ik heb 2 keyboards aangesloten op me comp. kan ik dan bij bijv fifa zorgen dat ik 2 verschillende spelers met de 2 keyboards kan laten spelen
hoe heb je die dan aangesloten? via usb ofzo?
en ik heb trouwens 't gevoel dat 't niet gaat werken, maar wie weet...
en ik heb trouwens 't gevoel dat 't niet gaat werken, maar wie weet...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Misschien beetje domme vraag....Maar heb je het al geprobeerd ? Tegen de tijd dat je hier antwoordt hebt kan je het al 10 keer geprobeerd hebben.
Ja dat klopt en dat kan je ook niet veranderen dacht ik. Met 2 muizen gaat het wel
Leeg
Dan lukt het dus niet!
En je had dus idd gelijk: domme vraag.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Nee winddoos accepteert maar 1 toetsenbordje
Leeg
Verwijderd
wat je misschien kunt proberen is de toetsen zo definiëren dat er geen dubbele toetsen bij zitten, zodat je in principe op 1 keyboard zou kunnen spelen. Misschien kun je zo dan toch op 2 keyboards spelen, alleen met verschillende toetscombinaties.
Als dat zou werken betekent dat dus ook dat je met 1 toetsenbord beide teams kunt bedienen... grappig........
Als dat zou werken betekent dat dus ook dat je met 1 toetsenbord beide teams kunt bedienen... grappig........
Ook dat gaat niet werken hoor helaas pindakaasVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:05:
wat je misschien kunt proberen is de toetsen zo definiëren dat er geen dubbele toetsen bij zitten, zodat je in principe op 1 keyboard zou kunnen spelen. Misschien kun je zo dan toch op 2 keyboards spelen, alleen met verschillende toetscombinaties.
Leeg
Kan niet, titel is fout, geen OH vraag je toetsebord doet het prima namelijk
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()