Wat is er met (ali illegalie website verwijderd) gebeurd?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39
Gisteren kreeg ik reeds de melding dat ik maar 1x per 10 minuten naar de site mag gaan, vandaag komt er alleen een groot STOP in beeld. Wat is er gebeurd met deze site?

En vandaag krijg je een officiële waarschuwing voor het linken naar warez.
Check de FAQ, en je mailbox.

[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 02-11-2002 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Door het succes is de site gestopt. De provider vond het bandbreedtegebruik net ff teveel. En er is geen geld ...

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnow schreef op 02 november 2002 @ 07:19:
Door het succes is de site gestopt. De provider vond het bandbreedtegebruik net ff teveel. En er is geen geld ...
Das niet zo mooi, en we vertrouwen u natuurlijk 100 procent , maar hoe komt u aan deze info ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 07:51:
[...]

Das niet zo mooi, en we vertrouwen u natuurlijk 100 procent , maar hoe komt u aan deze info ?
Dat heb ik gelezen op het forum. De webmaster heeft dat in een topic gezegd:

verwijderd

[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 02-11-2002 11:57 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:25

Willem2

Ω is futile

ik kom er niet op, maarre, hoe hoog was dat bandbreedte gebruik dan? ben ik wel benieuwd naar! :-)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Hehehe... wat denk je? Wat daar aangeboden werd is ehm... nogal 'interessant' ;) voor de meeste mensen dus....

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:25

Willem2

Ω is futile

tja, die discussie heb ik ook een keer gehad met een advocaten kantoor omdat ik een forum hostte dat ging over illegale cd releases (twilight, movie rips etc.).
Maar via het forum werd niet gehandeld/gedealed; was alleen maar een meldpunt alsin 'hee, deze cd is ook uit'. En daar is niets illegaals aan...
Na een paar brieven (opgesteld door een advocaten vriendje :) ) heb ik dan ook niets meer van ze gehoord!

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22
Tjaaa... nou ben ik best nieuw op FTD en wil ik dus niet zeiken.... maar zoals de hele site in melkaar zit is het wel logisch dat het zoveel data vreet. Al die kleurige achtergrondjes, waar velvolgens weer plaatrjes OVERHEEN geplaatst woord, icoontjes everywhere.... en al je bijvoorbeelf het DL icoontje aanklik refreshed de hele page weer... volgens mij kang zo een site veeeeel minder data genereren als die gewoon overnieuw gedesigned word, maak van die icoontjes text-linkjes, geen achtergrond, niet onnodig pages laten refreshen... etc. Ook dat dedoe met kudo's en andere statics kan, als het anders word gedesigned / weg gehaald woord veel minder data vreten.

Ennuh.... een banertje (nee, GEEN popups) kan toch geen kwaad om de kosten te drukken?
Ik hoop dat FTD snel weer terug is.. erg nuttige site :)

Menthix.net | Contact Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
De PHP en Text vreet het meeste dataverkeer, de plaatjes maar 2 van 5 Gig. Er zitten meer mensen dan op gerekend op FTD. Daarom zijn ze nu weer overgestapt op een proggie :). En om de leken tegen te houden doen ze dit 'ondergronds'. Wel slim dacht ik. En ook nog: Je kan niets downloaden van die site, de users vermelden alleen WAAR het staat op de nieuwsgroepen.

En toen ik deze link postte had ik een OW, ik vindt 't niet eerlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link is dus FTD software en daarvoor moet je een serie-nummer hebben ? Waar slaat dit op die site was toch ook gratis ?

----
EDIT : Hehe serienummer staat er bij , sorry
-----
En toen ik deze link postte had ik een OW, ik vindt 't niet eerlijk :(
Als dit zo is slaat dat natuurlijk nergens op. Maar goed het fijne weet ik er ook niet van natuurlijk. Misschien dachten de ADjes wel dat het iets was van warez of zo, vraag anders effe na over hoe en waarom. Tenslotte kan je daar beter terecht dan bij ons nietwaar ? Het enige verschil (dat ik zie) is dat het nu niet meer web-based gaat maar via een proggie.

ps. Gaaf proggie, kan zelf weer inloggen onder mijn ouwe naam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09

Wildfire

Joy to the world!

Yep, idd, kijk maar in de sourcecode van de pagina.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Als ik zo de reacties hier lees, is de site niet helemaal 100% legaal. Aangezien ik geen username / pass heb; kan ik het echter niet goed checken.

Maar het forum daar is up, dus als u allen daar wilt verder gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En linken naar een ali illegale website mag hier niet, dus dat levert OW's op (zoals inderdaad al eerder opgemerkt werd).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.