Ik heb een hoop mp3s op de pjoeter staan. Deze heb ik in diverse categorieen onderverdeeld (rock, pop, house etc maar ook 'new' en 'all mp3s'). Als ik weer een zooi nwe mp3s heb, gooi ik ze in de relevante directories. Wat ik echter irri vind, is dat ik vervolgens handmatig 3 playlists moet gaan updaten: zoeken in windows verkenner naar mp3s die de afgelopen periode erbij gekomen zijn --> oude playlist openen --> enqueue new files --> opslaan.
Nu zat ik eraan te denken om dit proces te automatiseren. Ik weet dat je met ASP textfiles kan lezen/schrijven. Is het ook mogelijk om dit te doen icm mijn probleem?
Ik wil dat de asp code mijn huidige m3u file analyseert, vervolgens de betreffende dir checkt op nwe mp3 files, deze bijvoegt in de m3u playlistfile en vervolgens het zaakje opslaat.
Geen scriptrequest, ik wil alleen weten of dit kan (en evt enkele pointers
)
Nu zat ik eraan te denken om dit proces te automatiseren. Ik weet dat je met ASP textfiles kan lezen/schrijven. Is het ook mogelijk om dit te doen icm mijn probleem?
Ik wil dat de asp code mijn huidige m3u file analyseert, vervolgens de betreffende dir checkt op nwe mp3 files, deze bijvoegt in de m3u playlistfile en vervolgens het zaakje opslaat.
Geen scriptrequest, ik wil alleen weten of dit kan (en evt enkele pointers
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!