Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Langere Harddisk schroeven...??

Pagina: 1
Acties:
  • 438 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar honderd "hard disk" schroefjes nodig , echter ze moeten 4mm langer zijn dan de schroefjes die standaard bij een behuizing worden meegeleverd.

Voor de duidelijkheid: Dit is geen gewoon schroefdraad , dus bij de bouwmart op de hoek grijp ik mis.

Suggesties??

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Heb je al bij Conrad gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Conrad heeft voor zover ik in catalogus zie , alleen "standaard" PC lengte

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:31
Gewone m3 boutjes met een plaatje ?

Verkeerd gelezen |:(

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
conrad of lokale pc/elektro boer ?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:48:
Conrad heeft voor zover ik in catalogus zie , alleen "standaard" PC lengte
Hmm, misschien moet je echt es bij een ijzerwaren speciaalzaak gaan kijken, iets als Estoppey ofzo. Ik heb alleen geen idee of dat bij jou in de buurt zit...

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-11 20:50

Hu9o

Schokkend

Maak ze zelf met een draaibank.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Bel bij zoeen bedrijf op waar ze computers heel maken en vraag naar die schroefjes dan geven ze je een hele zak mee, kreeg ik ook. Tip: www.goudengids.nl

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
De scroefjes die ik normaal in een HDD stop, zijn heel kort. Als je ze langer wilt: schroefjes die je gebruikt om je kast mee dicht te draaien.
Wat betreft std schroeven kon je wel eens gelijk hebben: ik zie vaak mensen die proberen die dingen in hun kast te draaien wat resulteert in verneukte schroefdraad. Die dingen schijnen M3.75 ofzo te zijn :(

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:39
Het zijn wel normale maten alleen niet in Europa. Het is allemaal inches. :P |:( Een goed gesorteerde ijzerwarenhandel zou dit toch wel moeten hebben volgens mij..

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

ik zoek ze ook...

het materiaal van mij (custom) plexicase is te dik.... wil je ff mailen als je iets vind?>??

3lmowww@duxy.net

Electronics development

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
Bij a-open kasten krijg je er 4 lange bij van die dikke. Eigenlijk bedoeld voor je p4 bracket vast te zetten, maar ach werkt ook daar voor he. Kom anders maar eens langs de mycom op de ceintuurbaan krijg je er wel een paar van me. Ik heb er nog zat achter liggen.

Verwijderd

Topicstarter
3xhaas schreef op 02 november 2002 @ 21:31:
Bij a-open kasten krijg je er 4 lange bij van die dikke. Eigenlijk bedoeld voor je p4 bracket vast te zetten, maar ach werkt ook daar voor he. Kom anders maar eens langs de mycom op de ceintuurbaan krijg je er wel een paar van me. Ik heb er nog zat achter liggen.
Check je email

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

je maakt me nieuwsgierig, waarom heb je er een 'paar honderd' nodig?, ben je een nieuwe lokale standaard aan het creeeren?

wellicht als je verteld waarom, dat iemand anders een oplossing weet.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

Topicstarter
De schroefjes zijn voor HD montage in 1U 19" case.
Standaard krijgen we deze case + 1xHD + 1x Plastic HD bracket.

Als je slim bent , vraag je aan de leverancier per kast de extra plastic bracket , zodat je de 2e HD kan monteren.
Als je nog slimmer bent (=volgende keer) vraag je bij de leverancier ook de schroefjes erbij....

Verwijderd

Is al oude post, maar ik vul em toch ff aan met juiste info.

De schroefdraad die bij 3,5" Hds gebruikt wordt is :

6/32 UNC (engelse schroefdraad dus) deze zijn CILINDRISCH !!!

Vergis je niet met de TAPSE 6/32 (zeskantkopjes) schroeven die bij de kast horen.
Die passen ook in de HD maar kunnen door hun iets dikker diameter de inwendige schroefdraad van de HD vernielen. Opletten dus !

Btw. Om het helemaal leuk te maken zijn de kleine schroefjes voor CD/DVD en Floppy drives in M3 (metrische schroefdraad)

Zelf ben ik nu op zoek naar beide formaten maar met een rond cilindrisch kopje om te gebruiken in een SLIDE. (slede)

Iemand enig idee waar ik die kan krijgen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 03:03 ]

• bauke1984
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-11 19:04
Inderdaad de 6-32UNC ook gegoogled

Dit is ook nodig voor de corsair H50 je krijgt er 4 bij maar bij push pull kom je er 4 tekort.
ze zitten nu alletwee vast met elk 2 screws... ( ja, ik schaam mij wel daarvoor! )
ik heb helaas nog niks kunnen vinden op diverse fabrikanten onderdelen sites...

Misschien moet ik toch wachten op Google aan huis ( Benidorm bastards )
Pagina: 1