ik heb een probleem met mijn geluidskaart in windows XP. Af en teo als ik aan muziek aan heb staan of een spel aan het spelen ben gaat de geluidskaart opeens harde ruis geven in plaats van geluid... als je dan weer reboot dan is het probleem weer weg ik dacht misschien weet iemand de oplossing hiervoor? of ligt het aan de geluidskaart?
laatste driver al geïnstalleerd? wil wel eens helpen. Maar wat voor geluidskaart heb je en wat voor mobo.
btw: spectaculaire user profile heb je
btw: spectaculaire user profile heb je
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Ik had dat van de week ook een keertje. Was vlak na het installeren van de creative drivers (die ik normaal niet installeer onder winXP, maar nu ff wel).
Was na een reboot verdwenen en heb er verder geen last meer van gehad. Is dus iets wat vanzelf weggat, niet druk over maken dus (Heerlijke windowsuser houding, maar het maakt het leven een stuk makkelijker
)
Was na een reboot verdwenen en heb er verder geen last meer van gehad. Is dus iets wat vanzelf weggat, niet druk over maken dus (Heerlijke windowsuser houding, maar het maakt het leven een stuk makkelijker