Ik zoek voor demonstratie doeleinden leuke demo's (filmpjes, dus zonder interactie met de gebruiker). Ik ben niet zo'n game freak. Waar kan ik filmpjes vandaan halen en welke demo's moet ik gewoon draaien op dit moment.
Verwijderd
een hoop links naar demo's
Hoe bedoel je "moet ik gaan draaien"? Goede demo's maak je zelf met de game die je leuk vind. UT2003 is natuurlijk op dit moment een goede game
Hoe bedoel je "moet ik gaan draaien"? Goede demo's maak je zelf met de game die je leuk vind. UT2003 is natuurlijk op dit moment een goede game
Moet het voor consoles of voor PC's zijn?
Kijk gewoon op gameontwikkelaars hun site.
En natuurlijk wel even google proberen. Als je daar footage en games als trefwoorden gebruikt kom je misschien wel een heel eind.
En natuurlijk wel even google proberen. Als je daar footage en games als trefwoorden gebruikt kom je misschien wel een heel eind.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
het is voor PC's.GolbeZeromus schreef op 01 november 2002 @ 20:09:
Moet het voor consoles of voor PC's zijn?
Dus UT 2003 is een must, en zelf maken wordt moeilijk qua tijd
Verwijderd
Je kunt altijd de demo van 3DMark nemen natuurlijk 
Die kun je op continuous play zetten en gewoon laten lopen.
Die kun je op continuous play zetten en gewoon laten lopen.
sorry voor die post van net, ik was hem direct al aan het editen, maar er kwam iets tussen. mijn excusses
Bij een spel zoals Max Payne heb je geluk.. als je even door die DIR van het spel neust kom je een mpegje tegen... dit is de complete intro 
Zulke dingen zijn ook leuk om te laten zien
Zulke dingen zijn ook leuk om te laten zien
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
aha, das wel een ideej ja, maar max payne die is er toch al een tijdje, das dat intro dat hij al schietend naar links en naar rechts duikt.
Pagina: 1