Als ik gewoon naar start en dan uitschakelen klik sluit hij niet af. Alleen de Norton Antivirus en Internet Security die sluiten af. Maar de computer blijft gewoon aan.
Krijg je wel een soort melding van dat je je computer uit kunt schakelen of blijf je gewoon je desktop (o.i.d.) zien?
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Misschien overbodig, maar wat heb je zelf gedaan om te kijken of je het kon oplossen? Heb je bijvoorbeeld Google gebruikt of heb je op technet gekeken?
Je kan namelijk veel zeggen van MS, maar ze documenteren erg veel en er is erg veel informatie te vinden over dit soort dingen.
Je kan namelijk veel zeggen van MS, maar ze documenteren erg veel en er is erg veel informatie te vinden over dit soort dingen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Beaves heeft een goed punt. Zoek eerst even, zo staat er een heel uitgebreid verhaal in de FAQ en een hoop in de MS KB+search+omega search+google.
Probeer dat dus eerst even, maak dan een post waar je wat meer vertelt zoals specs en patchniveau, vertel wat je al deed maar niet werkt. En geef een topictitel zonder !!
(Kortom, zie Windows Operated Systems - Policy).
De kans is heel groot dat je je vraag al zelf hebt opgelost als je bovenstaande volgt. Daar leer je zelf ook nog eens van
Succes
Probeer dat dus eerst even, maak dan een post waar je wat meer vertelt zoals specs en patchniveau, vertel wat je al deed maar niet werkt. En geef een topictitel zonder !!
(Kortom, zie Windows Operated Systems - Policy).
De kans is heel groot dat je je vraag al zelf hebt opgelost als je bovenstaande volgt. Daar leer je zelf ook nog eens van
Succes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()