Toon posts:

van prepaid naar abonnement????

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dear Tweakerz :)

Ik heb nu een Siemens C35i met prepaid maar wil graag een o2 500 abonnementje nemen.. kun je dat gewoon zo verwisselen ( even voor de zekerheid ) ?

En heb net een laptoppie gekocht ( HP Omnibook xt1500 ) kan ik dan ook via een kabeltje met me c35i internetten op me laptop?

Echt super bedankt voor degene die me kan helpen!

Siroyzz :)

Verwijderd

no problem.. ik ben zelf van Vodaphone prepaid naar Ben abbo gegaan. Je kan meestal zelfs je nummer houden. Maar je beltegoed ben je natuurlijk wel kwijt.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
vraag me inderdaad ook af of je je abbonement kan gebruiken om in combinatie met je laptop te internetten (in mijn geval dan zonder kabeltje maar met infrarood).

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Ligt er natuurlijk aan of je O2 pre-paid hebt (dan kan het nl wel). Als je telefoon simlock vrij is kan het zowiezo. Als je geen O2 prepaid hebt maar je hebt de c35i gekocht in een pre-paid pakket en hij is dus niet simlock-vrij dan moet je hem eerst laten unlocken. En nummerbehoud is niet in alle gevallen mogelijk.

Dit had je trouwens zelf wel op kunnen zoeken met GOOGLE!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 23:53:
Ligt er natuurlijk aan of je O2 pre-paid hebt (dan kan het nl wel).
Dit is niet geheel correct.

Het is namelijk afhankelijk van de lock methode die gebruikt is of je van pre-piad naar abbo kan overstappen. Ik weet zoiezo dat libertel deze methode gebruikt.

Maar dit kan je het beste navragen bij O2 zelf en mocht het dit geval zijn dan denk ik dat ze hem wel voor je willen unlocken, mits je een abbo tegelijk afsluit.

Of je met een laptop kan internetten via de 35i kan je wel opzoeken op de siemens-site lijkt me zo.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Dir hangt af van de (soort) simlock. Zie verder de search :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.