Eigenlijk is dit wel een leuk idee, ik weet niet wat het maximale formaat van de kast mag zijn maar is het idee niet iets om het zoiets te maken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| ____________
/_______ *|
/ | *|
/ | *|
/ MONITOR | *|
/___________| *|
/________________| |
MONITOR = Monitor
* = Mobo ofzoiets
onder de monitor moet dan aan de voorkant een CD-Rom speler
voeding er in.
dan heb je een kast(van hout, makkelijkste is MDG) die je mooi kan gaan verven.
schuur die kast, grondverfje ofzo, onderverf(1 kleur voor de kast die je mooi vind), daarna zoek je een mooi plaatje uit op inet van b.v. Bomberman ofzo, print die uit met allemaal vakjes er door(raster), dus zoiets:
code:
1
2
3
4
5
| __|__|__|__
__|__|__|__
__|__|__|__
__|__|__|__
| | | |
na het uitprinten en die vakjes er op maken maak je die vakjes ook op het hout, dan kan je makkelijker natekenen
Nog wat tips:
• Zorg voor netwerkkaartje in de gamepc(internet gaming, downloaden van weetikveelwat).
• Toetsenbord+joystik aansluitingen aan de voorkant(verlengkabel ofzoiets).
• Windows 98 + DriectX 8.1 + Grafische kaart die redelijk wat kan doen(N64 Spellen roeleren toch nog steeds), anders zit je aan oude nes+snes+sega spellen.
• Vergeet de ventilatiegaten niet in de imac(ja zo lijkt het dus)
• CDtje maken met opstartmenu(autorun.ini) en een programmatje in VB geschreven waar je alle emu progjes die op de cd staan makkelijk kan starten.
Natuurlijk kan dit ook via een autorun die een map opent op de CD met allemaal snelkoppelingen, alleen werkt dit niet goed omdat een andere pc mischien een D: als hdd heeft, dan werkt het echt alleen op die pc.
• Je kan onder win98 kan je mappen aanpassen(Deze map aanpassen in verkenner), maak dan een hele mooie layout(aanpassen kan dus met VBScript+HTML), en zorg als je ergens op klikt dat hij meteen start. Dus eigenlijk verander je de achtergrond+Linkerstuk gewoon, veddere code beetje veranderen(heb ik zelf al eerder gedaan, werkt goed, alleen veel gekloot)
Zo wel even genoeg informatie

Succes met je project, ik wil het eindresultaat wel zien.
Laatste tip: Schop niet zo veel, vinden de modjes niet zo leuk
Niet gezien dat er minimaal 24 uur tussen zat