Toon posts:

Demo's (avi's)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor demonstratie doeleinden leuke demo's (filmpjes, dus zonder interactie met de gebruiker). Ik ben niet zo'n game freak. Waar kan ik filmpjes vandaan halen en welke demo's moet ik gewoon draaien op dit moment.

Verwijderd

Topicstarter
't hoeven niet persé avi's te zijn zoals de titel doet vermoeden....

Verwijderd

een hoop links naar demo's

Hoe bedoel je "moet ik gaan draaien"? Goede demo's maak je zelf met de game die je leuk vind. UT2003 is natuurlijk op dit moment een goede game :)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Moet het voor consoles of voor PC's zijn?

Kijk gewoon op gameontwikkelaars hun site.

En natuurlijk wel even google proberen. Als je daar footage en games als trefwoorden gebruikt kom je misschien wel een heel eind.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 01 november 2002 @ 20:09:
Moet het voor consoles of voor PC's zijn?

Kijk gewoon op gameontwikkelaars hun site.

En natuurlijk wel even google proberen. Als je daar footage en games als trefwoorden gebruikt kom je misschien wel een heel eind.
het is voor PC's.

Dus UT 2003 is een must, en zelf maken wordt moeilijk qua tijd

Verwijderd

Zo, das een informatieve post! ;)

Verwijderd

Je kunt altijd de demo van 3DMark nemen natuurlijk ;)
Die kun je op continuous play zetten en gewoon laten lopen.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor die post van net, ik was hem direct al aan het editen, maar er kwam iets tussen. mijn excusses

Verwijderd

Topicstarter
maar naast Unreal Tournament 2003 geen andere musts?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Bij een spel zoals Max Payne heb je geluk.. als je even door die DIR van het spel neust kom je een mpegje tegen... dit is de complete intro :)

Zulke dingen zijn ook leuk om te laten zien

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
aha, das wel een ideej ja, maar max payne die is er toch al een tijdje, das dat intro dat hij al schietend naar links en naar rechts duikt.
Pagina: 1