Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Mooie mod trouwens.
Verwijderd
Ehh.. ik denk dat je maar fff naar de prijs moet kijken.. Misschien dat je daardoor makkelijker kan kiezen
De pics zijn outdated..dus ruimte voor de lcd er is er nu wel (heb nu nog maar 2 drives voorin).
... tot nu toe zegt iedereen op icq: Blauw

Ik moet het logo nog bijwerken (wil het heel graag verchromen), want het logo is nu nog beetje "te ruw" afgewerkt.
p.s. prijs is niet belangrijk.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Doe mij er dan ook 1tje, als het je toch niks uit maakt
Maarum blauw vind ik strakker staan bij je casemod. Groen is beter leesbaar...
Uiteindelijk beslis je het toch zelf
Oh ja... doe mij maar een blauwe
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~xwizz
Verwijderd
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
wordt mijn MOD dan niet "te" blauw? Groene zal er wat meer uitspringen...
aargh..damn dilemma.
Maar je hebt helemaal gelijk!!
Maar ik laat de keus aan jou! zorg dat JIJ tevreden bent.... jij bent per slot van rekening de gene die dagINdagUIT tegen de case aan moet kijken
Volgens mij is er laatst een inkoopactie van deze LCD's gehouden, weet niet hoe duur ze waren.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 22:22:
Waar heb je die LCD's trouwens gehaald, en hoeveel kosten ze???
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Verwijderd
Yup, that's me! Samen met Mail.EVE natuurlijkVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:32:
Digiboy ben jij van die LCD site zelf waar ik mijn LCD haal???
Ik fix de site en al dat soort shit, ben nu druk met de shop bezig.. als de IA achter de rug is gaan we daar ook meerdere LCD's verkopen... Alle soorten, maten, kleuren, etc...
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
thunderstruck
Verwijderd
Hoewel oranje ook leuk staat ( ik weet dat je dat niet vraagt...)
Ik vind dat juist mooi als 1 kleur overheerst, anders krijg je zo'n discobak
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
als dat de enige reden is om geen blauw te nemen...Chandler schreef op 02 november 2002 @ 00:10:
Ga voor groen, elke scriptkiddie heeft blauw.
omdat:
1. blauw teveel overheerst met ook nog blauwe LCD
2. groene lcd meer "eruit springt"
3. blauwe ongeveer 40 euro duurder is
4. ik geen scriptkiddie ben
vandaag even het geld (+ 8 Euro) overmaken, hopelijk duurt het niet te lang voordat ik hem heb.
Ik ga toch voor de blauwe als dat kan.
Ik heb gisteren email gestuurd voor keuze nr.2 (groene), maar kies toch voor de blauwe als dat nog mogelijk is.
..stuur me even email terug A.S.A.P, dan kan ik het geld even overmaken vandaag.
Anyway, persoonlijk zou ik voor de Groene gaan. Die blauwe vind ik wat te schreeuwerig, en bovendien is blauw mij nu een beetje te veel in de mode... voor je het weet zit je met een outdated ding in je kast.
Groen is retro, groen is cool
PhD i.o.