LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
zit er een jumper op voor 133 mhz bus zoja instellen dat ie dat daar op staat en anders is het misschien je cooler die niet met het bord wil werken heb je ook al een andere koeler geprobeerd?
ja ik heb een andere cooler geprobeerd maar zou dat jumpertje helpen ? want mijn 1900+ zet hij gewoon metteen goed daar hoef ik nix aan toe doen.marrekau117 schreef op 01 november 2002 @ 22:53:
zit er een jumper op voor 133 mhz bus zoja instellen dat ie dat daar op staat en anders is het misschien je cooler die niet met het bord wil werken heb je ook al een andere koeler geprobeerd?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Yup dan is ie dood, mijnus gaf ook geen beeld meer toen die dood was en hij gaf op de d led aan dat die beschadigt was (dus dood)
Ik had het laatst met mijn Duron 800 Mhz en AMD Athlon XP 1800+ ook al, ze zijn gewoon dood ja, als de LED's het helemaal niet doen dan weet je het zeker...
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
oke dan gaat i terrug want hij was net 1 dag oud bij inbouwen al nix .
Pagina: 1