Vreemde vraag misschien, maar: is het verstandiger om mijn Duron 650 in kleine stapjes over te clocken, of maar in een keer op 900 MHz te zetten? Ik heb hem al een tijdje op 1,7 v draaien.
ik heb zelf gehad (met een T-bird welliswaar) dat als ik heb van 8*100 naar 10*100 zette op het standaard voltage dat ie niks meer deed... bios gereset en nu ie na een weekje op 1.85 te hebben ingebrand stabiel op 9*100@1,80
een stapje van 100MHz trekt ie dus lekker
een stapje van 100MHz trekt ie dus lekker
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
gaan voor de 1000!
ik ben ook begonnen met 900 en nu loopt ie stabiel op 1000.
Vcore=1.888Volt
T=55C stressed
ik ben ook begonnen met 900 en nu loopt ie stabiel op 1000.
Vcore=1.888Volt
T=55C stressed
komt zeer binnenkort
in asus probe (zat er bij) geeft ie 1,888 Vcore aan!! terwijl ik heb via de jumpers op 1,80 heb gezet!!!
maarja: als jij die instelling ook hebt zo, dan gaat ik zeer binnenkort de multiplier maar weer verhogen
maarja: als jij die instelling ook hebt zo, dan gaat ik zeer binnenkort de multiplier maar weer verhogen
Verwijderd
Je Vcore kan wat verschillen. Dat is opzich geen probleem. Ik zou je aanraden gewoon kleine stapjes te nemen. maar neit meteen opgeven als ie bijv. de 800 niet pakt gewoon ff opnieuw inkleuren en nog een keer proberen. Soms pakt ie een bepaalde speed niet en de volgende wel weer. Zorg natuurlijk wel voor goede koeling enz.
ik heb er het vertrouwen in
tot nu toe heeft hebben de potloodstreepjes zich waardig bewezen bij 800, 850 en 900... next 950 en 1000
Pagina: 1