Toon posts:

het brande van een .ace image.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .ace bestand op m'n computer staan die ik graag wil branden, hij is ongeveer 700 mb en er is geen ander klein bestandje voor zoals .iso of .inf.

Nou wil ik 'm op cd'tje branden met Nero.

Ik selecteer image branden, maar dan herkend hij alleen maar ISO en nog een aantal andere bestandjes. Ik kan hem wel selecteren, maar dan moet ik van alles invullen zoals blok groote enzo.

Heeft iemand een idee met welk programma ik 'm wel zou kunnen branden?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Is een .ace niet een archive die je kunt uitpakken met unAce?

Anyways, mocht dit een image zijn, dan heb je nog altijd de info file nodig..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm nou wel open met ISo buster, maar hoe kan ik 'm nou op een cd'tje branden?

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
ga even naar www.winace.com download daar even winace en je kan je bestandje uitpakken.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
ACE is net zoiets als ZIP, RAR etc. Dus uitpakken met WinAce (of ander programma dat ACE bestanden ondersteunt) en dan kan je het pas branden.

edit: net te laat

[ Voor 0% gewijzigd door koos.d op 02-11-2002 11:10 . Reden: edit ]

Verwijderd

Ace dat is toch een zip proggie ? Kan je dan niet gewoon in dat bestand kijken ? zal dan heus wel een .bin of .cue -tje in staan dacht ik zo. En branden van images doe ik met Nero
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 11:08:
Ik heb 'm nou wel open met ISo buster, maar hoe kan ik 'm nou op een cd'tje branden?
Isobuster is proggie daarmee kan je de inhoud van CDs zien en eventueel uitpakken op harddisk, maar zo te zien wil je dat niet.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
DeXToR_122 schreef op 02 november 2002 @ 11:09:
ACE is net zoiets als ZIP, RAR etc. Dus uitpakken met WinAce (of ander programma dat ACE bestanden ondersteunt) en dan kan je het pas branden.

edit: net te laat
WinRAR kan het ook.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, ik ben hem nu aan het extracten vanuit ISO buster naar m'n HD, dat duurt wel ff. Ik post straaks het resultaat wel ff!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

doh :+

- verkeerd forum
- érg basic vraagje
- check FAQ Forumgedrag en eventueel www.beginnersweb.nl
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.