GOT: Weergavefouten onder Netscape 4.x en Mozilla

Pagina: 1
Acties:

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Als ik een thread op GOT doorlees dan zie ik met Netscape 4.76 onderaan een ruler met veel wit er om heen staan die een beetje naar links staat.

Onder Mozilla M19 NB 30 oktober zie ik diezelfde weergavefout tussen elk bericht staan.

iOS developer

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, zelfs in konqueror (de browser van KDE 2.0) ziet GoT er beter uit dan in netscape... o.a. een witte balk die er niet is :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik heb eerder het idee dat het een bug van Moz. is dan dat het aan t.net ligt.

vul anders eens ff een bugzilla reportje in

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 11:06 schreef BikkelZ het volgende:
Als ik een thread op GOT doorlees dan zie ik met Netscape 4.76 onderaan een ruler met veel wit er om heen staan die een beetje naar links staat.[/quote]Dis een bug ja. Zal gefixt zijn in volgende versie.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Onder Mozilla M19 NB 30 oktober zie ik diezelfde weergavefout tussen elk bericht staan.[/quote]Dit was eerst niet zijn en vanaf een bepaalde build opeens wel terwijl er hier niks aan de code was veranderd. Het kan ook zo zijn dat het juist een bug was waardoor we het wel goed konden zien. Maargoed, kzal er nog eens naar kijken.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 11:06 schreef BikkelZ het volgende:
Onder Mozilla M19 NB 30 oktober zie ik diezelfde weergavefout tussen elk bericht staan.[/quote]De laatste milestone is M18, daarna gaan ze in beta phase met mozilla 0.9x en uiteindelijk 1.0 en verder...

• BikkelZ
  • Laatst online: 29-12-2025
Ja, je hebt gelijk. Het was eerst zo dat de Nightlies de naam kregen van de Milestones die er na kwamen.

iOS developer

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Bij de weg, Opera pakt de Index niet helemaal goed, maar alles anders wel:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/merijn_bellekom/troep/opera_got_goed.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/merijn_bellekom/troep/opera_got_fout.gif

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Dankzij een Gabri van worldfora.com is het Opera4.x index probleem opgelost (in de volgende update...).

Verwijderd

Wanneer kunnen we de nieuwe versie verwachten?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[flauw-modus]
dit jaar nog ?
[/flauw-modus off]

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1