http://my.tweakers.net/re...n=Posting&ParentID=634263Was dit niet al oud nieuws als ik vragen mag??? Kan me toch wel zeker iets herinneren over een 2400+ en een 2600+ die 333 waren... Nog niet uit, maar die werden gewoon al een hele tijd geleden verw8!
Ik ben dus even aan het spitten geweest in het topic op T.net waar jij mee kwam aanzetten en zag het volgende:
De komende Athlon XP 2400+ en 2600+ schijnen - naar aanleiding van een aantal problemen met de overgang naar de 0,13 micron technologie - te beschikken over een gereviseerde versie van de Thoroughbred core.
Helaas geeft de indirect gelinkte site
www.amdmb.com niet de info die ik zocht over de AMD XP 2400+ en 2600+ die ik zocht. Wat dat betreft moet ik het met het topic doen op T.net zelf dat berust op een gerucht van een schrijver die iets heeft gezien op de hierbovengenoemde URL.
maar de schrijver van het bericht zegt de informatie te hebben verkregen van bronnen binnen AMD
Hieruit kan ik niet één twee drie zeggen of jouw post iets toevoegd, mijn mening is dat je de voordeel van de twijfel krijgt en als jouw post op +2 terecht komt dan heb ik er geen problemen mee. Echter, jouw post voegt ook niets concreets toe aan de draad, met dit in het achterhoofd zou een +1 voldoende zijn. Maar ik blijf bij het eerste.
Jouw andere post:
http://my.tweakers.net/re...n=Posting&ParentID=634282
Hier kan ik kort over zijn, deze voegt helemaal niets toe aan de draad, hij staat nu op 0 wat een mooie score is voor een losse opmerking, aan de éne kant heb je gelijk wat betreft het lijm gedeelte, aan de andere kant een losse flodder in de richting van jouw onderbuurman.

Hier kan ik niet veel meer van maken.
EdSchouten, naamdrager (

) ik weet dat je op de -60 staat en dat je het negatieve positief wilt hebben, zou je niet wat meer geduld opbrengen voor de overige modders? Deze draad is relatief jong en dus zullen er meerdere mensen langs de draad wandelen en zo punten uitdelen waar nodig is. Misschien is het handig om wat langer te wachten voordat je een topic opent.
Groeten, een naamgenoot.
[
Voor 0% gewijzigd door
bazs2000 op 02-11-2002 01:13
. Reden: Ik kan niet quoten ]