Toon posts:

Ahhhh Samsung 191T met 1 dooie pixel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de gok woensdag genomen, ik heb mijn 191T besteld.
Gisteren kwam uit al binnen, dus ik meteen uitpakken en aansluiten.
Wat een mooi beeld, echt super! Het was liefde op eerste gezicht.

Maar toen zag ik ineens een stipje....ohoh nee toch, laat het een vuiltje zijn.
NEEEEEEE een dooie pixel.

Ik ga mijn scherm morgen dus weer terug sturen. :'( :'(
Heeft iemand nog een leuke smoes als rede voor het retourneren.

En ik ben nu opzoek naar een winkel (GEEN internet winkel) waar ik hem kan bekijken en waar ze hem op voorraad hebben. Ik heb de winkels van de pricewatch al bekeken maar die zijn Internet winkels of ze hebben hem niet op voorraad.

Ik moet dat scherm gewoon hebben.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

hmmmm, smoes=dooie pixel.
moet je em voor terug mogen sturen.
sowieso eigenlijk. als je niet tevreden bent mag je alles binnen 2 weken terug sturen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

niet bij de gewone electro winkels te vinden ofzo? zijn er zat in de buurt. maar het is
zkr klote 1 klein rot pixeltje dat het allemaal verpest

Verwijderd

Als dat scherm niet speciaal voor jou besteld is, hoef je mits binnen 8 dagen geen reden aan te geven om hem te retourneren.

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of hij speciaal voor mij besteld is...ik had hem de volgende dag al.
Dus dat zou betekenen dat ze een voorraadje hadden.

Het is maar een klein pixeltje maar toch hij zit er altijd op die zelfde plaats, je aan te staren.
En ik hou daar niet zo van :)

Verder is het echt een heel mooi beeld.

Verwijderd

Voor 1 klein pixeltje terugsturen? Het zou mij echt niet veel uitmaken
Heb hier op m'n 17" liyama flat ook een krasje, so what? echt geen last van en een pixel is volgens mij nog minder opvallend

maja als je het belangrijk vindt, ik hou je niet tegen :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 22:03:
Voor 1 klein pixeltje terugsturen? Het zou mij echt niet veel uitmaken
Heb hier op m'n 17" liyama flat ook een krasje, so what? echt geen last van en een pixel is volgens mij nog minder opvallend

maja als je het belangrijk vindt, ik hou je niet tegen :+
ik heb in de winkel een 191T gezien met een groene hotpixel. Ik kan je verzekeren dat dat ZEER opvallend was :|

Spijtig genoeg is dat ook een reden dan ik geen TFT koop, kapotte pixel risico vind ik gewoon onaanvaardbaar.

Verwijderd

Hoe is de response tijd van het beestje? KUn je er een beetje op gamen zonder veel ghosting? Ik heb gelezen dat dit type nl. wat minder is op dat gebied. Ik vindt het verder een heel strak scherm en overweeg er ook een te kopen.

Alleen wil ik hem in de winkel aangesloten zien voordat ik hem koop, ik wil geen dode pixels :(

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:35

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 03:05:
Hoe is de response tijd van het beestje? KUn je er een beetje op gamen zonder veel ghosting? Ik heb gelezen dat het nl. wat minder is op dat gebied. Ik vindt het verder een heel strak scherm en overweeg er ook een te kopen.

Alleen wil ik hem in de winkel aangesloten zien voordat ik hem koop, ik wil geen dode pixels :(
Zie TFT/Gamen - the final episode
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:07:

En ik ben nu opzoek naar een winkel (GEEN internet winkel) waar ik hem kan bekijken en waar ze hem op voorraad hebben. Ik heb de winkels van de pricewatch al bekeken maar die zijn Internet winkels of ze hebben hem niet op voorraad.

Zullen ze niet terugnemen hoor.
3-4 is minimaal bij Samsung.
Zelf een 171B, maar vraag me af idd of je je daaraan stoort?

1 klein pixeltje zie je amper. Klein grijs vlekje. Maarja dat is het risico van 19", zou ik nooit kopen. Veel te grote pixelsize.

Hotpixels is 'n ander verhaal, dat is irri, maar 1 dode...
Irri als je je scherm net gekocht hebt ja voor veel geld, maar dat had je van tevoren moeten bedenken.

Bij 17" en 15" is kans op doe pixels ook wat kleiner geloof ik. Iig dat is mijn ervaring.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Ik vraag het specifiek voor dit scherm, de samsung 191T. Volgens de volgende review is hij nl. niet goed bij games en heeft hij veel last van ghosting:

[url] nieuws: Samsung SyncMaster 191T 19-inch LCD display review [url]

Wellicht kan iemand die z'n scherm heeft 't bevestigen of ontkrachten. Ovrigens is het volgens mij wettelijk geregeld dat je alles binnen 8 dagen kan retourneren en je geld terugkrijgen. Alleen kunnen winkels wel moeilijk doen. Daarom voordat ik 1300 euro's voor z'n ding betaal wil ik hem eerst inspecteren.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 22:19

Paladin

Play Ball!

Beetje offtopic maar ik heb dus een samsung 171p tft monitor die pixeldeffectloos gekocht is. eenmaal een dag uit ging de eerste pixel stuk en daarna nog 2 oftewel ruim schoots garantie erop. ik conatact op genomen met samsung die mij een vervangende monitor toezeiden. zogezegt na een lange tijd kreeg ik bericht dat er een nieuwe monitor gebracht zou worden.

goed gister was die dag dus en ik zal vol spanning te wachten en jahoor daar ging de bel coerier die zonder mijn oude monitor mee te nemen de ander afgaf. en ok wat ben ik daar blij om want samsung levert helemaal geen nieuwe monitor maar gewoon een gebruikte die volgens hun goed genoeg is. nou deze monitor had een groene pixel die aan blijft staan nou ik verzeker je dat is zoveel meer irritanter dan een zwarte pixel die bijna niet opvalt. oftewel ik heb bijzonder kwaad samsung opgebeld maar dat is hun polecy.

waarop ik heb gezegd dat ze dan naar beide monitoren kunnen fluiten. maargoed ik dacht dat de service van samsung goed was maar begin er nu toch echt van terug te komen.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Gewoon terugsturen met de reden dat je je bedacht hebt... Dat recht heb je met een internet aankoop.

Gewone winkels hoeven daar niet mee accoord te gaan. Koop is in principe koop, en retourrecht bestaat dus allen bij "koop op afstand" volgens de wet. Ruilen is dus gewoon service in dat geval. (staat in de consumentengids van deze maand)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Oke super Moartn het is mij nu eindelijk een beetje duidelijk.
Het zal wel een moeilijk afscheid worden.
Moet ik weer terug op mij gele oue compaq 15" monitor.
Of mischien mag ik nog ff de iiyama van mijn vader lenen :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik wil ook een 181T of 191T gaan kopen, maar ben ook nog op zoek naar een winkel die een van deze monitoren heeft staan. Wil hem eerst wel ff zien voodat ik hem koop.

Waar heb je hem online besteld?

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:46
Ik heb hier ook wat dode pixels. Voor dit scherm had ik hetzelfde type scherm dat ik heb moeten teruggesturen omwille van veel witte vlekjes (stuk of 100)... maar dat waren waarschijnlijk geen dode pixels of het moet een wereldrecord geweest zijn :) Nu, dit nieuwe scherm heeft ook die identieke puntjes maar in veel mindere mate (gelukkig).

Laat me zo vrij zijn te zeggen dat pixels heel klein zijn en dat één miezerig klein stofje 10x storender is dan een dode pixels :P Trouwens mijn slechte pixels zie je alleen op een zwart scherm + als je ze van een andere hoek aankijkt verdwijnen ze :?

Ook is het niet zo dat als je geen dode pixels ziet op je scherm de eerste dagen dat ze er niet meer op kunnen komen nadien ! Ik had er ook geen in het begin (ik heb toen elke vierkante mm afgezocht B) ) en nu zijn het er toch een paar (ik durf ze niet meer te tellen... trouwens ze storen toch niet)

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 14:18

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Wel beetje sneu.. weten dat het risico bestaat en dan alsnog terugsturen. Een van de redenen waarom TFT's zo duur zijn is omdat er zoveel mensen zeuren over 1 dode pixel. Dat scherm is namelijk verlies en moet door de verkoop van de rest gecompenseert worden.

1 dode pixel zit binnen de marge meen ik.. tenzij je een scherm met geen dode pixel garantie hebt gekocht? (dan zit het bij de prijs in, neem Eizo bijvoorbeeld)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Je moet kijken aan welke iso-norm je TFT voeldoet:
ISO 13406-1 nul sub pixels en nul pixels
ISO 13406-2 vijf sub pixels en twee pixels

philips garandeert ISO 13406-1. (dacht ik)

• waslijn
nigelator schreef op 02 november 2002 @ 17:31:
Wel beetje sneu.. weten dat het risico bestaat en dan alsnog terugsturen. Een van de redenen waarom TFT's zo duur zijn is omdat er zoveel mensen zeuren over 1 dode pixel. Dat scherm is namelijk verlies en moet door de verkoop van de rest gecompenseert worden.

1 dode pixel zit binnen de marge meen ik.. tenzij je een scherm met geen dode pixel garantie hebt gekocht? (dan zit het bij de prijs in, neem Eizo bijvoorbeeld)
Niet helemaal waar, dat scherm wordt gewoon weer verkocht. Bij de productie van de schermen worden echter veel schermen 'weggegooid' omdat ze dan al teveel defecten bevatten, dat zorgt voor de hoge kosten.

Ik zou met 1 dode pixel zeer goed kunnen leven, maar als het er meer zijn op een irritante plek, dan zou ik mooi van de afkoelingsperiode van de aanbieder gebruik maken.

• waslijn
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 17:34:
Je moet kijken aan welke iso-norm je TFT voeldoet:
ISO 13406-1 nul sub pixels en nul pixels
ISO 13406-2 vijf sub pixels en twee pixels

philips garandeert ISO 13406-0.
Wat moet ik me bij sub-pixels voorstellen, en hoe kan je dat op je scherm zien?

Verwijderd

aaaah niets zo fuck als een dooie pixel :'(
Ik had ook een dooie op mijn vm pro 510, een mooie rooie nog wel :(

gelukkig kon ik hem omruilen :):)

Verwijderd

Waslijn schreef op 02 november 2002 @ 17:37:
[...]

Wat moet ik me bij sub-pixels voorstellen, en hoe kan je dat op je scherm zien?
een pixel bestaat uit drie kleuren als 1 v/d 3, of 2 v/d 3 stuk zijn praat je over subpixels

Verwijderd

Weet er dan ook iemand wat C-tick betekent want bij de schermen van LG staat er i.p.v de ISO waarde C-tick!!

• waslijn
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 17:42:
[...]
een pixel bestaat uit drie kleuren als 1 v/d 3, of 2 v/d 3 stuk zijn praat je over subpixels
Net ff op mijn pa z'n nieuwe Compaq n600c notebook gekeken (14,1" TFT 1024x768). Zit ook 1 dode pixel op.
Bij een groen scherm is hij zwart en bij een wit scherm is hij rood. Op zwart en blauw merk je hem niet op. Het is dat ik er nu naar opzoek ging, maar we hebben dat ding nu al een maand en het was mij nog niet opgevallen.

Wat ik me wel bedenk is het volgende: de resolutie van de 181T en 191T zijn hetzelfde. De pixels van de 191T zijn dus groter en vallen bij een defect dus veel eeder op.

Verwijderd

En wat ga je nou doen Reanimator?

Ik zou hem terug sturen! :Y)

Gr. Dr. X

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Voor deze monitor geldt de ISO 13406-3. ( 3 dooie en 5 subpixels d8 ik)
Maar nu snap ik nog 1 ding niet helemaal.
Oke, ik noem eventjes 3 winkel namen, mits dat geen probleem is.

DE 18.1 variant is bijvoorbeeld ( want die wil een maat van me ) leverbaar bij SWW. Powerline en Informatique.

De iso norm geldt sowieso voor alle 3 qua garantie.
Maar Powerline heeft em niet, maar doet wel aan het 8 dagen beleid, dus wat er ook is, binnen 8 dagen kan je hem omruilen.
SWW en Informatique geven dit niet toe, dus niet die 8 dagen garantie.

Bij sww moet je altijd vage zooit tekenen, dus volgens mij doe jij jezelf daar van dat recht dan af ofzo, maar bij Informatique moet het dan toch wel gelden :?
Ben ik nou gek of telt de 8 dagen omruil/terug altijd, mits van het product boven de 75 gulden is ( had ik ooit geleerd, zal nu dus wel 35 euro zijn)

PS, deze monitor( de 19 en 18") is echt gewoon zeer goed voor gamen etc, dat ghos effect is bijna niet waar te nemen(25ms he). Het beste wat je kan doen is een browser openen, deze gewoon resizen tot 10 bij 10 ofzo en als een debiel heen en weer te schuiven :) Zo zie je heel goed de verschillen onderling.

Verwijderd

Ze kunnen je nog zoveel vage voorwaarden laten tekenen. Als er in die voorwaarde staat dat jij afziet van de afkoelingsperiode, hebben ze geen poot om op te staan. Die voorwaarde is nietig en daar kan je geen afstand van doen. Dus ookal wrijven ze dat contract onder je neus, het heeft geen enkele rechtsgeldige waarde!
Helaas weten de meeste mensen dat niet en denken dat als ze een handtekening zetten, dat de voorwaarden dan ook daadwerkelijk gelden.

• mindcre8r
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

Als die winkels je dan geen reply geven dan kan je toch gewoon de garantie bij SamSung claimen? zo niet dan verdiend Samsung de Pruts award van het Jaar.

Bears and Bulls

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 17:38:
aaaah niets zo fuck als een dooie pixel :'(
Ik had ook een dooie op mijn vm pro 510, een mooie rooie nog wel :(

gelukkig kon ik hem omruilen :):)
Das knap met een CRT :Z

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Funprice zit in zon clubbie van winkels die opkomen voor rechten van consument aangesloten bij consumentenbond ed. Die ruilen dus TFT's om met 1 dode pixel.

Nog even over garantie van Samsung die moeilijk doet. Je hebt een koopovereenkomst afgesloten met de winkel, niet met Samsung. Gewoon terug gaan naar de winkel en zij moeten alles oplossen en/of ruilen.
Verder nog moeilijkheden, bel gewoon is de Consumentenbond die kunnen je zo precies vertellen wat jou rechten en plichten zijn. (En natuurlijk ook die van de verkopende partij)

Divide and conquer.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

wimpie schreef op 04 november 2002 @ 15:19:
Funprice zit in zon clubbie van winkels die opkomen voor rechten van consument aangesloten bij consumentenbond ed. Die ruilen dus TFT's om met 1 dode pixel.

Nog even over garantie van Samsung die moeilijk doet. Je hebt een koopovereenkomst afgesloten met de winkel, niet met Samsung. Gewoon terug gaan naar de winkel en zij moeten alles oplossen en/of ruilen.
Verder nog moeilijkheden, bel gewoon is de Consumentenbond die kunnen je zo precies vertellen wat jou rechten en plichten zijn. (En natuurlijk ook die van de verkopende partij)
Die berwering vind ik vreemd, mijn hansol die ik bij een winkel gekocht heb heeft toch ook echt garantie van hansol zelf hoor! 3 jaar zelfs.
Netzoals een bakker die geen goed brood bakt dit aan winkels verkoopt, jij koopt het brood en vindt het brood niet lekker dus moet de winkelier die geen brood kan bakken maar brood gaan bakken? (snappie :? )

Ik geloof toch echt dat een fabrikant een goeie service wil verlenen zodat consumenten blijven kopen.

Bears and Bulls

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Warranty
3 years parts and labor
3 years Backlight

Bears and Bulls

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:07:

Ach wat is nou 1 pixel, ik mis 2 pixelRIJEN op me philips 201P en zelf daar merk ik echt niet veel, alleen bij eng witte schermen.

offtopic:
Hij was gratis maar dat terzijde.

• waslijn
beat-it.nl heeft btw ook een zichttermijn van 7 dagen. Zonder opgaaf van reden kan je artikelen terugsturen binnen deze 7 dagen.

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Binnen een bepaalde termijn kun je bestelde goederen inderdaad retourneren, maar het moet er dan meestal wel netjes en eigenlijk ongebruikt uitzien.
Voor de reden van een dooie pixel mag je meestal niet ruilen omdat de meeste fabrikanten pas ruilen vanaf 3 of 4 pixels. Een pixel in het midden van het scherm telt meestal zwaarder dan een aan de rand van het scherm.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb toch besloten om mijn scherm maar te houden.
Je raakt er wel aangewent. Ik heb nu een zwarte achtergrond dat zie je hem niet meer :D
En als je er gewoon mee werkt dan heb je er niet veel last van, alleen als je er dwangmatig mee gaat werken en constant die ene pixel weer gaat opzoeken.
Ik heb hem nog niet echt kunnen testen met games, mijn nieuwe pc is bijna compleet alleen nog een videokaart. Er zit nu een GF2 MX in, ik heb wel ff NFS HP2 gespeeld en dat gaat super...het ziet er alleen niet uit.
Het probleem is dat ik niet weet wat ik moet kopen op dit moment Radeon 9700 Pro of een GF4600 Ti. De nieuwe Ati is wel lekker snel FSAA werkt nog goed bij hoge resoluties (1290 * 1024 moet ik minimaal kunnen halen voor mijn 191T) maar de drivers zijn volgens mijn nog steeds niet stabiel. Of ik moet wachten op de NV30 (gf5) maar ik wil eigenlijk niet wachten.

Verwijderd

Er zit nu een GF2 MX in, ik heb wel ff NFS HP2 gespeeld en dat gaat super...het ziet er alleen niet uit.
Kun je dat even toelichten? je bedoelt waarschijnlijk dat je videokaart brak is?

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 10:33:
Oke ik heb toch besloten om mijn scherm maar te houden.
Je raakt er wel aangewent. Ik heb nu een zwarte achtergrond dat zie je hem niet meer :D
En als je er gewoon mee werkt dan heb je er niet veel last van, alleen als je er dwangmatig mee gaat werken en constant die ene pixel weer gaat opzoeken.
Ik heb hem nog niet echt kunnen testen met games, mijn nieuwe pc is bijna compleet alleen nog een videokaart. Er zit nu een GF2 MX in, ik heb wel ff NFS HP2 gespeeld en dat gaat super...het ziet er alleen niet uit.
Het probleem is dat ik niet weet wat ik moet kopen op dit moment Radeon 9700 Pro of een GF4600 Ti. De nieuwe Ati is wel lekker snel FSAA werkt nog goed bij hoge resoluties (1290 * 1024 moet ik minimaal kunnen halen voor mijn 191T) maar de drivers zijn volgens mijn nog steeds niet stabiel. Of ik moet wachten op de NV30 (gf5) maar ik wil eigenlijk niet wachten.
1290 * 1024 ?

1280 * 1024 ! :) dikke vinger op de 8 :P

Bears and Bulls

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel eigenlijk dat een gforce 2 mx een hoop directx functies mist, zodat je bijvoorbeeld geen mooie metalic lak op de auto's ziet. En zo zijn er bij een MX nog wel meer functie die je dan mist. Maar deze kaart heb ik er ff tijdelijk in zitten totdat ik een beslissing heb kunnen maken.

Verwijderd

Topicstarter
Yep mindcre8r...die toesten zitten ook zo dicht op elkaar ;)

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 11:48:
Nee ik bedoel eigenlijk dat een gforce 2 mx een hoop directx functies mist, zodat je bijvoorbeeld geen mooie metalic lak op de auto's ziet. En zo zijn er bij een MX nog wel meer functie die je dan mist. Maar deze kaart heb ik er ff tijdelijk in zitten totdat ik een beslissing heb kunnen maken.
je moet weten wat je wilt in de toekomst en of je wil gennieten op je 191T met UT2003 bijvoorbeeld :)
ik heb een Radeon9700 pro besteld icm 191T de DVI uitgang geeft mooier beeld en met de radeon9700 kan je alles draaien ;)

:X ik hoop dat ik op mn nieuwe 191T geen dooie picels heb :X

Bears and Bulls

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
op het scherm van mijn compaq armada zit ook één foute pixel.. die is altijd groen..
heb er geen last van .. als je niet weet dat ie er zit valt ie bijna niet op .. dus boeiend :)

Verwijderd

Topicstarter
Groen lijkt mij wel HEEL irritant. Dat is een pixel die altijd aan staat. Zo'n groene pixel zie je waarschijnlijk op elke achtergrond kleur. Gelukkig is die van mij echt dood, dus zwart/grijs.

Mindcre8t: Ik hoop dat je Radeon een beetje wil draaien in je pc, ik heb erg positieve berichten gelezen en ook hele slechte. Check maar eens het forum van www.rage3d.com als dit al niet gedaan heb. Ik ben persoonlijk een beetje huiverig, aangezien er bij mij bijna altijd wel iets is wat tegen zit. Maar als deze kaart in één keer draait dan is het echt een super kaart.

Maar wat betreft de toekomst wil ik natuurlijk alles kunnen draaien, en dan het lieft in 1280 * 1024 32bit. Ik heb gisteren Doom3 ff zien draaien op een GForce 2 GTS....maar dat schoot dus niet op....DAMM ik wil ook een snelle kaart. :D

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

de problemen waar jij het over hebt heeft alles te maken met de r9700 pro comco met het mobo. voorzover ik weet zijn er geen prob's met een 191T en een Radeon9700.

Bears and Bulls

Verwijderd

ja eh ze sturen je EIGELIJK gewoon een kapot scherm hoor dus ........................retour sturen

Verwijderd

vette bullshit om je lcd daarvoor trug te sturen, als je meer dan 3 dode pixels hebt mag je hem pas terug sturen, ieder scherm heeft bijna wel 1 of 2 dode pixels... dus.....

beetje achterlijk om de gok te wagen om een tft te kopen :S :S ?! je kunt altijd dode pixels verwachten DOH

Verwijderd

Reanimator je mag die van mij wel ff lenen hoor ;)

MAAR NIET TE LANG!! :+
Ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet op die platte pannekoek van je...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil jou GF2 GTS wel ff lenen...ik heb een mooie MX voor je...
Doe dat MOMO stuurtje er ook maar ff bij >:)

Verwijderd

Mijn MOMO :/ ?!?

Forget IT! Daar slaap ik mee >:)

Verwijderd

Modkid, die meer dan 3 dode pixels gaat alleen op als je garantie claimt.
In dit geval zit hij gewoon nog in de afkoelingsperiode van afstandkopen en mag hij dus ruilen zonder opgaaf van reden. Ik weet dat ik gek zou worden als ik tegen de €1000 neerleg voor een monitor en dan een kapotte pixel heb. Ik vind dat irritant en als ik binnen 8 dagen kan ruilen, dan zalik dat ook zéker doen!
En ieder scherm wel 1 of 2 dode pixels? Dat is onzin, in het merendeel van de gevallen heb je geen dode pixels meer tegenwoordig.

Verwijderd

-verkeerde topic-
Pagina: 1