Toon posts:

Spontane reboots Radeon 8500 icm GA-7VAXP mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Radeon 8500 grafische kaart en een GA-7VAXP mobo. Heb sinds in het begin problemen met de grafische kaart (blijkbaar in combinatie met mobo). Mijn grafische kaart wordt blijkbaar te warm en mijn pc reboot vanzelf, maar dit enkel als ik een spel speel. Als ik dan terug in windows xp kom krijg ik een error report met de vermelding dat het om mijn Radeon 8500 kaart gaat. Iemand van dit probleem al gehoord ofzo? Of moet ik iets veranderen in bios? Zoek al 2 weken naar oplossing maar nog geen resultaat. Ik heb dan maar een cpu cooler genomen, de fan er van geschroeft en die op mijn grafische kaart gezet. In case: 29 graden. Resultaat: ik kan terug games spelen, maar.... vandaag heb ik het probleem weer gehad. Terug een reboot en een error report van mijn grafische kaart. Zeer raar, want heb die grafische kaart in vorige pc gebruikt en had geen problemen. Nu af en toe dus.

Heeft iemand raad voor mij? Is dit mijn Radeon 8500 in combinatie met 7VAXP mobo die problemen geeft ofzo?

Verwijderd

welke ati driver gebruik je en wat zijn je biossettings ?

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmmm.. lijkt me op een driver probleem idd.. probeer es een andere versie.. heb je niet iets verandert in je BIOS voordat je deze problemen kreeg? heb je je CPU oc-ed met je FSB (als je em hebt oc-ed)?

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
voortaan eventjes de Specs erbij....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ff titel duidelijker gemaakt :)

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
is het geen voedings probleem ?
lijkt er wel verdacht veel op

Verwijderd

Heb je voltagemod op je radeon 8500 toegepast?

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 02:01:
Ik heb een Radeon 8500 grafische kaart en een GA-7VAXP mobo. Heb sinds in het begin problemen met de grafische kaart (blijkbaar in combinatie met mobo). Mijn grafische kaart wordt blijkbaar te warm en mijn pc reboot vanzelf, maar dit enkel als ik een spel speel. Als ik dan terug in windows xp kom krijg ik een error report met de vermelding dat het om mijn Radeon 8500 kaart gaat. Iemand van dit probleem al gehoord ofzo? Of moet ik iets veranderen in bios? Zoek al 2 weken naar oplossing maar nog geen resultaat. Ik heb dan maar een cpu cooler genomen, de fan er van geschroeft en die op mijn grafische kaart gezet. In case: 29 graden. Resultaat: ik kan terug games spelen, maar.... vandaag heb ik het probleem weer gehad. Terug een reboot en een error report van mijn grafische kaart. Zeer raar, want heb die grafische kaart in vorige pc gebruikt en had geen problemen. Nu af en toe dus.

Heeft iemand raad voor mij? Is dit mijn Radeon 8500 in combinatie met 7VAXP mobo die problemen geeft ofzo?
Ik had precies dezelfde problemen.
Ongeveer 5 minuten spelen in games en dan een complete vastloper met een reboot als gevolg.

Dit had ik zowat in elk spel.
Gelukkig nog garantie op de kaart, en dus maar terug gestuurd naar de leverancier.

Deze vertelde mij dat de kaart kapot was, en dat ik een andere videokaart kon uitzoeken.

Wacht hier niet te lang mee, en ga voor de garantie.
Oh, en je mobo is volgens mij niet het probleem.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Pagina: 1