• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
Ik heb de kpn de deur uitgedaan, en bel nu alleen maar mobiel. Dit bevalt prima, maar ik heb 1 probleempje. Als ik thuis kom gooi ik de telefoon ergens neer en ga dan vervolgens een verdieping lager om te computeren etc..
Ik heb een nokia 3510 met een vrij zachte ringtoon en die hoor ik dus niet als ik beneden zit.
Nu weet ik dat er van die pennen en sleutelhangers zijn die oplichten als je telefoon gaat (zie http://www.mailshopping.n...get=dept_188.html&lang=nl )
Zijn dit soort dingen er ook met geluid ? of zijn ze simpel om te solderen met een buzzertje ofzo ?, en tot hoeveel afstand werken ze van je telefoon ?

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
deze sleutelhangers werken enkel als de telefoon er naast ligt of in de buurt is, ik schat tot een maximum van 1.5 meter ahoewel dit per product verschilt, ook hier geld hoe verder weg hoe zwakker het signaal, een buzzer erop aansluiten zal niet echt werken, aangezien het stroomtoevoer komt vanaf de straling die een gsm produceerd tijdens het contact met de telefoonmast, dit signaal is echter zo zwak dat deze de buzzer niet kan aanspreken. naar mijn idee zal dit dus ook niet gaan.

(correct me if im wrong)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:49
Je kunt als je er echt geld voor overhebt een siemens gsm toestel kopen. Als je dan thuiskomt dan zet je je telefoon in een houder. Deze houder laad je telefoon op en zorgt ervoor dat je telefoonnet in je huis aan wordt gesloten op je GSM. Dit betekend dat al je gespreken die je nu met je normale foon belt via het GSM-netwerk lopen. Als je nog een normale telefoonlijn zou hebben dan kun je natuurlijk uitgaande gesprekken via je analoge lijn laten lopen en binnenkomende via GSM EN vaste net. Maar deze laatste situatie is niet van toepassing...

http://www.my-siemens.com...4501A126%252Fdesc,FF.html

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
ik denk dat ik de telefoon voortaan maar bij me in de buurt hou, is een stuk goedkoper :)

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....