Toon posts:

me :dw exe ??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik opstart onder me gaat hij naar het verbindigs scherm en als deze weer afsluit
krijg een fout melding die luid :

dw exe heeft een fout veroorzaakt in dw.exe
dw exe wordt nu gesloten als er problemen blijven voor doen start de computer opnieuw op

dit gebeurt elke keer als ik opstart
ik draai onder windows me
hoe kan dit verhelpen :'(

Verwijderd

Hen je al geprobeerd het bestandje te zoeken via google, en dan te kopieren naar je originele ple k van je :dw.exe? (vergeet niet je oude te bewaren ;)
Enne vergeet de gebruikelijke virusscan niet ;)
Hmm een zoektochtje op google levert een heleboel resultaten op met jouw probleem, je zou er wel uit moeten kunnen komen ;)

Verwijderd

Topicstarter
wat is dw exe dan eigelijk??

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

http://www.computing.net/...wwwboard/forum/38317.html

Is Spyware, vermoedelijk geinstalleerd door Kazaa. Ik zou zeggen, draai Ad-Aware er eens overheen.

Virussen? Scan ze hier!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zo te zien staat het programma dw.exe bij je opstartbestanden. Omdat er iets fout mee is start je PC en sluit weer af. Programma gewoon uit de serie programma's verwijderen die tijdens de boot worden opgestart en het probleem is verholpen.

Begrijp niet dat men niet eerst standaard iets zelf op zoekt.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet z'n kenner in boot programmas waar kan ik dat vinden in mijn pc dan ??
maar ik ben wel blij dat weer een beetje wijzer geworden ben door jullie allemaal ik ga meteen aan de slag met google want van bood heb ik geen kaas gegeten {denk ik}

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 10:23:
ik ben niet z'n kenner in boot programmas waar kan ik dat vinden in mijn pc dan ??
maar ik ben wel blij dat weer een beetje wijzer geworden ben door jullie allemaal ik ga meteen aan de slag met google want van bood heb ik geen kaas gegeten {denk ik}
proggie heet msconfig, en die kun je gewoon opstarten met dat gevalletje van uitvoeren in je startmenu :Y)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Met MS Config kan men in de problemen komen. Daar in opstarten het programma uitvinken betekent immers dat er altijd een selectieve opstartprocedure gebruikt word.

Beter is gewoon het Kazaa programma, waar dw.exe deel van uit maakt, te verwijderen uit het opstartmenu of nog beter heel Kazaa verwijderen en een light-versie te installeren zonder spyware.

ARME AOW’er

Verwijderd

Dick schreef op 02 november 2002 @ 10:38:
Met MS Config kan men in de problemen komen. Daar in opstarten het programma uitvinken betekent immers dat er altijd een selectieve opstartprocedure gebruikt word.

Beter is gewoon het Kazaa programma, waar dw.exe deel van uit maakt, te verwijderen uit het opstartmenu of nog beter heel Kazaa verwijderen en een light-versie te installeren zonder spyware.
Is inderdaad ook een optie, wat je ook kan doen na het verwijderen van kazaa, kazaa er weer opzetten en dan diet kazaa erover heen gooien, dan is het echt helemaal dicht getimmerd, want die diet versie van kazaa vertrou ik toch niet helemaal. Maarre als je met ms config kazaa opstarten uit zet moet je probleem opgelost zijn.....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hai henkienac, welkom op GoT!

Verwijder de software of laat bijv. ad-aware het verwijderen. Aangezien we er op GoT toch echt van uit gaan dat men goed thuis is in de PC, en het verder heel goed is te vinden met google, andere zoekmachines en de search hier redt je het verder wel met deze info.

Lees FAQ Forumgedrag: topicstart en het Windows Operated Systems - Policy even door, daar wordt het allemaal goed uitgelegd.

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.