Nou, ik ben hem nu aan't downloaden maar als ik 1 van de winrar's open, dan zie ik een bestand .gi die 2 gigabyte moet zijn, wat is dat, hoe moet ik hem branden, please help me
Ehh niet downloaden maar kopen 
Overigens, je hebt waarschijnlijk een PS2 image gedownload dude
Op de pc is ie er nog lang niet, maar hij zou volgend jaar komen, ookal hebben ze gezegd dat ie PS2 exclusief is
Overigens, je hebt waarschijnlijk een PS2 image gedownload dude
Op de pc is ie er nog lang niet, maar hij zou volgend jaar komen, ookal hebben ze gezegd dat ie PS2 exclusief is
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ten eerste, dit is dus niet geheel conform de regeltjes, en 2e, nee, tenzij je een dvd-brander hebt
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Als je een ongebouwde PS2 hebt en een DVD-R schrijver hebt misschien wel. Maar niet met een CD-RW brander iig. PS2 maakt gebruik van DVD's voor spellen.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 10:20:
Ja, 't is ook voor me ps2 maar kan ik dat met mijn normale brander branden?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Tja, op GoT helpen je we niet om illegale releases aan de praat te krijgen voorbeeld
Edit:
het lijkt me logisch dta je met een gewone CD-R(W) brander geen DVDs kan branden he, daar heb je een DVD brander voor
Een DVD brander kan overigens wel CDs branden.
Edit:
het lijkt me logisch dta je met een gewone CD-R(W) brander geen DVDs kan branden he, daar heb je een DVD brander voor
Een DVD brander kan overigens wel CDs branden.
Als er CD-RW aan de voorkant staat of bv 32x12x40 ofzo kan je het wel vergetenVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 10:23:
Hoe kan ik kijken of hij dvd kan branden dan
Een DVD-R schrijver kost ruim 400€ en dan weet je dat echt wel
ik heb wel een omgebouwde ps2 maar normaal brandt mijn vader ook gewoon met bin, cue, ps2 spellen maar .gi kom ik eerste keer tegen, kan dat echt niet met een CD-RW brander?FastBunny schreef op 02 november 2002 @ 10:22:
[...]
Als je een ongebouwde PS2 hebt en een DVD-R schrijver hebt misschien wel. Maar niet met een CD-RW brander iig. PS2 maakt gebruik van DVD's voor spellen.
Er zijn spellen die op CD formaat zijn voor de PS2, het orgineel heeft dan een blauwe onderkant. Als het orgineel een grijze onderkant heeft is deze is DVD formaat. En voor de laatste keer.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 10:26:
[...]
ik heb wel een omgebouwde ps2 maar normaal brandt mijn vader ook gewoon met bin, cue, ps2 spellen maar .gi kom ik eerste keer tegen, kan dat echt niet met een CD-RW brander?
Een DVD brand je met een DVD brander.
Een CD brand je met een CD brander of met een DVD brander.
Je kan ook proberen een DVD op je harddisk te leggen, benzine eroverheen te gooien en het aan te steken, in de hoop dat de juiste bytes in de DVD gebrand worden
Rafe schreef op 02 november 2002 @ 10:44:
[...]
En met een DVD brander kan je ook gewone CDs branden
bedankt hoor, maar ik ben ook maar 11 jaar en mag nog niks kopenRafe schreef op 02 november 2002 @ 10:25:
Tja, op GoT helpen je we niet om illegale releases aan de praat te krijgen voorbeeld
En met een DVD brander kan je ook gewone CDs brandenFastBunny schreef op 02 november 2002 @ 10:29:
[...]
Er zijn spellen die op CD formaat zijn voor de PS2, het orgineel heeft dan een blauwe onderkant. Als het orgineel een grijze onderkant heeft is deze is DVD formaat. En voor de laatste keer.
Een DVD brand je met een DVD brander.
Een CD brand je met een CD brander.
Tja, dat je 11 bent wil niet zeggen dat je de FAQs mag overslaan. Lees de FAQs eens door, daarin staat dat dit soort dingen hier niet mogen. Wil je illegale spellen downloaden en installeren mag je dat prima, maar dan moet je dat zelf doen en niet hier om hulp komenVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 10:44:
[...]
bedankt hoor, maar ik ben ook maar 11 jaar en mag nog niks kopen
Even sparen dan, het spel is het wel waard om hem te kopen namelijk
woot paps in de illegale cd brancheVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 10:26:
[...]
ik heb wel een omgebouwde ps2 maar normaal brandt mijn vader ook gewoon met bin, cue, ps2 spellen maar .gi kom ik eerste keer tegen, kan dat echt niet met een CD-RW brander?
AliGtje
Maar waarom heb ik hier het vage vermoeden dat we dat zullen moeten uitleggen?
Tsja, lees eerst eens de faq hier op GOT.Geregistreerd op Saturday 02 November 2002 10:15
Maar waarom heb ik hier het vage vermoeden dat we dat zullen moeten uitleggen?
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Ga de faq maar eens lezen.
WIJ verwachten dat als je warez gebruikt je ook weet hoe je daarmee op moet gaan
Dus zoek waarom die file zo heet en denk dan maar eens goed na...
Het branden van software is GEEN ONDERDEEL van SPV. Het heeft niets met games te maken.
WIJ verwachten dat als je warez gebruikt je ook weet hoe je daarmee op moet gaan
Dus zoek waarom die file zo heet en denk dan maar eens goed na...
Het branden van software is GEEN ONDERDEEL van SPV. Het heeft niets met games te maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()