Toon posts:

[tv-out]7-pins naar 4 pins

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iets wat me al heel lang bezig houdt is mijn tv-out. Ik heb dus een 7 poorts s-video tv-out.(ik zie 7 gaatjes) Nu snap ik dat ik een converterkabeltje nodig heb maar ik kan ze nergens vinden. Heb net de search hier geraadpleegd. In de pricewatch vind ik ze ook niet.

Alleen hier vind ik wat verder nergens maar wil het liefst in nl bestellen. En het is hier een 6 pins.
http://www.videocapturecard.com/leadtek6pin.html
Hier gaat het dus om.

Iemand enig idee waar je deze in nederland kan krijgen?
Lokale computerboeren hebben ze niet en zeggen dat het alleen bij je geforce 4 in the box word verkocht.

Heb een GF4-ti4600. Ik heb dus niks aan een 7-pins naar scart want me tv ondersteunt geen scart. Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen.

[edit] ik heb dit nog gevonden maar volgens mij is dit niet de goede ??? toch ??
Dit is een 6 pins maar ik weet niet of dat verder nog veel uitmaakt?
http://www.nl.conradcom.d...age=1&price=Geen+prijs%21

Dit zoek ik dus bij een nederlands winkel
Afbeeldingslocatie: http://store1.yimg.com/I/videoware_1709_13599561

Verwijderd

Topicstarter
oei ik zie nu net dat de topic title verkeerd is 6 staat er i.p.v. 7

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

een stekker die op die 7 pins aansluiting past zou je toch vast wel los kunnen kopen.
dan is het een kwestie van de pin lay-out van die 7 pins en van een s-vhs zien te vinden en solderen.

Verwijderd

Even titel voor je aangepast. Heb je al contact opgenomen met je leverancier ? Dit soort gevallen zijn altijd lastig, maar als het goed is horen die kabeltjes erbij geleverd te worden en als het een beetje leverancier is die service kent, heeft ie die kabeltjes ook wel ergens extra apart liggen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 09:49:
Even titel voor je aangepast. Heb je al contact opgenomen met je leverancier ? Dit soort gevallen zijn altijd lastig, maar als het goed is horen die kabeltjes erbij geleverd te worden en als het een beetje leverancier is die service kent, heeft ie die kabeltjes ook wel ergens extra apart liggen. :)
En hier zit ik dus met een probleem was een 2dehandsje, en heb al bij de micro speed(Waar ik hem gehaald heb) gevraagd of ze nog zo'n kabeltje hadden. Maar ze kunnen dus niks voor me waar maken :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 03:58:
[...]

En hier zit ik dus met een probleem was een 2dehandsje, en heb al bij de micro speed(Waar ik hem gehaald heb) gevraagd of ze nog zo'n kabeltje hadden. Maar ze kunnen dus niks voor me waar maken :(
Ergens doet die 7-pins layout me aan m'n ATi Xpert@Work kaartje (1998 Rage Pro geval) denken. Ik ben helaas niet thuis om het nader te bekijken, maar je zou eens bij ATi kunnen gaan kijken...

Oslik blyat! Oslik!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Zo'n kabeltje zit er toch standaard bij?

hmm niet goed gelezen :(

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 03 november 2002 @ 21:04:
Zo'n kabeltje zit er toch standaard bij?
Hij zegt net dat ie het ding los gekocht heeft, dus niet niet in een doos met al die meuk erbij

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
De middelste 3 pinnetjes zijn waarschijnlijk RGB, rest is S-VHS.. Mjah waar haal je zo'n kabeltje... misschien via V&A ?

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Hee jongens ik wou jullie effe bedanken allemaal. Het blijkt dus ook bij wat oudere kaarten te zitten. Een vriend van mij had een oude viper en daar zat er een bij dus ik ga zo me tv-out testen. Waarschijnlijk kan ik hem dus bij ATI bestellen :)
Pagina: 1