Asus L3 of Acer ASpire 1400

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
Ik had vraagje of eigelijk wat advies ik wil dus een notebook kopen en dan ook gelijk een behoorlijk snelle, nou zit al paar dagen te zoeken dus zie nu beetje door de bomen het bos niet meer :) maar kep wel 2 mooie gevonden de asus L3800 serie en de Acer 1400 serie. Heb inmiddels de aspire bekeken in de winkel mooi dingetje aan de buitekant, maar t binnen werk is het belangrijkst natuurlijk. Ik heb iest gelezen dat de mobile procs beter zijn doordat ze wat zuiniger met stroom zijn, maar daar wil ik jullie hulp voor inschakelen :) Of er mensen zijn met wat ervaringen of nog goede tips hebben. Enige wat ik toch wel wil is 30 liefst 40 gig hd, 15" scherm en 512 geheugen (komt al gauw in de richting van de Aspire 1406lc en de Asus L3800S, maar of deze dan ook het geld waard zijn...)

greetz sixkiller

specs acer 1400xx: 1400xx P4 1,7-2,5 Ghz, 14.1"/15", 256-512MB, 20-30GB, dvd/cdrw, modem/lan, winXPhom

specs asus l3800x: Mobile P4 1,7-2,0Ghz/ P4 1,8-2,0 30-40GB 256-512MB 15"TFT DVD/CDRW

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, je zegt zelf dat de binnenkant vooral telt, maar het is voor ons een beetje moeilijk om te beoordelen welke laptop beter is qua binnenkant als we niet weten wat erin zit :P

Oftewel; kan je even de specs postsn van beide laptops?

Btw;
Ik heb zelf goede ervaring met Acer laptops, ik heb zelf een TravelMate en ik ben er erg te vreden over, maar Asus laptops zijn ook niet slecht heb ik gehoord van mensen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ooit een Aspire voor iemand gekocht en ik moet zeggen dat dat echt wel een mooi appraatje was, niet echt de kleinste, maar wel alles erop en eraan.
Vind hem persoonlijk mooier dan de Asus, maar verder heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal.

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
[quote]Aikeleer schreef op 01 november 2002 @ 23:53:
...
Oftewel; kan je even de specs postsn van beide laptops?
...quote]

ja das waar, tis hele serie dacht ik maar ik heb het er ff bij gezet hoop dat het te begrijpen is, beetje afgekort hehe

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Zoek even naar reviews van beide laptops, over de verschillende cpu's kan je ook genoeg vinden. (mobile is gewoon beter voor een laptop) Wij kunnen niet gaan beslissen voor jou welke laptop je moet nemen, dat moet jezelf doen :)

Dit topic is gesloten.