Toon posts:

router sisco 770

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb de volgende vraag.
Ik heb een sisco isdn router maar ik kom er niet in.
Ik wil hem config via mijn netwerk maar hij geeft geen toegang via poort 23.
Ik ben helaas niet in het bezit van de serieele config kabel van de router.
Is er iemand die weet hoe ik hem toch kan benaderen zodat ik hem op mijn eigen instellingen kan configureren.

Alvast bedankt.

ps ik heb de config editor wel gedowload bij sisco en ik weet ook welk ip adres er op de router staat ingesteld

Verwijderd

Misschien moet je het gewoon even aan de rechtmatige eigenaar vragen. Als hij je het PW niet wil geven dan mag jij er gewoon niet bij komen. Zo simpel is dat.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben de rechtmatige eigenaar alleen komt hij uit een falisement verkoop

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 20:23:
Ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb de volgende vraag.
Ik heb een sisco isdn router maar ik kom er niet in.
Ik wil hem config via mijn netwerk maar hij geeft geen toegang via poort 23.
Ik ben helaas niet in het bezit van de serieele config kabel van de router.
Is er iemand die weet hoe ik hem toch kan benaderen zodat ik hem op mijn eigen instellingen kan configureren.

Alvast bedankt.

ps ik heb de config editor wel gedowload bij sisco en ik weet ook welk ip adres er op de router staat ingesteld
sisco 8)7

Verwijderd

Als het hier om een cisco router gaat staat op www.cisco.com goed beschreven hoe je passwords kunt recoveren. Je met hiervoor wel via de console met de router verbonden zijn.

Verwijderd

Had dan ook de management kabel mee gekocht. Als je die los wil kopen kost dat je denk ik meer dan die hele router. Zonder kabel en zonder PW kan je er niet in. Dat zou natuurlijk ook normaal zijn. Dus ga opzoek naar een kabel.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dit betekend dus met de seriele kabel die ik niet heb.
Tevens zal het er ongetwijfeld staan maar ik heb op sisco.com niet kunnen vinden

Verwijderd

Topicstarter
Oke is er mischien iemand die het bedradings schema van deze managment kabel heeft zodat ik hem kan na maken

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo krijg ik geen schema.
maar mischien kan Ed dit nu doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 20:38:
Oke is er mischien iemand die het bedradings schema van deze managment kabel heeft zodat ik hem kan na maken
Zowel het schema van een console kabel als een aux kabel zijn te vinden op de site van cisco eerst zelf zoeken dan pas vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja we zijn er om elkaar te helpen niet waar.
Als jij weet waar het staat kun je dit toch gewoon plaatsen.
De site van sisco staat alles op maar waar??????????????????

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 20:51:
Ja we zijn er om elkaar te helpen niet waar.
Als jij weet waar het staat kun je dit toch gewoon plaatsen.
De site van sisco staat alles op maar waar??????????????????
met de search van de cisco site misschien, tis maar een idee ;)

http://www.cisco.com/pcgi...earch.pl?searchPhrase=770

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:32

ripexx

bibs

Ik zie dat je net geregd bent. GOT is een forum waar men zich aan een aantal regels dient te houden. Dit vooral met betrekking tot vragen die een twee drie opgezocht kunnen worden. Ik heb in twee minuten bij de cisco search het volgende gevonden:

http://www.cisco.com/en/U...ote09186a0080094ce6.shtml

Gezocht op "console cable" :? :) en dan het tweede linkje, zo moeilijk is het toch niet, let er in het vervolg dus op dat je eerst uitgebreid zoekt voordat je vragen stelt. En je hebt natuurlijk gelijk dat we er zijn om elkaar te helpen, maar dit soort dingetjes kun je toch echt wel zelf opzoeken :+

offtopic:
Erkens, ik ben te lief

buit is binnen sukkel

Pagina: 1