[CM] PROM-LI-PRO Big Mean Cooling Machine

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 805 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 20:21
Hij heeft hem aangepast met een Lian Li frontje

Door a.p.versteeg - Saturday 23 November 2002 12:40

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
The Undertaker schreef op 23 november 2002 @ 12:08:
Heb je je Lost in space LCD al geplaatst, ik dacht dat ik dit in een ander topic had gelezen. Zo ja heb je er ook pics van????

--------------------------------------------------------------------------------

Ja die is geplaatst en ook al voorzien van een lian-li bezel, exact het zefde nagemaakt als het orgineel.

Alles is morgen te zien op de HCC , eventueel later op tweakers nog wat foto`s.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 08:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Anoniem: 28043 schreef op 26 november 2002 @ 23:50:
[...]

zonder systeem, alleen aan onderdelen ongv. 2000euro. ;)
Daar zit wel de Prometeia + waterkoeling bij neem ik aan?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Anoniem: 28043

Topicstarter
The Undertaker schreef op 28 november 2002 @ 10:17:
Hij heeft hem aangepast met een Lian Li frontje

Door a.p.versteeg - Saturday 23 November 2002 12:40

quote:
The Undertaker schreef op 23 november 2002 @ 12:08:
Heb je je Lost in space LCD al geplaatst, ik dacht dat ik dit in een ander topic had gelezen. Zo ja heb je er ook pics van????

Ja die is geplaatst en ook al voorzien van een lian-li bezel, exact het zefde nagemaakt als het orgineel.

Alles is morgen te zien op de HCC , eventueel later op tweakers nog wat foto`s.
zoiets als deze.

Afbeeldingslocatie: http://www.xtremesystems.org/forums/attachment.php?s=&postid=63114

op de frontbezel zit een plaatje plexi geschroefd, en deze is voorzien van de tekst.
Wanneer ik dit plaatje plexi eraf laat is het gewoon een lian-li frontbezel met een lcd er in zonder tekst of reclame. ;)

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik kan het ook niet laten om ff een piccie van deze fantastische machine te posten.
Ik ben blij A.P. Versteegh en vele andere tweakers te hebben ontmoet op de HCC, ik vond het harstikke gezellig. En man, wat heb ik deze kast bewonderd daar op de beurs, in het echt is hij nog mooier dan op welk piccie dan ook!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/potlood/LianLi.jpg

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Anoniem: 35965

Yo A.P! Je case is gespot op een ander forum ;)

http://forums.natriumtech.com/viewtopic.php?t=5605

Ook een cool forum trouwens, voor de Singapore Moddin' Community :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 35965 schreef op 28 november 2002 @ 21:53:
Yo A.P! Je case is gespot op een ander forum ;)

http://forums.natriumtech.com/viewtopic.php?t=5605

Ook een cool forum trouwens, voor de Singapore Moddin' Community :D
Ik heb het gezien omgf?? :)
Bart_Banaan schreef op 28 november 2002 @ 20:56:
Ik kan het ook niet laten om ff een piccie van deze fantastische machine te posten.
Ik ben blij A.P. Versteegh en vele andere tweakers te hebben ontmoet op de HCC, ik vond het harstikke gezellig. En man, wat heb ik deze kast bewonderd daar op de beurs, in het echt is hij nog mooier dan op welk piccie dan ook!

[afbeelding]
Ik vond het ook een super dag, gezellig. En jouw space case is in het echt ook veeeeeeel beter en mooier. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 29-11-2002 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Nog even een vraag over je front. Je hebt de drivebays naar achteren verplaatst, maar als ik op de Lian Li site kijk zie ik bij de specs-pagina dat het frontje aan de zijkanten (langs de driverbays) niet doorloopt. Hoe heb je dit opgevult :? , de bovenkant is voor zover ik op HCC foto's heb gezien open maar de zijkanten en onderkant zijn wel opgevult :? . Hoe ver heb je het geheel verplaatst, 1cm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik ben er ook geweest zondag :) en ook pics gemaakt :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.heibrink.nl/HCCfoto/DSC05637.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.heibrink.nl/HCCfoto/DSC05638.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Fairy schreef op 30 November 2002 @ 19:25:
Ik ben er ook geweest zondag :) en ook pics gemaakt :Y)

[afbeelding]
[afbeelding]

8)
Ja duh, die foto's ken ik al, waarmee is die ruimte dan opgevult??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

The Undertaker schreef op 30 november 2002 @ 19:26:
[...]

Ja duh, die foto's ken ik al, waarmee is die ruimte dan opgevult??
CD-Rom en brander :) druk op het klepje en hij gaat los :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ik bedoel de ruimte waar je die o zo mooie blauwe CCFL verlichting vandaan ziet komen, dr stealten is een koud kunstje en niet wat ik wil weten. Onder de draaiknoppen van de baybus zie je een horizontaal vlak wat dus NIET standaard aan het frontpaneel vast zit. Dit loopt door (verticaal) langs de drives, dit is wat ik wil weten. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Underground75 op 30-11-2002 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Undertaker schreef op 30 november 2002 @ 19:46:
Ik bedoel de ruimte waar je die o zo mooie blauwe CCFL verlichting vandaan ziet komen, dr stealten is een koud kunstje en niet wat ik wil weten. Onder de draaiknoppen van de baybus zie je een horizontaal vlak wat dus NIET standaard aan het frontpaneel vast zit. Dit loopt door (verticaal) langs de drives, dit is wat ik wil weten. ;)
onderaan zit een L profiel van het zelfde materiaal als lian li, rechts en links heb ik een h profiel geplaatst met daarin aan de ene kant een ccfl en aan de achterkant van het profiel de bedraading. Het h profiel is ongv. 1cm diep
De de enkele kant van de h zit naar de bezels toe.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 30-11-2002 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
thnxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28026

:P Wow dit is echt de mooiste kast die ik ooit heb gezien. Maar ja we zijn niets anders gewend van Tom. Heb je al plannen voor een nieuwe casemod ?

Dit is gewoon een waar kunstwerk, mocht je de case ooit willen verkopen dan kun je een mailtje sturen naar pangodes@kabelfoon.nl ! Dit is tenminste een kast die zo in de huiskamer kan (of mag van men vriending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik gebruik nu ook die slangen die jij gebruikt, is echt een heel stuk beter dan die originele klax slang
Me flow is nu wel een stukkie beter geworden :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste