Toon posts:

[TV-OUT]Beeld "verschuift" na +- 15 min... :s

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hier ben ik WEER (want heb na eindeloos zoeken nog ALTIJD geen antwoord op mijn vraag).
Mijn probleem: Ik heb een MSI Geforce 3 Ti 200 met 64Mb DDR Ram en TV-out via S-video en ik steek deze Stekker in, in men (sinds eergisteren gekochte) S-video II Scart convertor (Pic staat in de FAQ). Dan gebruik ik TvTool en dan werkt het beeld op de televisie perfect...
MAAR NA ONGEVEER 15 MINUTEN :@ wordt een deel van het rechterdeel van het beeld naar de linkerkant verschoven en worden er strepen gevormd. Dan is het niet meer mogelijk om via Tvtool om terug om te schakelen naar men PC monitor en MOET ik restarten. Als ik restart staat men beeld op 800*600 van men PC (terwijl het normaal 1024*768 is).
Ik heb 1 keer geprobeert om de tvtool op dual te zetten en hij gaf een warning... Toch heb ik de optie aangezet en na 15 min kijke op me TV viel de monitor uit en gaf een buiten bereik frequency fout.
PS het is een oude televisie...

Nu heb ik men VOLLEDIG probleem beschreven, plz oplossingen en laat dit topic ff staan aub...

HOE KRIJG IK MEN BEELD LANGER DAN 15 MINUTEN ????? Wie me dit zegt ben ik _/-\o_

Verwijderd

Die 15 minuten, was dat niet de maximale bruikbaarheid van Tv-Tool zonder te registreren ? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want ik heb een crack gebruikt...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 11:30:
Nee, want ik heb een crack gebruikt...
slechte crack misschien :X

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
We gaan hier geen support geven voor gecrackte programma's :)

Probeer gewoon de free versie van TV-tool of betaal voor de versie die je nu probeert te gebruiken.

Dit topic is gesloten.