[Chieftec DA-01] Hoe drives monteren?

Pagina: 1
Acties:

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Dit lijkt misschien een vraag met een hoog "duh" gehalte, maar m'n analytisch vermogen heeft me tijdelijk in de steek gelaten. :P Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik m'n diskdrive (3.5"), harddrive (3.5"), CD-ROM (5.25"), etcetera moet vastzetten. Het ding werd zonder handleiding/brackets/whatever geleverd, RTFM-en kan ik dus niet. :) Voor de duidelijkheid: al m'n spul bungelt nu los in de kast, en aangezien dat niet bepaald een ideale situatie is...

Overigens, de 3.5" bays zijn onmogelijk vanaf de zijkant te bereiken, en bij de 5.25" bays (het is in feite 1 grote ruimte zonder markeringen) ontbreken schroefgaten volledig. Schiet weinig op zo. :+

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 20:34

LegacyCode

De crack van de division

Onder in de kast zitten railtjes die je langs je cd-rom kan schroeven.
En duw die schuif van die 3,5 bay eens naar achter, haal je de volledige 3,5 bay
eruit en dan schroeven.

legacycode.net

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Rails? Je bedoelt die (twaalf) plastic geperforeerde staafjes met aan 't uiteinde een metalen thingy? Vroeg me al af wat het praktisch nut van die dingen was. :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
DroogKloot schreef op 01 november 2002 @ 19:30:
Rails? Je bedoelt die (twaalf) plastic geperforeerde staafjes met aan 't uiteinde een metalen thingy? Vroeg me al af wat het praktisch nut van die dingen was. :)
Jep, monteer die zo op je 5,12" devices zodat het zichtbare ijzieren stukje/klepje aan de voorkant zit en klik 'm erin :)

Op de site van Tyan staat trouwens volgens mij ook een uitgebreide manual hierover, misschien daar ff langsgaan?

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Je schroeft die plasticke dingen langs je cdrom/floppy, en je kunt ze er zo inschuiven :)

Ging dat erin schuiven nog maar wat vaker zo makkelijk ;)

nee wel een goed en simpel systeem van Chieftec, maar ik snap niet dat een tweaker dat niet snapt ;)

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Pagina: 1