skin van nederlandse politie auto

Pagina: 1
Acties:

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik zoek een gameskin (voor, achter, boven en zijkanten) van nederlandse politie auto maakt niet uit wat voor een heeft maybe iemand er een?

Verwijderd

Heb je al gekeken op google? www.google.com

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Die kans acht ik zeer klein ;)

Maar op www.brandweerstriping.nl en www.ambulancestriping.nl kun je wel een soort richtlijnen vinden voor de bestriping van dat soort voertuigen, en misschien kun je aan de hand daarvan zelf wat in mekaar freubelen in Photoshop.

Succes :)
En ja, politiestriping.nl komt er ook aan, ooit ;)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

het is vrij moeilijk om uit een skin een model te maken, dus ik snap ook niet wat je er precies mee wilt doen, echter er is een topic geweest over een gta3 mod met nederlandse zooi, kijk daar es ff

• mitchel
  • Niet online
ja niks gevonden

• mitchel
  • Niet online
Allochtoon schreef op 02 november 2002 @ 11:58:
het is vrij moeilijk om uit een skin een model te maken, dus ik snap ook niet wat je er precies mee wilt doen, echter er is een topic geweest over een gta3 mod met nederlandse zooi, kijk daar es ff
model heb ik al alleen nog de skin :)

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ja vraag die skin dan aan die gta3 ned-mod gasten bdoel ik :P

Verwijderd

willem169 schreef op 02 november 2002 @ 11:57:
Die kans acht ik zeer klein ;)

Maar op www.brandweerstriping.nl en www.ambulancestriping.nl kun je wel een soort richtlijnen vinden voor de bestriping van dat soort voertuigen, en misschien kun je aan de hand daarvan zelf wat in mekaar freubelen in Photoshop.

Succes :)
En ja, politiestriping.nl komt er ook aan, ooit ;)
Damn.. Das een gave site, handig voor de 3D-modellers onder ons, een hele database vol auto's, aanhangers, etc, met voor-, achter-, zij- en bovenaanzichten.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

weet niet waar je het voor nodig hebt maar je kunt ad meulengraaf reklame es bellen (0499-398777), die hebben alle NLse politieautos bestikkerd.. maar denkniet dat ze zomaar zoiets geven :P
Pagina: 1