen (heb BEN Bijzonder) maar ik kan alleen uit 'lelijke' toestellen kiezen... (mooiere dan moet ik teveel bijleggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejgun
  • Laatst online: 25-09 22:51

Rejgun

Leven is Bier drinken

is dat nu leuk werk? de hele dag mensen opbellen en ze over proberen te halen om een abonnement te verlengen?? Lijkt mij namelijk dat je na een tijdje helemaal gaar wordt van je standaard verkooppraatje dat je moet houden.

Audi: Vorsprung durch Technik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dat is vaag ik heb een ben regelmatig abbo nu al 2.5 jaar alleen ik betaal 295 voor de T86I word ikgenaaid.
p.s. vorige week binnengerkegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selachii schreef op 03 november 2002 @ 12:37:
lol, ik werk ook op die afdeling :) Gewoon doen hoor, die aanbieding van Ben is gewoon top ;)
huh? wie ?:)
TrailBlazer schreef op 03 november 2002 @ 16:04:
dat is vaag ik heb een ben regelmatig abbo nu al 2.5 jaar alleen ik betaal 295 voor de T86I word ikgenaaid.
p.s. vorige week binnengerkegen
neej, het gaat immers niet om je abonnement maar om je belgedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

kortom ze kijken niet alleen naar je abbo maar ook hoeveel je er over heen gaat hmm dat zou wat kunnen verklaren dat gebeurt zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet het zo zien, als klant A met een Ben soms elke maand een rekening heeft van laten we zeggen 10 euro dan lijkt mij het logisch dat klant B met Ben soms, die elke maand een rekening heeft van 45 euro (ook nog een verkeerde abo vergeleken met zijn belgedrag, maar dat terzijde) een betere aanbieding krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

goed gezegd collega, voor alle Ben verlengers, er zijn dus nieuwe prijzen, al sinds vorige week. Bel ze dus lekker op om af te dingen als je nog een brief van half oktober of daarvoor hebt ;)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog beter, mail mij jullie nummer, dan stuur ik het op en als jullie het terugsturen krijg ik een bonus ;)

*moet ik wel minimaal 30 formulieren binnenhalen, maar goed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 16:46:
je moet het zo zien, als klant A met een Ben soms elke maand een rekening heeft van laten we zeggen 10 euro dan lijkt mij het logisch dat klant B met Ben soms, die elke maand een rekening heeft van 45 euro (ook nog een verkeerde abo vergeleken met zijn belgedrag, maar dat terzijde) een betere aanbieding krijgt...
dan kan ik beter dus overstappen naar een andere provider want ik bel niet veel met me vaak abbo :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 28-09 22:13

Smarron

The bend

Als je slim bent neem je een contractsverlenging via een winkel, die hebben veel mooiere aanbiedingen dan Ben zelf en je hoeft niet per se 2 jaar bij te tekenen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

ralfbosz

xm create bosz -c

JvS schreef op 02 november 2002 @ 21:07:
hhhm. doen jullie nou wel aan die shit? Ik heb verdomme anderhalf jaar geleden gebeld dat ik m'n ben vaak '99 abo wel met twee jaar wilde verlengen voor een 6210 en toen werd me gewoon verteld dat dat niet gebeurde :{
Volgens mij komt dat door het goedkope abbo die je hebt (13,79 euro voor 120 minuten :)), die verlengen ze denk ik liever niet.

Ik kreeg van Ben vorig jaar wel een aanbod voor een verlenging ivm de diefstal van mijn telefoon, maar voor dat geld kon ik hem ook gewoon (zonder simlock) kopen. In de belwinkels konden ze mijn abbo alleen verlengen als ik naar een nieuwe Ben abbo overstapte, die zijn minsten 2x zo duur, dus dat maar gelaten. Gewoon een (non-actief) abbo bij een ander genomen en met abbo kosten maar de helft voor het toestel kwijt ;)).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 03 november 2002 @ 17:36:
Als je slim bent neem je een contractsverlenging via een winkel, die hebben veel mooiere aanbiedingen dan Ben zelf en je hoeft niet per se 2 jaar bij te tekenen.
BIj ons hoef je ook niet perse met 2 jaar te verlengen (1 jr mag ook). Ook wat betreft de prijzen zit je ernaast, soms zijn wij goedkoper en soms de winkel.
ralfbosz schreef op 03 november 2002 @ 17:49:
[...]

Volgens mij komt dat door het goedkope abbo die je hebt (13,79 euro voor 120 minuten :)), die verlengen ze denk ik liever niet.
Dat maakt ons niks uit hoor
ralfbosz schreef op 03 november 2002 @ 17:49:
[...]

Ik kreeg van Ben vorig jaar wel een aanbod voor een verlenging ivm de diefstal van mijn telefoon, maar voor dat geld kon ik hem ook gewoon (zonder simlock) kopen. In de belwinkels konden ze mijn abbo alleen verlengen als ik naar een nieuwe Ben abbo overstapte, die zijn minsten 2x zo duur, dus dat maar gelaten. Gewoon een (non-actief) abbo bij een ander genomen en met abbo kosten maar de helft voor het toestel kwijt ;)).
Bij de winkel kan je wél verlengen zonder over te stappen naar een nieuw abonnement, de dealer heeft je verkeerd geïnformeerd... alleen de intro abonnementen van 99 kunnen niét bij de dealer worden verlengd, de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ben eerder benieuwd wat ik aan Euro's maximaal terug kan krijgen als ik mijn abo verleng. Heb nu BEN regelmatig met 100 min. voor Euro 11,59 excl. btw. Ik zit nl. niet op een toestel te wachten.

NIEMAND DIE HET WEET ?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ben ook benieuwd of ik kan downgraden :P
heb nu dus een vaak en wil dan naar een regelmatig, kan dit dan ook :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

[quote]Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:12:
BIj ons hoef je ook niet perse met 2 jaar te verlengen (1 jr mag ook). Ook wat betreft de prijzen zit je ernaast, soms zijn wij goedkoper en soms de winkel.[quote]Dat kan inderdaad wel kloppen, ik had maar interesse in 1 telefoon (6310i) die jullie niet hadden en voor de gewone 6310 moest meer dan € 100,- worden betaald ... En dat met 2 jaar.

Heb hem nu via internet verlengd voor 1 jaar en voor € 65,- een 6310i.
Noem ik stiekem toch wel een groot prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:12:

BIj ons hoef je ook niet perse met 2 jaar te verlengen (1 jr mag ook). Ook wat betreft de prijzen zit je ernaast, soms zijn wij goedkoper en soms de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kan je wel gewoon je huidige voorwaarden behouden? Dus als je zo'n speciaal of zo'n '99 abo hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intro abonnement niet, die zou je echt bij Ben zelf moeten verlengen. Maar een '99 of '00 abonnement kan je overal verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik heb nu een ben regelmatig abbo 100 minuten voor 15 euro of zo ik kan dus ook gewoon bij een winkel dit abbo verlengen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

ja dat kan,

ow en je hoeft geen toestel te nemen bij je verlenging...je kan ook kiezen uit de hele periode 50% abo koste!

Je kan aan het einde van je contractsperiode 1 abo vorm naar beneden, maar dat moet je dan VOOR je verlenging regelen

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Laatst online: 13:07

ralfbosz

xm create bosz -c

Bij de winkel kan je wél verlengen zonder over te stappen naar een nieuw abonnement, de dealer heeft je verkeerd geïnformeerd... alleen de intro abonnementen van 99 kunnen niét bij de dealer worden verlengd, de rest wel.
Sorry was ik niet duidelijk genoeg, ik heb een Ben Intro 99 :) Zoals ik in mijn posting zei heb ik mijn abbo sinds maart 1999...

[ Voor 0% gewijzigd door ralfbosz op 03-11-2002 22:10 . Reden: nog niks opgezegd :) ]

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
hej k vroeg t al eerder, maar nog geen antwoord gehad..

BEN leute hier, enig idee wanneer jullie de 7210 in de verlengings-aanbieding krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
... alleen de intro abonnementen van 99 kunnen niét bij de dealer worden verlengd, de rest wel.
Ik heb zo'n intro-abonnement, nl. Ben intro-regelmatig. 7,nogwat Euro per maand voor 30 belminuten. Zijn daar ook interessante verlengingsaanbiedingen voor? Eventueel met overstap naar een ander abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

nogmaals, de aanbiedingen zijn gebasseerd op je belgedrag...oftewel je rekeningen, als veel belt, krijg je gewoon veel korting, simpel toch? We nemen het gemiddelde van de afgelopen 6 maanden.

De 7210 zit er voorlopig nog niet bij. De telefoon heeft zowiezo software problemen (zoals alle nieuwe Nokia's). Maar ik denk wel dat het een telefoon is die er bij komt te zitten...misschien in december ? Je weet maar nooit :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Ik werk zelf bij Dutchtone en daar bel ik ook klanten op om een aanbieding te doen. Daarbij kijken we inderdaad vooral naar het gem. factuurbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Metalium- schreef op 04 november 2002 @ 10:39:
Ik werk zelf bij Dutchtone en daar bel ik ook klanten op om een aanbieding te doen. Daarbij kijken we inderdaad vooral naar het gem. factuurbedrag.
Alleen doen "wij" :Y) dat wel beter vind ik.

Een vriend van mijn belt voor gem. € 15,- per maand bij Ben en ik voor gem. € 50,-.
De aanbiedingen waren exact hetzelfde voor contractsverlenging! Vind dat van Ben dus niet helemaal netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Laatst online: 05-09 10:19
Vraagje aan SuperSjinees en/of Selachii. Ik heb net ook maar even naar BEN gebeld en ook een leuke aanbieding gehad (morgen of overmorgen offerte al in huis - toppie !!)... Ik zit zelf ook te denken aan de Nokia 6510 (2 jaar + € 15 idd) .... Wat zijn jullie ervaringen of adviseren jullie een Siemens of Samsung (weet niet of die leuk geprijst zijn).... Enige belangrijke dingen vind ik:
- Niet te zwaar en te groot
- liefst Li-ion accu
- goede standby-tijd
- degelijk toestel
- overige, zoals games, wap, etc interesseren me niet echt.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ehhm...ik bel echt niet absurd veel hoor...haal net me 30 minuten per maand...plus een paar smsjes.

Beetje vreemd, maar ik kan er niet mee zitten :). De winkel was in ieder geval 15 keer zo duur (serieus..) dus nee, winkels zijn niet goedkoper dan Ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:02:
Ehhm...ik bel echt niet absurd veel hoor...haal net me 30 minuten per maand...plus een paar smsjes.

Beetje vreemd, maar ik kan er niet mee zitten :). De winkel was in ieder geval 15 keer zo duur (serieus..) dus nee, winkels zijn niet goedkoper dan Ben..
Wat versta je onder "de winkel" ?

Kijk eens op internet en zie als je een beetje zoekt dat de webshops stuk voor stuk goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Precies, de goedkoopste webshop met een Ben Soms abo+6510 kost 220 euro. Probeer jij het maar eens goedkoper te vinden. Dat is dus 15x de prijs van Ben ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:33:
nog beter, mail mij jullie nummer, dan stuur ik het op en als jullie het terugsturen krijg ik een bonus ;)

*moet ik wel minimaal 30 formulieren binnenhalen, maar goed*
Ik heb jou gisteren nog wat gemaild, maar is het zo goed? en krijg ik nu informatie van ben? of moet ik gewoon maar even opbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:11:
Precies, de goedkoopste webshop met een Ben Soms abo+6510 kost 220 euro. Probeer jij het maar eens goedkoper te vinden. Dat is dus 15x de prijs van Ben ongeveer.
Ik moet je gelijk geven. Ik kan ook zo snel niks goedkopers vinden. Dat wil echter alsnog niet zeggen dat Ben zelf goedkoper is. Het ligt er dus maar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alle mailtjes gelezen+gereplied:) thnx daarvoor, ik stuur iedereen die gereageerd heeft een aanbod:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:40:
ik heb alle mailtjes gelezen+gereplied:) thnx daarvoor, ik stuur iedereen die gereageerd heeft een aanbod:)
als ik dus geen mailtje van je gehad heb mag ik verwachten dat je het niet gehad hebt, en ik zou ook eventueel wel informatie over gsms met ben extra willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb pas net alles gereplied dus misschien heb je net wel mail van me gehad:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 23:47:
heb pas net alles gereplied dus misschien heb je net wel mail van me gehad:)
klopt dan is dat in orde :)
kun je gecombineerde aanbieding van ben vaak of ben extra tegelijk versturen of gaat zoiets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu graag een Nokia 7650 , en mijn Vaak abo verlengen voor 1 jaar..... Wie raad wat ik voor het toestel moet betalen? ;)
Ik hoor het hopelijk morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik denk meer dan € 300,- maar dat is maar een wilde gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.sitel.nl is goed voor abo-verlenging als je bij Ben zit... (nee geen aandelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik vind het nou niet echt scherpe prijzen.... Als het het vergelijkt met de KPN aanbieding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou mijn vriendin kreeg dus een aanbieding van verlening voor 2 jaar met de t68i voor 19 euro, de rest gewoon gratis... (ben vaak abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Oscar Mopperkont schreef op 05 november 2002 @ 10:42:
Ik vind het nou niet echt scherpe prijzen.... Als het het vergelijkt met de KPN aanbieding....

kan ik met dat kpn abonement ook 180 minuten per maand naar mobiele nummers bellen voor 20 euro? :). Welk abonnement heb je het over dan? Want je hebt wel verschillende abonnementen en daarbij horende voorwaarden en belkosten... Bellen naar vast vind ik niet interessant, dat doe ik te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

JvS schreef op 05 november 2002 @ 13:53:

[...]

kan ik met dat kpn abonement ook 180 minuten per maand naar mobiele nummers bellen voor 20 euro? :). Welk abonnement heb je het over dan? Want je hebt wel verschillende abonnementen en daarbij horende voorwaarden en belkosten... Bellen naar vast vind ik niet interessant, dat doe ik te weinig.
Ik had het over deze actie:

T68i gratis bij 2 jarig KPN premium abo!

Maar die actie is alweer voorbij. Ik haalde hem aan om aan te geven dat het niet echt goedkoop is.
Maar stel de actie was er nog, dan kun je beter die actie nemen en er een gratis abo van KPN bijnemen met 120 belminuten per maand. Dan heb je dus 120 minuten per maand voor €0,-
Als je dan veeel meer blijkt te bellen kun je die overschakelen naar 240 minuten per maand, en dan betaal je €12,50 per maand extra, dus €12,50 per maand :)

Als je een beetje handig acties combineert ben je heel goedkoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

wacht even.. Je hebt met de ene actie een gratis toestel en met een andere gratis 120minuten per maand...

Da's wel leuk gezegd, maar voor dat eerste abonnement (waar je die 68i gratis bij krijgt) moet je toch gewoon twee jaar lang normaal betalen?

Of was het gratis 68i en twee jaar gratis 120minuten per maand? Dus niets betalen, duur toestel en 2 uur per maand bellen??? Dat lijkt me sterk :P

Maarja, ik heb nu dit abo, dat vind ik chill en dat wil ik houden, dus dan is contractverlenging wel ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

JvS schreef op 05 november 2002 @ 14:01:
wacht even.. Je hebt met de ene actie een gratis toestel en met een andere gratis 120minuten per maand...

Da's wel leuk gezegd, maar voor dat eerste abonnement (waar je die 68i gratis bij krijgt) moet je toch gewoon twee jaar lang normaal betalen?

Of was het gratis 68i en twee jaar gratis 120minuten per maand? Dus niets betalen, duur toestel en 2 uur per maand bellen??? Dat lijkt me sterk :P
JvS, zoals je ondertitel zegt... Look closer!

Als je ff topic doorneemt weet je de vork in de steel zat.

Je betaald niks voor de T68i, maar uiteindelijk aan abo-kosten €194,6.

Bij de actie van Ben betaal je voor de tel al €149,- en moet je daarnaast nog verplicht 2 jaar lang abo-kosten betalen. Ik weet niet hoeveel dat per maand is, maar dat komt uiteindelijk op meer uit dan €194,6.

Met die actie van KPN heb je dan alleen nog geen belminuten, dat "probleem"" los je op door ernaast een gratis abo van de KPN te nemen waar belminuten bijzitten. ZIjn die belminuten te weinig in jouw ogen, dan kun je nog altijd dus een hoger abo nemen, maar dan betaal je natuurlijk wel weer wat meer.

De uiteindelijke som van alle kosten zal alleen lager zijn dan bij de BEN actie, tevens heb je beter bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 10:37:
www.sitel.nl is goed voor abo-verlenging als je bij Ben zit... (nee geen aandelen).
Ik zie alleen contract vernieuwing..
Nu heb ik Ben 100 minuten voor 30 gulden, dat is 0.136 euro per minuut.
Wil ik vernieuwen, dan moet ik BenVaak of Extra nemen voor het zelfde per minuut bedrag of met minder belminuten genoegen nemen, dat scheelt nogal wat in de maand.
Ik wil eigenlijk mijn contract verlengen (100 minuten a 0.136 euro per minuut behouden) en een nieuw toestel met een leuke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

aha, maar dan moet ik dus gaan zitten kloten met twee abonnementen enzo (een voor het toestel, op soort van afbetaling en een om mee te bellen), en daarnaast wil ik geen 68i :). En is die actie dus afgelopen? En het bereik loopt iedereen over de miepen, maar ik woon in utrecht en ik heb er geen last van (met een toestel dat bekend staat als notoir slecht ontvanger) :). Daarnaast vind ik het feit dat ik die minuten mee kan nemen tot ik er 540 heb wel erg fijn en dat ik gewoon altijd 11ct/min betaal vind ik relaxed (of ik nu 130 of 340 minuten bel, wisselt per maand ik blijf altijd binnen dat belminuten voorraadje van me :)). Bij dat kpn abo heb je volgens mij alleen het eerste jaar die minuten gratis en moet je daarna betelen.

Dat kan je oplossen door dan weer een nieuw abo te nemen, maar ik vind wat ik nu heb eigenlijk wel relaxed, dus dat hou ik. Als ik daarbij ook nog cheap een nieuw toestel kan krijgen doe ik dat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs ook zo'n brief gehad (ging om een Ben soms abonnement). Hierop heb ik niet gereageerd en nu heb ik weer een nieuwe brief gehad met zwaar verlaagde prijzen :D Waarschijnlijk ga ik nu voor de Nokia 6510 à €15,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

JvS schreef op 05 november 2002 @ 14:20:
aha, maar dan moet ik dus gaan zitten kloten met twee abonnementen enzo (een voor het toestel, op soort van afbetaling en een om mee te bellen), en daarnaast wil ik geen 68i :). En is die actie dus afgelopen? En het bereik loopt iedereen over de miepen, maar ik woon in utrecht en ik heb er geen last van (met een toestel dat bekend staat als notoir slecht ontvanger) :). Daarnaast vind ik het feit dat ik die minuten mee kan nemen tot ik er 540 heb wel erg fijn en dat ik gewoon altijd 11ct/min betaal vind ik relaxed (of ik nu 130 of 340 minuten bel, wisselt per maand ik blijf altijd binnen dat belminuten voorraadje van me :)). Bij dat kpn abo heb je volgens mij alleen het eerste jaar die minuten gratis en moet je daarna betelen.

Dat kan je oplossen door dan weer een nieuw abo te nemen, maar ik vind wat ik nu heb eigenlijk wel relaxed, dus dat hou ik. Als ik daarbij ook nog cheap een nieuw toestel kan krijgen doe ik dat :).
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten. Maar ik wilde je er alleen op wijzen dat het allemaal goedkoper kan, mits je bereid bent er iets voor te doen.

Verder weet ik niet wat je nu allemaal over belminuten praat, maar over welke aanbieder praat je? O2 zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe lang gaat het trouwens duren voordat Ben me telefoontje opstuurt?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik heb net BEN gebeld en ik kan mijn BEN Regelmatig '99 -100 minuten voor 15 EURO- met een of met twee jaar verlengen.

Hun aanbod is dat ik nog maar 50% van mijn abonnementsgeld ga betalen per 1 november 2002.

Ik heb geen nieuw toestel nodig want dat hoort ook nog tot de mogelijkheden.

...... ik snap de meeste verhalen hierboven niet echt goed maar is dit aanbod nu wel of niet interessant en zijn er betere alternatieven.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Dick schreef op 07 November 2002 @ 12:28:
Ik heb net BEN gebeld en ik kan mijn BEN Regelmatig '99 -100 minuten voor 15 EURO- met een of met twee jaar verlengen.

Hun aanbod is dat ik nog maar 50% van mijn abonnementsgeld ga betalen per 1 november 2002.

Ik heb geen nieuw toestel nodig want dat hoort ook nog tot de mogelijkheden.

...... ik snap de meeste verhalen hierboven niet echt goed maar is dit aanbod nu wel of niet interessant en zijn er betere alternatieven.
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met deze aanbiedingen. Ze zien er erg keurig uit... alleen een klein vraagje. Krijg je van te voren bericht wanneer (welke dag) je de postbode kan verwachten? Je zal natuurlijk net zien dat je dan ff weg bent (boodschappen, college, je kent het)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste iedereen,

Ik heb 1,5 jaar een Ben Soms abonnement. Me telefoon is helaas overleden, dus ik wilde een nieuwe. Zat aan de 6510 te denken. Deze kostte in de webwinkels (icm 2 jarige verlenging) zo een 220 euro. Ik heb Ben gebeld en gevraagd of ze ook een aanbod konden doen. Ik kreeg net een aanbieding in de bus:
Sony Ericsson t68i voor 145 euro
Nokia 8310 voor 109 euro
Nokia 6510 voor 15 euro

en zo nog wat toestelletjes voor niets of weinig. Er staat alleen dat ik me contract met 2 jaar moet verlengen, er staat niet of dit om het Ben Soms abo gaat, maar daar zou ik dan van uit gaan aangezien dat is wat ik gevraagd heb. Maar deze prijzen zijn zo ontzettend laag...klopt dit echt denken jullie? Zo ja, bellen jongens :D.

Was ik even vergeten te melden: de nieuwe telefoon wordt wel sim locked...maar ach, dat kraken we wel weer ;).
Ja, dit klopt. Met het verlengen van een Ben vaak abo voor 2 jr krijg je nu een 8310 gratis. Kan ook voor 1 jr en dan moet je wel wat betalen. Echt waar, het verlengen van je abo i.c.m. is imo de beste oplossing: geen aansluitkosten, dure telefoon kost weinig / niets, zelfde nummer houden, etc. Me vriendin heeft nu ook een aanbieding gekregen en dat is erg gunstig. Bij winkels (Belcompany / T4Telecom) betaal je nu 80 euro voor de 8310 i.c.m. 2 jarig Ben extra en me vriendin betaalt voor 2 jaar verlenging van Ben vaak niets voor de 8310, zelfs niet eens aansluitkosten wat vaak wel het geval is bij aanschaf nieuwe telefoon. Doen dus!

Raar dat je wel een simlock krijgt, dat had ik niet aangezien ik me ouwe simkaart in me 8310 moest doen (Ja ook ik heb me abon verlengd bij Ben). Overigens, ik heb 10x zo liever een 8310 dan een 6510, daarnaast zit er veel meer op en is hij veel mooier dan een 6510...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 10:33
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar begrijp ik nu goed dat als ik dus in bezit ben van een Ben abonnement (en dat ben ik) dat ik door Ben vanzelf gebeld wordt tegen het einde van mijn contract? Of moet ik zowieso dan bellen?

Heb nu een Ben Vaak abonnement, en tot nu toe kom ik elke maand over mijn standaard maandbedrag, heb voor de vernieuwing wel interesse in een 6310i, en ben benieuwd wat die foon me gaat kosten met een verlenging voor een jaar.

Zo da's een hoop Ben in één stukje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

_Astra_ schreef op 07 november 2002 @ 13:45:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar begrijp ik nu goed dat als ik dus in bezit ben van een Ben abonnement (en dat ben ik) dat ik door Ben vanzelf gebeld wordt tegen het einde van mijn contract? Of moet ik zowieso dan bellen?

Heb nu een Ben Vaak abonnement, en tot nu toe kom ik elke maand over mijn standaard maandbedrag, heb voor de vernieuwing wel interesse in een 6310i, en ben benieuwd wat die foon me gaat kosten met een verlenging voor een jaar.

Ze bellen wel, maar het is beter en sneller als je zelf belt. Ze kunnen immers niet zoveel mensen tegelijk opbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Astra_ schreef op 07 november 2002 @ 13:45:

Idd, opbellen voor het eind van je contractdatum. Als je echt systematisch elke maand erover heengaat (meer dan Ben vaak) en in de buurt komt van de volgende vorm (Ben extra), is het zeker interessant om zelfs te verlengen naar een abo met meer minuten. Dan krijg je de duurdere telefoons (8310 / 6310i/etc) voor weinig geld, zelfs gratis als je 2 jr verlengt. ALs je dat 1 jaar doet, ben je nog goedkoop uit. DOen dus maar zelf achteraangaan! Niet wachten anders vis je misschien achter het net.

BTW je krijgt nu al de 8310 gratis bij Ben vaak 2 jaar verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Dank voor de antwoorden, maar het gaat mij toch echt om de 6310i, ivm de Bluetooth en de GPRS mogelijkheid. Die heeft een 8310 niet, en dat is juist wat ik zo makkelijk vindt in verband met mijn PDA.

Zal vanavond maar eens de einddatum van mijn contract opsnorren, en dan kijken wanneer ik BEN moet gaan lastig vallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

bobsnl schreef op 07 november 2002 @ 12:31:
[...]
Krijg je van te voren bericht wanneer (welke dag) je de postbode kan verwachten? Je zal natuurlijk net zien dat je dan ff weg bent (boodschappen, college, je kent het)
:) Nee, ken ik niet.

Maar eerlijk gezegd, geen flauw idee. Ik krijg het contract een dezer dagen vrijblijvend thuis dus misschien dat ik dan meer weet.

Ach, en de TPG komt 1 x terug of anders afhalen op het postkantoor. Voor een leuke aanbieding is een klein beetje moeite toch niet erg? Is nog gezond ook... als je lopen gaat.... tenzij het zoals in mijn geval 8 kilometer is......

DIT IS ECHT EEN VAN DE BETERE TOPICS

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[adminbreak] troll removed, ga je mail checken over 5 min. [/adminbreak]

[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 07-11-2002 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik ken wel een aantal mensen waarvan ik zou willen dat ze dat deden.... :+

Maar je opmerking is toch een beetje..... uhhhhh a-sociaal?

[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 07-11-2002 16:04 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Zoveel probs er mee gehad dan? Ik heb al heel wat mobiele operators versleten, maar ben erg tevreden met BEN. Zelfs in het kleinste k*tgehucht had ik ontvangst.

Nee, ik blijf bij Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:20:
[...]
Raar dat je wel een simlock krijgt, dat had ik niet aangezien ik me ouwe simkaart in me 8310 moest doen (Ja ook ik heb me abon verlengd bij Ben). Overigens, ik heb 10x zo liever een 8310 dan een 6510, daarnaast zit er veel meer op en is hij veel mooier dan een 6510...
Het is geen simlock in de trend dat ie maar één sim accepteert, maar dat ie alleen BEN-sim's accepteert. Je kan je kaartje dus gewoon overplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze bellen wel, maar het is beter en sneller als je zelf belt. Ze kunnen immers niet zoveel mensen tegelijk opbellen.
Ik ben niet gebeld hoor, m'n abo is al een half jaar verlopen. Tis dat ik een nieuwe nodig had en daarom ben ben (...) gaan bellen.

Heeft iemand btw ondertussen antwoord op me vraag? :)
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 12:20:
Hoe lang gaat het trouwens duren voordat Ben me telefoontje opstuurt?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
volgens mij tussen de 2 en de 10 werkdagen.. dunno for sure..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:20:
Overigens, ik heb 10x zo liever een 8310 dan een 6510, daarnaast zit er veel meer op en is hij veel mooier dan een 6510...
Mag je mij eens minimaal 5 punten opnoemen wat de 8310 meer (en beter) bezit dan de 6510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff wat antwoorden op de vragen :)

de levertijd van een toestel is ongeveer 10 werkdagen normaal gesproken.

Ik lees nu een paar mensen zeggen dat het zo goedkoop verlengen is met een Ben Vaak/Extra whatever: wat ik eerder heb gezegd, Ben kijkt naar het belgedrag van de klant en niet naar het abonement. Zo kan het voorkomen dan jij met een Ben Vaak met een gemiddelde rekening van 25 euro een slechter aanbod krijgt van Ben, dan je buurjongen die een Ben rsoms heeft maar wel rekeningen van 90 euro per maand heeft.

De simlock die wordt genoemd zit er officieel wel op. Officieel ja, want Ben heeft nauwelijks tijd om de toestellen te simlocken, ze komen aan in Den Haag en moeten gelijk weer worden verzonden naar de klant. De kans dat je een gesimlockte toestel krijgt is echt minimaal (niet eens 1%).

Voorts kan het ontvangen van een aanbod wel een paar dagen vertraging oplopen (voor de mensen die mij een mailtje hebben gestuurd ;) ). Wij zijn bezig met het overstappen naar een nieuw systeem en moeten dit weekend handmatig alle formulieren van de afgelopen week in voeren :/ :'( , vandaar dat het ontvangen van een aanbod enige vertraging op kan lopen (niet dat je denkt waar blijft ie nou? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Doet kpn ook zulke aanbiedingen ?

Ik zit op het moment op circa 100 euro per maand met me allround abbo :o En me dealer zei dat belminuten dan zelfs niet voor mij interessant zijn.....

En ik wil toch graag een mooie aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt goeie acties van ben _/-\o_ , heb zelf 3 maanden geleden ongeveer ook op deze manier een nokia 8310 gekocht
Service aan de lijn was goed, telefoon was snel binnen, dus uhh, benmedewerkers in dit topic, ga zo door! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Hehehe, Ben is tot nu toe de enige die uit zichzelf dit soort actie's ECHT goedkoop regeld.

Kzag een vraagje of de 8310 noual gratis was, ja dat is hij. Bij een 2jarige verlenging krijg je hem gratis inc Nokia Stereoheadset a 25E.

simlock zit op alle toestellen...dat moeten wij zeggen want dat is zo(lees:dat is helemaal niet zo maar officieel zou dat wel zo moeten zijn :))

Ik zit op een andere afdeling als SuperSjinees, wij stappen volgende week over (deze zondag lekker informatie overzetten...zucht)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Misschien is het toch wel aardig een nieuw toestel te nemen ipv 50% korting.
Probleem, ik heb zo'n originele lader/speaker combi in de auto.... met in een stekker 1 kort en 1 lang pootje... dat past op een 3210 iig

Ik wil een toestel met een redelijke agenda en een uitgebreid adresboek met namen adres postcode woonplaats enz.... synchroniseren met de PC... dat lijkt me wel wat. Doe ik nu met een oude Organizer van Sharp....

BEN :) absoluut niet thuis in die dingen. Een antwoord zo van zoek het zelf even uit is begrijpelijk maar daar maak je me niet blij mee. Ik snap niets van GSM's.... Ik bel ermee...

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Nokia 6310 is echt een goeie telefoon om daarvoor te gebruiken, jammer is dat de i niet in het ben aanbod zit (die is ook triband). Je kan bij ieder persoon een aantal nummers opslaan een email adres, huisadres en 2 regels text. Hij past alleen niet in die carkit volgens mij. Verder heeftie echt een superbatterei, week 24/7 aan laten haalt'ie lachend. Datakabel zit er trouwens niet bij, kweet niet of je IR op je pc hebt, is erg handig :)

50% korting over de gehele termijn is vooral voordelig als je een Ben vaak of liever nog hoger hebt, maar is natuurlijk mooi meegenomen als je geen mobiel nodig hebt.

Erm, ik bedoel dit echt als serieus advies (even voor de mods) dat ik geen reclame whatever misbruik zit te doen hiero ;)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Laatst online: 25-09 12:19
bobsnl schreef op 07 november 2002 @ 15:50:
[...]

Het is geen simlock in de trend dat ie maar één sim accepteert, maar dat ie alleen BEN-sim's accepteert. Je kan je kaartje dus gewoon overplaatsen.
Ken een aantal mensen die van Ben een "gesimlocked" toestel hebben gehad, maar in alle gevallen accepteerde hij ook Vodafone en KPN kaarten. Hoewel de brief van Ben anders doet vermoeden hebben in de praktijk alleen de toestellen die ze in een "Ben abonnee" pakket leveren een Simlock.

PS. Door mij in het verleden behaalde resultaten bieden uiteraard geen garantie voor de toekomst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Selachii schreef op 08 november 2002 @ 02:24:
Nokia 6310 is echt een goeie telefoon om daarvoor te gebruiken, jammer is dat de i niet in het ben aanbod zit (die is ook triband). Je kan bij ieder persoon een aantal nummers opslaan een email adres, huisadres en 2 regels text. Hij past alleen niet in die carkit volgens mij. Verder heeftie echt een superbatterei, week 24/7 aan laten haalt'ie lachend. Datakabel zit er trouwens niet bij, kweet niet of je IR op je pc hebt, is erg handig :)

50% korting over de gehele termijn is vooral voordelig als je een Ben vaak of liever nog hoger hebt, maar is natuurlijk mooi meegenomen als je geen mobiel nodig hebt.

Erm, ik bedoel dit echt als serieus advies (even voor de mods) dat ik geen reclame whatever misbruik zit te doen hiero ;)
Ik moet je 100% gelijk geven. De 6310(i) is een uitstekend toestel hiervoor. Ik heb de i-versie (via een webwinkel, vanwege die via Ben inderdaad niet te bestellen was) en hij is perfect voor zakelijk gebruik. Ik had hiervoor de 7110 en die vond ik persoonlijk nog fijner, maar je moet wat he .. :z Ik heb mijn telefoon altijd aanstaan en hoef hem hooguit 1x per week op te laden. :Y) Daar schrok ik echt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Ben roelt echt heeeeel erg :)
Ben is echt het beste met verlenging van abbo's...

vraagje nog: kan ik jou (SuperSjinees) ook bellen als ik van rekening nummer moet veranderen?

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

gewoon 222 bellen, domme consument uithangen en doorverbonden of doorverwezen worden (doorverbonden is meer ben style :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 08 november 2002 @ 16:08:
gewoon 222 bellen, domme consument uithangen en doorverbonden of doorverwezen worden (doorverbonden is meer ben style :))
heb hier nix meer aan toe te voegen :)

nou ja doorverbonden hoeft niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ow, dingen die ik wil, wordt ik altijd voor doorverbonden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 21:08
Is Ben de enige met dit soort aanbiedingen?
Ben gister dus effe langs Debitel geweest om mijn 2 jarig abbo te verlengen met een nieuwe Nokia 6510 erbij(oude gsm is overleden)
Als ik mijn abbo bij Libertel verleng met nog 2 jaar kom die Nokia 6510 nog op 200 euro uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoveel betaal je ook voor een nieuw abo met dat toestel waarschijnlijk....was bij Ben wel zo tenminste, die prijs.

Ben is blijkbaar blij met contract verlengers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

garantie via dat ben supersafe extra garantie dingetje (waar ik nooit voor gekozen heb, maar wat blijkbaar op het contract stond dat ik niet goed gelezen had en wat ik niet weggstreept had ofzo, waar ik weer vrede mee heb :P).

En je hebt m'n telefoonnummer, ik kan me niet voorstellen dat je het niet op kan zoeken :P. Ook al mag dat vast niet, ik werk bij de kpn in een Callcenter (adsl 2e lijn storing/installatie helpdesk) en daar wordt alles zegmaar gelogd :P. Ik had ook een keer teveel betaald, en toen kon ik ook gewoon 222 bellen en werd ik via via geholpen (bij de kpn wordt je gewoon verteld, "je hebt de verkeerde opties gekozen, bel nog maar een keer en kies de goeie opties" want je kan niet even doorzetten naar de goede afdeling. :{). Of heb je tegenwoordig bij 222 ook 100.000 opties die je moet kiezen? Dat is voor een bedrijf zelf wel handig, maar ik vind gewoon gelijk iemand aan de telefoon die je verder helpt/verbindt altijd wel heel fijn enzo :).

Ik vind dat contractverlengen trouwens echt superfijn, want geen gezeik met een nieuwe abonnement elk jaar, als ik weer een nieuw goedkoopste moet zoeken, of een nieuw nummer nemen of porteren enzo. Alles lekker zoals het was bij een aanbieder waarvan ik de voordelen en nadelen helemaal ken en waar ik tevreden mee/over ben :). * JvS vindt zichzelf een trouwe klant, waar de aanbieder soms wel een klein potje kan breken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand misschien hoe het zit met de € 50 die je terugkrijgt vanwege het verlengen van je abo voor 2 jaar ?
Wordt dat verrekend met de factuur ofzo ?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 13:08:
Weet er iemand misschien hoe het zit met de € 50 die je terugkrijgt vanwege het verlengen van je abo voor 2 jaar ?
Wordt dat verrekend met de factuur ofzo ?
:?
Je hebt dus niet gekozen voor een nieuw toestel. Dan wordt het volgens mij inderdaad gewoon met de factuur verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel gekozen voor een nieuw toestel, ik heb mijn huidige contract verlengd met 2 jaar en een ander toestel, nokia 3510, gekozen.
Nu vertelden ze me in de winkel dat ik dus € 50 terug krijg omdat ik hem met 2 jaar verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn de aansluitkosten, bij contractverlenging hoef je die niet te betalen omdat er nix aan te sluiten valt natuurlijk. Heb je ze al betaald in de winkel? Is niet zoals het hoort volgens mij...maar dan zou het wel met de eerste factuur verrekend moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Laatst online: 25-09 12:19
Die €50 retour heeft niets met de winkel te maken, maar is een netwerkactie, krijg je bij elk 2 jarig contract (nieuw of verlenging). Het wordt gewoon verrekend met je eerste factuur, (en als die lager is dan € 50 volgens mij gewoon met de volgende facturen).
Pagina: 1 2 Laatste