Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
je moet poorten mappen, of op zijn minst open zetten, en daarvoor moet je server routing en remote xs draaien...
isa is alleen maar een proxy/firewall
of je hebt zoiets als microsoft proxy client, alleen die is er bij isa uitgegooid en vervangen door microsoft firewall client
isa is alleen maar een proxy/firewall
of je hebt zoiets als microsoft proxy client, alleen die is er bij isa uitgegooid en vervangen door microsoft firewall client
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Toch krijg ik heb niet voor mekaar, heb je niet toevallig een handleiding voor de microsoft client ofzo?
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Ik zou zeggen kijk ff op www.isaserver.org onder messagboards en zoek ff op kazaa.
of kijk hier ff
message boards isaserver.org
je moet ook de firewall client instaleren, die wordt geshared op je isaserver zelf, ander lukt het echt niet
of kijk hier ff
message boards isaserver.org
je moet ook de firewall client instaleren, die wordt geshared op je isaserver zelf, ander lukt het echt niet
Vader van Tobias en Ylana \o/
Heb het wel voor elkaar.
Firewall client installeren op je clients.
Poort 1214 TCP Inbound geloof ik.
En alles werkte
Firewall client installeren op je clients.
Poort 1214 TCP Inbound geloof ik.
En alles werkte
Het is niet perse nodig om de firewall client te installeren hoor. Hier werkt Kazaa prima achter een ISA Server. De clients zijn overigens allemaal SecureNAT clients.
Gewoon een protocol definition aanmaken voor TCP 1214 Outbound en deze onder Protocol Rules aanvinken. Dat moet genoeg zijn volgens mij.
Gewoon een protocol definition aanmaken voor TCP 1214 Outbound en deze onder Protocol Rules aanvinken. Dat moet genoeg zijn volgens mij.
Pagina: 1