Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
WinMX komt niet boven de 1 kb/sec uit per download. Uploaden gaat met 4 kb/sec.
Chello ownage!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ik beheer een aantal netwerkjes...DaMorpheus schreef op 02 november 2002 @ 01:30:
is anders niks van te merken hier. Hoe weet je dat bij al die aanbieders de snelheid is gedaald? Heb je zoveel abo's lopen?
Daarbij zit 3x @home (Venlo, Sittard en Reuver), 2x xs4all basic adsl (Tilburg / Venlo), 1x xs4all fast adsl (Eindhoven), 1x wannadoo adsl (Delft), 1x wannadoo (casema) cable (ergens in de buurt van Delft) en 1x ISDN via Planet (Utrecht)...
Op me werk in 't gekkenhuis werken we via Versatel(Venray)...
allemaal hebben ze er last van...
Ik heb wat test software her en der geïnstalleerd (of laten doen
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik merk trouwens geen verschil met mijn Quicknet Power Abbo (512down/128up)
Toen heb ik mijn verbinding maar opnieuw gemaakt (alcatel tweak) en toen was het probleem over, misschien helpt hetzelfde bij jou ook.
Mss ligt het aan die spammers die via messenger spammen (net send * bericht), da' s een broadcast opdracht. Mss dat het daar aan ligt? Weet'k veel
Damn ... Chello Kabel is dus BADdreeke schreef op 02 november 2002 @ 01:37:
Hier is het net zo brak als normaal, Mordax geeft aan 22 kb/sec download, van de meeste websites haal ik ongeveer 2kb/sec.
WinMX komt niet boven de 1 kb/sec uit per download. Uploaden gaat met 4 kb/sec.
Chello ownage!
De meeste mensen deugen!
Snelheid: 142 kB/s down, 14 kB/s up
Test: Mordax
75kb down
18kb up
Mordax
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
zelfs tijdens die attack had ik niets door eigenlijk.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
(Overgenomen op Sun Nov 3 2002 om 00:25:58 UTC+0100)
Download : 350.0 KByte/sec
Upload : 14.7 KByte/sec
Connection : 573.0 Conn/min
Ping test Nederland : 30.0 ms
't valt hier wel mee zo te zien.
Edit: @home midden Limburg
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Dat zou niet de eerste keer zijn, geven die Amerikaanse bedrijven dan geen fatsoenlijke uptime-garanties aan hun klanten? Een kpn huurlijn kan er toch ook niet zomaar een tijdje uit liggen. Zal wel gebrekkig onderhoud zijn vanwege geldgebrek (vooral bij worldcom), beetje hetzelfde als bij de NSCutebritney schreef op 02 november 2002 @ 13:50:
Worldcom en Skynet (hebben) er gedeeltelijk uitgelegen van de week....
Dit soort bedrijven geven een garantie van 99% uptime, dit houd in dat ze 3+ dagen per jaar offline mogen zijn zonder opgaaf van redenen.Pc123 schreef op 03 november 2002 @ 00:38:
[...]
Dat zou niet de eerste keer zijn, geven die Amerikaanse bedrijven dan geen fatsoenlijke uptime-garanties aan hun klanten? Een kpn huurlijn kan er toch ook niet zomaar een tijdje uit liggen. Zal wel gebrekkig onderhoud zijn vanwege geldgebrek (vooral bij worldcom), beetje hetzelfde als bij de NS
Cistron Maxx, Nijmegen
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Nov 3 2002 om 04:19:39 UTC+0100)
Download : 659.7 KByte/sec
Upload : 49.5 KByte/sec
Connection : 770.0 Conn/min
Ping test Nederland : 27.0 ms
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Eweka IJsselstein, Up, iets langzamer als normaal, nu zoon 100 kb/ps DL en normaal 120 o.i. in die richting...
Overigens komt dat kabelfoon door iets anders denk ik... weet niet wat maar was eerst 70-90 kbps en nu haal ik met gemakt 95
Ja volgens mij heeft een deel van Versatel (bij ons tenminste) er ook een dag of zo uitgelegen wegens een leidingbreuk... (Cutebritney schreef op 02 november 2002 @ 13:50:
Worldcom en Skynet (hebben) er gedeeltelijk uitgelegen van de week....
en ik had gehoord dat er ook iets loos zou zijn geweest bij KPN Quest (voor heen... weet niet hoe 't nu heet...) in Nederland en Duitsland...
Maar dat zijn maar geruchten volgens mij...
maar mensen de snelheden maken me niet zoveel uit, 't gaat erom waarom 't de laatste tijd up en down aan het gaan is met de snelheden...
Ik denk dat dit soort bedrijven wel lijnen hebben met een SLA (Service level agreement) van minstens 99,9%, misschien wel 99,98%. Dan zit je dus op maximaal 3+ dagen in de tien jaar. Een dag downtime is dus erg fors voor zo'n verbinding.[Airwolf] schreef op 03 november 2002 @ 03:25:
[...]
Dit soort bedrijven geven een garantie van 99% uptime, dit houd in dat ze 3+ dagen per jaar offline mogen zijn zonder opgaaf van redenen.
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3