Toon posts:

dect phone i.c.m. pbx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben vrij nieuw hier maar, ik zie dat er veel kennis in huis is mijn vraag.
weet iemand of het mogelijk is om een dect phone met basisstation expansion up to six phone's kan aansluiten aan de pbx en dan elke phone een andere nummer toekennen. zonder dat je hiervoor een peperdure kaart voor hoeft aan te schaffen voor je pbx.

ik weet dat het met de nokia 20 system wel kan maar die heeft maar 1 dect erbij en ik heb er 6 nodig. ik heb al in de faqs gezocht maar zat weinig tussen :? help me out people!

thanx,

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ken de afkorting pbx niet, waarvoor staat deze ?

Verwijderd

Nee.. Helaas is dat niet mogelijk.. Het basisstation wordt gezien als een toestel/nummer. Dus ook al hang je er meerdere handsets aan, zullen deze alleen bereikbaar zijn op het nr. van de basestation.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

[Airwolf] : PBX ;)

Ik ben trouwens wat info aan het zoeken over die basisstation expansion en of je daar probleemloos extra toestellen op kunt aansluiten.

Wat is eigenlijk de exacte naam van het apparaat? (merk+typenummer)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
nou het gaat me niet om wat voor merk het gaat eigenlijk om de hardware die dat moet ondersteunen

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 11:15:
ok ik ben vrij nieuw hier maar, ik zie dat er veel kennis in huis is mijn vraag.
weet iemand of het mogelijk is om een dect phone met basisstation expansion up to six phone's kan aansluiten aan de pbx en dan elke phone een andere nummer toekennen. zonder dat je hiervoor een peperdure kaart voor hoeft aan te schaffen voor je pbx.

ik weet dat het met de nokia 20 system wel kan maar die heeft maar 1 dect erbij en ik heb er 6 nodig. ik heb al in de faqs gezocht maar zat weinig tussen :? help me out people!

thanx,
1x Siemens Gigaset 4170 ISDN klik hier

6x Siemens Gigaset 4000 Comfort of Classic klik hier voor de Comfort, of klik hier voor de Classic

Ik weet natuurlijk niet percies of dit is wat je bedoel maar je kan wel heel erg veel met de Siemens Gigaset 4170 ISDN

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 11:15:

thanx,
Om wat voor PBX gaat het ?
Wil je interne nummers van de PBX aan de decthandsets toekennen dan gaat dit alleen met een geintergreerd dectsysteem.

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik ja maar zo'n kaart is peperduur en aangezien het wel kan met een nokia 22 system lijkt mij dat het niet onmogelijk is btw (het is een Nortel) :P

Verwijderd

Een Nokia22 is toch een premiecell voor GSM..???

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch nog een kaart gevonden voor de Norton pbx nu nog een paar repeaters en ik ben er yeeeeha :7
Pagina: 1