grazen op laptop --> Geen internet of op netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:40
Ik wil m'n laptop laten grazen, maar die kan en is niet aangesloten op internet of aan een netwerk die op internet zit.
Kan ik nou met m'n pc die op internet zit blokjes downloaden, die op flop zetten en op de laptop gooien en de client die blokjes laten grazen en de gekraakte blokjes ook weer op flop en die weer op de internetpc en die dan versturen? Zoja? Hoe dan (in stapjes alsjeblieft)?

• Sneek
  • Laatst online: 10-05 14:33

Sneek

Tweaker

Morgoth:

Ja het kan, ik heb zelf meermaals met systemen meegedaan die stand-alone waren of gewoon geen internetaansluiting hadden.

Je kunt fetch@distributed.net mailen met als tekst numblocks=2500 (of een ander getal dat je wel leuk vindt).
Een paar minuten later krijg je een mailtje terug met een bijlage die buff-in.rc5 heet. Deze zet je op een flopje, en vervolgens in de directory van het koetje op de computer die je wilt gebruiken. D
e computer gaat een paar dagen leuk grazen, dus zet je work-units van de buff-in via de client in de buff-out.
Wanneer dit achter de rug is zet je de buff-out.rc5 op een floppy, "sneakernet"(=lopen) hem naar de computer met e-mail enzo, en schrijft een mailtje aan flush@distributed.net, geen tekst, alleen een bijlage, namelijk de buff-out.rc5.
Een paar minuten later krijg je weer keurig een mailtje toegestuurd met daarin precies hoeveel je geflusht hebt.

Klaar!!

In het kort: mail naar fetch@distributed.net om blokjes te ontvangen, mail naar flush@distributed.net om ze terug te sturen.

;)

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

edit:
Net te laat. :)

Precies zoals je het al zegt. buff-in.rc5 naar flop moven. Op werk PC dnetc -import a:\buff-in.rc5

Een paar uurtjes later: buff-out.rc5 naar flop moven. Op Inet PC dnetc - import a:\buff-out.rc5 en flushen maar.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Morgoth
  • Laatst online: 20:40
Numblocks is dus het aantal work units...

Ik heb hem ontvangen bedankt! Nou nog even de client installeren op laptop enzo. Thanx!

En kan ik hem niet naar de proxy fluzzen? Voor de megaflush?