Compaq Presario Laptop HD vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:04

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
De Laptop van een vriendin van me maakt sinds een week een geluid dat wij dankzij menig IBM avontuurtje allemaal wel kennen: tik-tik-tik, zonder de neiging om data te lezen. De PC boot dus ook niet; en alle data pleiten. Gelukkig backup dus dat is het probleem niet.

Wat het probleem wel is is dat we de laptop weer aan de praat willen krijgen. Een nieuwe harddisk leek mij een oplossing, ik weet ook al waar ie zit in de laptop en hoe ik hem er uit moet krijgen, maar wat voor hard disk moet ik bestellen voor een compaq presario 1600 150-XL? Gaat daar een standaard 2.5" in of custom compaq shit? Ik zou het echt niet weten 8)7 .

Kan iemand mij verder helpen?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je kunt toch op de HD kijken welk merk en type het is en dan bijv. in de (geweldige) pricewatch op zoek gaan?

ARME AOW’er

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Heeft verder niemand ervaring met Compaqs? Als -zoals Dell bv doet met zijn voedingen- er draadjes omgedraaid zitten om compaq lekker incompatible te houden ben ik weer mooi de banaan als ik die 'top sloop :)

• bdegroot
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 22:37
Ik heb 3 weken geleden mijn compaq armada e500 harddisk vervangen! Werkt prima! gewoon standaard 2.5 ''. ik heb een 5400 RPM genomen! scheelt behoorlijk in snelheid!

er zat IBM in, en er is ook weer een IBM ingegeaan. Travelstar 40GNX 20GB geloof ik. is een aanrader!

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
k, dankjewel! Dan ga ik ook maar even zo'n schijfje bestellen; ik post hier wel weer hoe het is afgelopen.