A7V8X aansluitind power etc?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23
Ik heb vanmiddag een nieuw mobo en cpu etc gekocht en een nieuwe kast, nu heb ik al vaker dingen ingebouwt etc, en ik d8 dat dit geen probleem zou worden, dus wel :(

Tenminste ik vraag me af hoe ik die connectors van de powerknop geluid etc allemaal moet bevestigen, ik heb er wel een plaatje bij maar ik vertrouwe daar niet echt op.

Ik hoop dat iemand mij duidelijk kan vertellen hoe ik de bekabeling moet doen, en of dit bij elke pc hetzelfde is.

alvast bedankt.

Verwijderd

dat is volgens mij bij bijna elk pc hetzelfde. ligt wel aan het moederbord maar je kunt toch ook die dingen op het moederbord nalezen als je het plaatje niet vertrouwd, moet als het goed is er allemaal op staan.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Op de kleine zwarte stekkers staat altijd een markering (meestal een driehoekje) waar pin 1 van de connector moet komen. Op het moederbord (of in het boekje van je moederbord) kun je vinden wat van iedere pinrij de pin 1 is.

Download my music on SoundCloud

• FFF
alvast bedankt ga nog eens kijken, voel me een beetje een n00b nu :P alleen ik vraag het toch liever dan dat ik het fout doe, maar het is een rij van zeg maar 2x10 pinnetjes
alleen de stekkertjes staan niet ehct gesorteerd toch?

• FFF
maakt het wat uit welke draad aan welke pin zit?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

FFF schreef op 01 november 2002 @ 19:04:
maakt het wat uit welke draad aan welke pin zit?
Ja, maakt zeker uit. Maar zover ik weet kun je er niets mee slopen. Gewoon kijken of je op de connector een markering kan vinden voor pin1 en op je moederbord ook pin1 bij de aansluiting. Kun je die niet vinden dan sluit je gewoon alles aan. Werkt er iets niet ? Connectortje omdraaien.

Simpel. ;)

• FFF
ok thx, maar er staat wat dat betreft helemala niets aangeduid, wel van ground etc, maar de kabels verschillen van kleur, dus ground betekend niet meteen zwart ofzo.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Dit staat wel in de manual, echt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.