[Delphi] TWebbrowser enter werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-01 10:13
Ik gebruik voor een applicatie een TWebbrowser component. De website die ik opvraag op dit component kent ook invoervelden (en ook een oke knop e.d.). Nu kun je normaal in IE op enter drukken en wordt de default knop (of volgende item uit je form) automatisch "ingedrukt" en in een textveld worden enters ingevoerd.

Bij het gebruik van het TWebBrowser component (Delphi 6) werkt de enter (en ook <ctrl>-v etc) niet. Heeft iemand enig idee hoe dit kan of dit ook wel eens meegemaakt en opgelost?

Graag zou ik weten hoe ik dit op kan lossen...

BVD Pinda

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Klopt, CTRL+V doet 't bij mij ook niet. Ik heb alleen nog nooit hardcore vanalles uit zitten proberen.

Ik heb weleens gelezen dat het een heel gepiel was om het popupmenu enabled te krijgen. Waarschijnlijk wil TWebbrowser niet heel graag samenwerken met Delphi, en moet je voor alles wat extra moeite doen.

Siditamentis astuentis pactum.

• MaxxRide
Ik krijg op zich wel een popup menu met copy paste etc. etc. alleen die werken gewoon domweg niet :(

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• MaxxRide
Ik ga er morgen even naar kijken, het ziet er wel veelbelovend uit, ga nu even lekker :z

• Ruben314199
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-04-2025
TWebbrowser zuigt. Druk maar eens op ctr+N. Da wil je echt niet in je progsel (tenminste, ik niet)

De gaafste watergekoelde pc ter wereld

• MaxxRide
Kolpt, het is gewoon een IE component, ik zou alleen geen snel alternatief weten, het is alleen wel lekker snel maken zo. :)

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Er zijn pure in Delphi gemaakte browse componenten. Ben de namen even vergeten, maar ze zijn vast te vinden op www.torry.ru

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Verwijderd

Je kan gewoon via het event onnewwindow zelf weer een instantie van je eigen progsel starten. En als webbrowser component zou ik je aanraden die van embeddedwb nemen http://www.euromind.com/iedelphi/embeddedwb.htm zoals al aangegeven door : LordLarry

Want er moet natuurlijk nog wel wat geprogrammeerd worden als je zelf meer eisen hebt.
Pagina: 1