Toon posts:

*@$&#%^*&# :( (Tennisspelen...)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor, maar ik moet ff mijn frustratie kwijt... Ik heb net Tennis Masters Series 2003 gespeeld. Gadverdegadver, wat een teleurstelling. Vorig jaar heb ik de eerste versie netjes gekocht: pure geldverspilling. Ik hoopte nu, tegen beter weten in, dat er toch eens een ECHT GOED tennisspel op de pc zou komen, maar nee... weer niet. Waardeloos. Gewoon, het loopt totaal niet: fluttige. slome reacties en bewegingen, idote, onmogelijke ballen (20 keer (ik heb het geteld!) achter elkaar de ballen bij het net heen en weer gevolleyd, op zo'n 50 cm afstand van m'n tegenstander... WAANZIN!) Ik wil er verder ook geen woord meer aan verspillen.

Ik snap het niet. Waarom wil het maar niet lukken met tennis op de pc? Het is allemaal potdorie begonnen met tennis (pong)! Het enig spel wat op zich wel leuk speelt is Virtua Tennis, maar daar zit in de verste verte geen toernooi-mode in of zo: je kan zelf niet eens een gewoon potje over meerdere sets spelen... En je hebt maar een paar spelers. Dus dat is het allemaal ook niet.

Wanneer komt er nou eens een echt goed tennis spel voor de pc...? Zo erg ingewikkeld is dat spelletje toch niet?!?

*@$&#%^*&# :(

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
En nu :?

Verwijderd

NOFI, maar dat is het risico van het kopen van spellen.

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 19:56

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Moet je consoles kopen hebben meer van die spelletjes. })

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Verwijderd

Stel je zou een Dreamcast hebben, dan is (Virtua) Tennis 2k2 een aanrader :)

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
idd koop een dreamcast en speel Sega Sports Tennis 2k2! Dat is het beste tennisspel gewoon ooit.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Virtua Tennis is toch ook op de pc uit?

Verwijderd

Topicstarter
Zo... ik ben weer ff afgekoeld. :)

Net Virtua Tennis maar weer geinstalleerd en... ja, het speelt inderdaad toch wel erg lekker. Heel erg lekker. Supersimpel: 1 knop voor alle schoten, maar voor je gevoel kan je er meer mee dan in elk ander tennisspel...

Ik heb nu voor het eerst in de cameremode gespeeld dat je heel dicht achter je speler staat. Had ik nog nooit gedaan. Jammer, want da's heel leuk! Je zit er veel meer in! Je ziet de bal echt prachtig op je afkomen! Heel mooi! En het draait ook heerlijk soepel op de hoogste settings.

Het blijft jammer dat je niet meer dan 1 set kunt spelen, en geen hele partij of toernooi, maar nu ik het gewoon weer ff heb gespeeld (exhibition mode) is het toch wel erg lekker. Te lekker om te uninstallen, aleen maar omdat er geen serieuze mode in is. Niet zo slim van me... :o Gewoon ff een setje spelen kan ook leuk zijn...

Nu maar hopen dat Sega Tennis 2k2 ook op de pc wordt uitgebracht. Maar ja, dat zal dan wel weer minstens twee jaar duren, gezien de geschiedenis van Virtua Tennis...

Verwijderd

Daap schreef op 02 november 2002 @ 01:10:
Virtua Tennis is toch ook op de pc uit?
Dat zou best kunnen, maar (Virtua?) Tennis 2k2 is veeeeel beter :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 15:54:
[...]

Dat zou best kunnen, maar (Virtua?) Tennis 2k2 is veeeeel beter :)
idd, geniaal spel.

ik ben echt fan van tennis, en zit er zelf ook op, maar zelfs mensen die normaal een hekel hebben aan tennis e.d zag ik waarachtig met een glimlach op hun smoelwerk een virtueel balletje tegen mij slaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Hm, weet iemand of er ook plannen zijn om een pc versie van Tennis 2k2 uit te brengen...?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik had een hele tijd geleden een snes tennis spel met een emulator. Ik ga geen links geven (heb ik ook niet :D) maar dat spel was wel cool en na enig oefenen best lache :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Voor de N64 is Mario Tennis een aanrader.

Het spel is mooi en ziet er vrij realistisch uit ( met uitzonderign van de spelers dan :+ )

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:52

Sport_Life

Solvitur ambulando

Virtua tennis schijnt een stuk leuker te zijn :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 03 november 2002 @ 18:21:
Vurtue tennis schijnt een stuk leuker te zijn :)
wie? :P

virtua :) en dat is idd het beste tennisspel aanwezig

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vitrua Tennis 2k2 komt uit als Sega Sports Tennis voor de PS2 waarschijnlijk in November.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 11:26
ik heb virtua tennis en die vind ik heel erg leuk , en de controls ijn ook heel goed :)

• Booth
  • Laatst online: 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Jah ik heb em ook, maar het is idd jammer dat er geen serieuze mode inzit :\
Najah, de game is tog de moeite waerd!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 19:56

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Verwijderd schreef op 03 November 2002 @ 18:11:
Hm, weet iemand of er ook plannen zijn om een pc versie van Tennis 2k2 uit te brengen...?
Probeer ergens een wat dreamcast emulators te vinden dan kom je al een heel eind.

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Verwijderd

Helaas is er geen enkele goede DC emulator.

Maar echte DCs zijn niet zo heel duur meer :)

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

Erm.. Fila Tennis is een hele goeie.. ook de US open 2002 is best goed hoor :)

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Ik heb thuis de Roland Garros versies gekocht ook een afrader. Ik he wel vroeger een tennisspel gespeeld: "Game Net & Match" Is qua gameplay zeker een goede game! Is het proberen waard.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Nu wordt er een discussie in gang gezet zodat deze topic ook nog enige nut heeft. Dat zou jij toch moeten weten na ruim 2000 posts ;)

ff ontopic
*Dark_M heeft ooit een tennisgame gespeeld op de Atari :) nog nooit een van de moderne tennis games, lijkt me eigenlijk ook helemaal niks aan.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Pagina: 1