Toon posts:

Waarom deze 2+???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He, ik zit hier te kijken, zie ik dit:
Mijn berichtje, met nuttige info: 0, en dat dit berichtje:
ALs dit waar is en de 2600+ met 33MHz FSB inderdaad deze maand nog uitkomt, is dat fantastisch aangezien ik op het punt sta een nieuwe pc te kopen :)
Echt een loze reactie naar mijn mening die niet echt bijdraagd aan de nut van dat dingske: 2... Hoe kan dit?
Of deze dan:
Hey je programma van je neef is toch op zondag hahahaha :+
Netalsof ik hier maar een beetje hitsig van wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owja, ik merk net ook dat hier ook een beetje gemod is, ook al zeg ik het zelf. Die 2e reactie over vingerafdrukken is OP de core en niet ernaast (8> en die van mij is 0 terwijl ik het goeie antwoord heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Het is duidelijk te zien dat er vingerafdrukken op de core zitten... Overigens zijn foute antwoorden ook punten waard hoor! Het gaat om de inzet en de moeite. Die beloon ik met karmapuntjes :+

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

http://my.tweakers.net/re...n=Posting&ParentID=634263
Was dit niet al oud nieuws als ik vragen mag??? Kan me toch wel zeker iets herinneren over een 2400+ en een 2600+ die 333 waren... Nog niet uit, maar die werden gewoon al een hele tijd geleden verw8!
Ik ben dus even aan het spitten geweest in het topic op T.net waar jij mee kwam aanzetten en zag het volgende:
De komende Athlon XP 2400+ en 2600+ schijnen - naar aanleiding van een aantal problemen met de overgang naar de 0,13 micron technologie - te beschikken over een gereviseerde versie van de Thoroughbred core.
Helaas geeft de indirect gelinkte site www.amdmb.com niet de info die ik zocht over de AMD XP 2400+ en 2600+ die ik zocht. Wat dat betreft moet ik het met het topic doen op T.net zelf dat berust op een gerucht van een schrijver die iets heeft gezien op de hierbovengenoemde URL.
maar de schrijver van het bericht zegt de informatie te hebben verkregen van bronnen binnen AMD
Hieruit kan ik niet één twee drie zeggen of jouw post iets toevoegd, mijn mening is dat je de voordeel van de twijfel krijgt en als jouw post op +2 terecht komt dan heb ik er geen problemen mee. Echter, jouw post voegt ook niets concreets toe aan de draad, met dit in het achterhoofd zou een +1 voldoende zijn. Maar ik blijf bij het eerste. :)

Jouw andere post: http://my.tweakers.net/re...n=Posting&ParentID=634282
Hier kan ik kort over zijn, deze voegt helemaal niets toe aan de draad, hij staat nu op 0 wat een mooie score is voor een losse opmerking, aan de éne kant heb je gelijk wat betreft het lijm gedeelte, aan de andere kant een losse flodder in de richting van jouw onderbuurman. :) Hier kan ik niet veel meer van maken.

EdSchouten, naamdrager ( :P ) ik weet dat je op de -60 staat en dat je het negatieve positief wilt hebben, zou je niet wat meer geduld opbrengen voor de overige modders? Deze draad is relatief jong en dus zullen er meerdere mensen langs de draad wandelen en zo punten uitdelen waar nodig is. Misschien is het handig om wat langer te wachten voordat je een topic opent. ;)

Groeten, een naamgenoot. :P

[ Voor 0% gewijzigd door bazs2000 op 02-11-2002 01:13 . Reden: Ik kan niet quoten ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:35

Garrett

Watercooler

Je hecht wel veel waarde aan het feit dat je geen/weinig punten krijgt he :{

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Je hecht wel veel waarde aan het feit dat je geen/weinig punten krijgt he
Misschien wel, misschien niet.
Zij opmerkingen zijn terecht en hij is hier op het juiste adres TMF FAQ

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Garrett schreef op 02 november 2002 @ 01:14:
Je hecht wel veel waarde aan het feit dat je geen/weinig punten krijgt he :{
Wat is daar mis mee? Dit forum is juist bedoeld om dit soort dingen aan te kaarten, en als blijkt dat de posting wel op de juiste score staat, kan dan met argumenten verklaard worden, lijkt me niets mis mee.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1