[Win 2000] Roaming profiles & geinstalleerde applicaties

Pagina: 1
Acties:

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probleem: gebruiker met een roaming profile logt in op een andere pc als de pc waar de gebruiker in principe standaard op werkt. Op de desktop staan oa icoontjes naar Word en Excel.

Op de andere pc waar deze gebruiker inlogt, zijn ook deze programma's geinstalleerd. Echter, zodra geprobeerd wordt Word of Excel te starten, geeft dit een fout; "This action is only valid for products that are currently installed".

Wat kan ik hieraan doen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Staat Office op exact dezelfde locatie geinstalleerd? en verwijzen die shortcuts niet expliciet naar een personal profile van een andere user?
Werken ze wel vanaf het startmenu?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BackSlash32 schreef op 02 november 2002 @ 16:03:
Staat Office op exact dezelfde locatie geinstalleerd? en verwijzen die shortcuts niet expliciet naar een personal profile van een andere user?
Werken ze wel vanaf het startmenu?
Staat op exact dezelfde locatie ja... en verwijzen niet naar een personal profile, en werken ook niet vanuit het startmenu...

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
sja office installeert hoop onder hkey_current_user geloof ik en ik denk dat daar je probleem ligt.
je zou geloof ik een administrative install moeten draaien van office maar weet ik niet zeker.

Verwijderd

Werken ze wel als je ingelogd bent als administrator dan?