Longhouse kan je vinden door een poort te gaan of over een muur teklimmen hoor ..meer zeg ik niet gewoon ff rond lopen maar hij is vlakbij de man die buiten staat hoor ..... maar ik moet nog maar een klien stukje endan ben ik hopelijk bij het eind ....
maar maak je borst maar nat hoor ..grin als je er nu al niet uit komt kan je het wel vergeten hor want er komen helerare puzzels in hoor .
maar het is wel een heel goed spel hoor.
maar maak je borst maar nat hoor ..grin als je er nu al niet uit komt kan je het wel vergeten hor want er komen helerare puzzels in hoor .
maar het is wel een heel goed spel hoor.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Longhouse is een eh... lang huis zegmaar, en je moet inderdaad over een schutting klimmen. Kan niet al te moeilijk zijn.
nee er staat er ook een bij een kar daar in de buurt moet je kijken .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
BWAHAHAHA
al vast na 3 meter
overigens vind ik Rune multiplayer veel vetter dan single.
Maar hoeveel keer ik wel niet onthoofd ben
pffff
al vast na 3 meter
overigens vind ik Rune multiplayer veel vetter dan single.
Maar hoeveel keer ik wel niet onthoofd ben
pffff
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Je komt onderweg die gast tegen die de boom omhakt, dan kom je nog 1 huis tegen en dan moet je links kijken naar de houten muur daar, je kan er overheen klimmen via een hoog punt maar als het goed is zit er een deur...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Pagina: 1